Mies oli pikkujouluissa, heräsin kun tuli kotiin ja kysyin paljon kello on. Se vastas että viisi. Taksikuitin mukaan se on tullut kotiin 7.48

  • Viestiketjun aloittaja **
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nadj<:
On täällä taas sinisilmäistä porukkaa. Kyllähän kaikkeen on AINA ihan viaton selitys, eikä siis kannata edes kysyä puolisolta asiasta, koska se olisi kyttäämistä ja pirttihirmun merkki. Kannattaa olla vaan ihan hiljaa tällaisista asioista, ettei puolisolle tule paha mieli ja antaa toisen mennä ja tulla ihan miten haluaa.

Kummallisia parisuhteita sellaiset, joissa ei välitetä pätkääkään missä toinen menee ja koska tulee takaisin. Meillä ainakin, jo perusvälittämiseen kuuluu sanoa suurinpiirtein koska tulee kotiin ja ilmoittaa muutoksista, jotta tietää huolestua, jos toiselle onkin sattunut jotakin. Mä en ole mustasukkainen luonne, mutta en sinisilmäinen hölmökään. Mulla ei ole mitään syytä epäillä miestäni, mutta kyllä mäkin kyselisin ja ihmettelisin, jos toinen tulisi ihan outoon aikaan kotiin baarireissultaan.
Ei täällä semmonen ilmapiiri mielestäni ole, etteikö asiasta pitäs keskustella, mutta niinkuin itsekin sanoit luottavasi mieheesi, on ap kertonut ettei ikinä ennen ole näin käynyt, joten kannattaako heti ajatella, että mies on käynyt vieraissa? Itse ainakin korostin aiemmassakin viestissä, että todellakin tommosesta käytöksestä pitää puhua, mutta ap käytti itse termiä inkvisitio ja keräsi kuulemma todistusaineistoa, jokainen voi itse ajatella, onko se pirttihirmuilua vai ei. Ja jos muuten kunnollinen puoliso kerran pikkujoulujen jälkeen tulee myöhään kotiin ja nukkuu seuraavana päivänä pitkään, en kyllä lähtis heti tavaroita ulos viskomaan, niinkuin joku ehdotti.
 
ap
Mä taidankin tehdä nyt aluksi niin, etten kysy yhtään mitään. Meillä on tapana aina vähän kertoa edellisen illan tapahtumista jne. kun toinen on ollut liikenteessä.
Nyt en kysy mitään, odotan että hän alkaakin kertomaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä taidankin tehdä nyt aluksi niin, etten kysy yhtään mitään. Meillä on tapana aina vähän kertoa edellisen illan tapahtumista jne. kun toinen on ollut liikenteessä.
Nyt en kysy mitään, odotan että hän alkaakin kertomaan.
Hyvä :) Tsemppiä!

( ja ihan ystävällisin mielin minä tuolla aikasemmin kyseenalaistin sun "todistusaineiston" keräämistä jne. )

Eikä täällä tosiaan monikaan sanonut etteikö pitäis keskustella tuollaisesta asiasta miehen kanssa, tapoja on vain erilaisia, toisilla on tapana epäillä vähän kuin varulta, ettei sitten pettyisi. Toiset voi aloittaa ensin keskustelun ja päätellä sitten onko aihatte epäillä mitään ;)
 
höpö
Pikkujoulu aikana saattaa joutua jonottaan taksia 2tuntia! itekki olen joutunu kerran jonottaan taksia puoli7 asti. Tappiin asti oltiin baarissa, sitte käytiin syömässä ja sitten jonoon.
Mies on vaan tainnu heittää vaan jonku ajan kun kysyit.
 
ap
En malttanut olla avaamattani suutani. Kysyin oliko hauskaa, mies vastasi "no joo...". Sitten kysyin monenko aikaan oli kotona. Mies sanoi että varmaan siinä kahdeksalta aamulla... sanoin että yöllä sä sanoit että viideltä. Mies sanoi että "ai sanoin vai?"

No kysyin sitten et missä oli. "No siel saunalla, sit baarissa ja sit taas saunalla.. " (pikkujoulut oli sellases saunakabinetissa vai mikä se ny on). Kysyin et no miten se noin myöhäseks meni. Mies sanoi et menivät jatkoille saunakabinetille baarin jälkeen, joivat siellä. Sit hän nukahti ja kun heräs muut oli häipyneet. Siot hän heräs aamulla ja siel ihan hirvee sotku, keräs pulloja ja siivos vähän, sit tilas taksin ja tul kotiin.

Asia selvitetty eikä mulla mitään syytä olla uskomattakaan. Jos on jotain muuta tapahtunu, niin sitä en voi tietää mut en voi elää niin, että on tapahtunut.
 
Voin sanoa että meillä mä kuulustelisin kanssa jos mies tulisi tuohon aikaa kotia. Pistä kuitti talteen ja pikkusen jututat tyypilliseen tapaan kuten aikasemmin sanoit miten on ollu tapana kun ootte hyppööllä ollu. Ja kun rupeaa kotiin tuloaika selitykset häämöttämään nii sitten nostat kissan pöydälle.. B) sittehän selviää onko siinä ollu mitään vai onko tehny poikkeuksen ja menny jatkoille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En malttanut olla avaamattani suutani. Kysyin oliko hauskaa, mies vastasi "no joo...". Sitten kysyin monenko aikaan oli kotona. Mies sanoi että varmaan siinä kahdeksalta aamulla... sanoin että yöllä sä sanoit että viideltä. Mies sanoi että "ai sanoin vai?"

No kysyin sitten et missä oli. "No siel saunalla, sit baarissa ja sit taas saunalla.. " (pikkujoulut oli sellases saunakabinetissa vai mikä se ny on). Kysyin et no miten se noin myöhäseks meni. Mies sanoi et menivät jatkoille saunakabinetille baarin jälkeen, joivat siellä. Sit hän nukahti ja kun heräs muut oli häipyneet. Siot hän heräs aamulla ja siel ihan hirvee sotku, keräs pulloja ja siivos vähän, sit tilas taksin ja tul kotiin.

Asia selvitetty eikä mulla mitään syytä olla uskomattakaan. Jos on jotain muuta tapahtunu, niin sitä en voi tietää mut en voi elää niin, että on tapahtunut.
No ni :D Loppu hyvin kaikki hyvin ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En malttanut olla avaamattani suutani. Kysyin oliko hauskaa, mies vastasi "no joo...". Sitten kysyin monenko aikaan oli kotona. Mies sanoi että varmaan siinä kahdeksalta aamulla... sanoin että yöllä sä sanoit että viideltä. Mies sanoi että "ai sanoin vai?"

No kysyin sitten et missä oli. "No siel saunalla, sit baarissa ja sit taas saunalla.. " (pikkujoulut oli sellases saunakabinetissa vai mikä se ny on). Kysyin et no miten se noin myöhäseks meni. Mies sanoi et menivät jatkoille saunakabinetille baarin jälkeen, joivat siellä. Sit hän nukahti ja kun heräs muut oli häipyneet. Siot hän heräs aamulla ja siel ihan hirvee sotku, keräs pulloja ja siivos vähän, sit tilas taksin ja tul kotiin.

Asia selvitetty eikä mulla mitään syytä olla uskomattakaan. Jos on jotain muuta tapahtunu, niin sitä en voi tietää mut en voi elää niin, että on tapahtunut.
No ni :D Loppu hyvin kaikki hyvin ;)
Joo.
Saishan tuosta kehiteltyä vaikka mitä. Ottas ton lampun tosta ja sohottas naamaan. kyselis sikari suussa että "ketä siellä oli, oliko naisia, häh?", pistelis tikkuja kynsien alle ja polttas silitysraudalla kuvia sen selkään niin kauan että jonkinlainen tunnustus tulisi. "HYVÄ ON, mä myönnän että flirttailin sen snagarimyyjän kanssa!!!!"

No joo. Mielikuvitus laukkaa jälleen, mut se onpi minun ongelmani se... loppu hyvin kaikki hyvin, kuten sanoit ;)
 

Yhteistyössä