Mies oli pikkujouluissa, heräsin kun tuli kotiin ja kysyin paljon kello on. Se vastas että viisi. Taksikuitin mukaan se on tullut kotiin 7.48

  • Viestiketjun aloittaja **
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä mäkin kilarit vetäisin, nyt on helppo sanoa että mitä jos. Kun ei koske juur mun miestäni :D

Mutta siltä kokemuspohjalta mitä mulla on, niin mun mies todellakin muistaa baarista lähtöaikansa... kotona yrittää kaunistella asiaa tunnilla, mutta kiinni jää B)

 
d
No kysyt moneltako se tulikaan kotiin ja sitten sanot että miehen nukahtamisen jälkeen katsoit kelloa ja ei se kyllä viisi ollut.

Kyllä mäkin ihmettelisin jos toinen olis tullut vasta aamulla kotiin.
 
taksikuskin vaimo
ei edes hesassa kestä noin kauan kotia tulo pikkujouluaikaan puoli6 ihan takaraja jos takseissa ruuhkaa.Ja tiedoksi taxin kellot AINA oikeassa juuri sen takia jos jotain sattuu pystytään tarkka-aika jäljittämään taxin maksupäätteeltä
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja taksikuskin vaimo:
ei edes hesassa kestä noin kauan kotia tulo pikkujouluaikaan puoli6 ihan takaraja jos takseissa ruuhkaa.Ja tiedoksi taxin kellot AINA oikeassa juuri sen takia jos jotain sattuu pystytään tarkka-aika jäljittämään taxin maksupäätteeltä
Hyvä tietää, ei voi sit vedota tuohon kun tämä inkvisiittori alkaa kuulustelemaan!
 
g
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
No mitä väliä sillä on monelta on tullut kotiin?
Missä se on ollut tuon ajan.. ?
Se mua lähinnä kiinnostaa.

Viidelta kun kotiin tulee niin sen ymmärtää, jos snagarin kautta tulee niin kestäähän se.

Pakko olla provo...

Mutta tota tiedoksi, taksikuittien ajat ei ihan aina pidä paikkaansa...
 
Taksijonossa menee ikuisuus pikkujouluaikaan ainakin täällä. Ja jos käväisee vielä nakkarilla niin kello on hyvinkin yli seitsemän ennen kun ehtii kotiin, vaikkei matkaakaan olis kuin nelisen kilsaa kuten meillä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Taksijonossa menee ikuisuus pikkujouluaikaan ainakin täällä. Ja jos käväisee vielä nakkarilla niin kello on hyvinkin yli seitsemän ennen kun ehtii kotiin, vaikkei matkaakaan olis kuin nelisen kilsaa kuten meillä.
Joo no ei varmaan, ei ikinä mene taksin kanssa noin kauaa! Ehkä jossain metropolissa mutta ei tässä 30 000 ihmisen kaupungissa. Vaikka kuinka on pikkujoulusesonkin tms.
 
h
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Taksijonossa menee ikuisuus pikkujouluaikaan ainakin täällä. Ja jos käväisee vielä nakkarilla niin kello on hyvinkin yli seitsemän ennen kun ehtii kotiin, vaikkei matkaakaan olis kuin nelisen kilsaa kuten meillä.
Joo no ei varmaan, ei ikinä mene taksin kanssa noin kauaa! Ehkä jossain metropolissa mutta ei tässä 30 000 ihmisen kaupungissa. Vaikka kuinka on pikkujoulusesonkin tms.
Ainakin täällä saat odottaa taksia n. 1,5 tuntia, vaikkei edes pikkujoulut.
Kyseessä ei metropoli, eikä pikkujoulukausi, ja saman verran ihmisiä kuin sinunkin kaupungissasi...
 
vieras
Joo eikä mene täälläkään taksijonossa todellakaan noin pitkään edes pikkujouluaikaan (ja asutaan siis Helsingissä). Kyllä on ihan aiheellista kysäistä, missä on aamuyön viettänyt. Ei tietty heti tarvi alkaa syyttelee, mut kysyä voi. Kyllä mä todellakin kysyisin omalta mieheltäni ja sekin kysyisi multa. Ei meilläkään oo tapana aamuun asti juhlia ja jos sattuisi joskus venähtämään niin tekstiviesti olisi syytä kyllä lähettää.
 
Kukka
No otappas huomioon, että nyt on joulukuu ja ihmiset kulutushysterian vallassa. Joka paikassa on siis vitunmoiset jonot. Baarista on ehkä päästy 4 aikoihin pihalle, etsitään sapuskaa ja sielläkin on jonoa. Taksia jonottaa sata ihmistä. Kyllähän siinä aikaa kuluu.
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja Kukka:
No otappas huomioon, että nyt on joulukuu ja ihmiset kulutushysterian vallassa. Joka paikassa on siis vitunmoiset jonot. Baarista on ehkä päästy 4 aikoihin pihalle, etsitään sapuskaa ja sielläkin on jonoa. Taksia jonottaa sata ihmistä. Kyllähän siinä aikaa kuluu.
No mä en kyllä parhaalla tahdollakaan jaksa uskoa, että tuohon menee neljää tuntia....
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
"Hyvä tietää, ei voi sit vedota tuohon kun tämä inkvisiittori alkaa kuulustelemaan!"

:kieh:
No, niin siinä käy. Olen hellä, lupaan sen.

Minä nimittäin en kulje vaaleanpunaiset lasit silmilläni pää pilvilinnoissa kuten suurin osa palstalaisista tuntuu tekevän. Minä en ihan kaikkea aina purematta niele ja ihan vi*un varmasti ihmettelen ja kyselen kun mies tulee vähä vaille kahdeksan aamulla kotiin koska se ei todellakaan ole hänen tapaistaan, eikä ole ilmoitellut mitään ja sanoo tullessaan että kello on viisi. Joten... inkvisiittori tässä vaan kerää todistusaineistoa ja kokoaa aloituspuheenvuoroaan..
 
Tätä ketjua lukiessani huomasin, että vaikka ap aloituksessaan antaa ymmärtää, ettei luota mieheensä tässä asiassa, niin sitten hän kuitenkin loukkaantuu, kun joku (tosin vähän tylysti mutta mitä sitä kaunistelemaan rumaa asiaa) ehdottaa, että mies on erehtynyt vieraisiin. Onkos siis kyseessä tämä klassinen juttu, että haetaan täältä tukea sille, ettei mies ole toiminut ihan sääntöjen mukaan ja onpa ikävää, mutta "älkää hyvät ihmiset alkako mun miestä haukkumaan, minä oon ainoo joka niin saa tehdä".

Ja ap:n kysymykseen, miten toimia: mitäs jos ihan vaan sanoisit miehelles, että ottaa päähän ettei ilmottanut oikeeta aikaa, jos sen kerran tiesi? Voihan toki olla, ettei oo halunnu herättää sua vaan ilmottaakseen kyliltä, että taksijonot on kilsan jne ja ajatteli, että käytte sen keskustelun sitten aamulla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
No just, ei ehkä kannata kilareita vetää tuosta. Ensiksikin taksin kello voi hyvinkin korttikoneessa olla väärässä. Toisekseen onko sillä mitään väliä tuleeko seitsemältä vai viideltä jos on viihteellä? Toisekseen en minä ainakaan kelloa katso kun kömmin kännissä kotiin, villejä veikkauksia korkeentaan voidaan aamulla sanoa monelta ollaan kotiuduttu...
Se taksin kellonaika EI voi olla väärässä. Se pitää sekunnilleen paikkansa.

Sinänsä ihan turhasta ap vetää herneet nenukkiin.
 
Vaikka ihmettelisin itsekin mihin on ajantaju "kadonnut", en syyttäis valehtelusta, ennen kuin on edes kysynyt asiasta mieheltä!

Ei oo ihme et on eroja niin paljon ja parisuhteet ei toimi, kun tuollaisestakin asiasta ollaan toista syyttämässä! Missä on luottamus ja toisen kunnioitus ?! :whistle:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Tätä ketjua lukiessani huomasin, että vaikka ap aloituksessaan antaa ymmärtää, ettei luota mieheensä tässä asiassa, niin sitten hän kuitenkin loukkaantuu, kun joku (tosin vähän tylysti mutta mitä sitä kaunistelemaan rumaa asiaa) ehdottaa, että mies on erehtynyt vieraisiin. Onkos siis kyseessä tämä klassinen juttu, että haetaan täältä tukea sille, ettei mies ole toiminut ihan sääntöjen mukaan ja onpa ikävää, mutta "älkää hyvät ihmiset alkako mun miestä haukkumaan, minä oon ainoo joka niin saa tehdä".

Ja ap:n kysymykseen, miten toimia: mitäs jos ihan vaan sanoisit miehelles, että ottaa päähän ettei ilmottanut oikeeta aikaa, jos sen kerran tiesi? Voihan toki olla, ettei oo halunnu herättää sua vaan ilmottaakseen kyliltä, että taksijonot on kilsan jne ja ajatteli, että käytte sen keskustelun sitten aamulla.
Missä mä olen loukaantunut siitä, että on epäilty että mies pettää? Mielestäni en missään. Voihan se olla totta, että se on käynyt polkemassa jotain naista. Sellaistahan sattuu, turha siltä on silmiänsä sulkea. Vaikka kuinka luottaisi niin sellaista sattuu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Vaikka ihmettelisin itsekin mihin on ajantaju "kadonnut", en syyttäis valehtelusta, ennen kuin on edes kysynyt asiasta mieheltä!

Ei oo ihme et on eroja niin paljon ja parisuhteet ei toimi, kun tuollaisestakin asiasta ollaan toista syyttämässä! Missä on luottamus ja toisen kunnioitus ?! :whistle:
Missä on luottamus ja toisen kunnioitus silloin kun huuhaat pitkin kyliä jossain neljä tuntia aamuyöstä etkä vaivaudu ilmoittamaan viestillä puolisollesi että "venähtää hieman"?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Vaikka ihmettelisin itsekin mihin on ajantaju "kadonnut", en syyttäis valehtelusta, ennen kuin on edes kysynyt asiasta mieheltä!

Ei oo ihme et on eroja niin paljon ja parisuhteet ei toimi, kun tuollaisestakin asiasta ollaan toista syyttämässä! Missä on luottamus ja toisen kunnioitus ?! :whistle:
Missä on luottamus ja toisen kunnioitus silloin kun huuhaat pitkin kyliä jossain neljä tuntia aamuyöstä etkä vaivaudu ilmoittamaan viestillä puolisollesi että "venähtää hieman"?
Jos on ajatellut että nukut, niin miksi turhaan laittaa viestiä? Onko se oikeasti niin vakavaa vaikka tuleekin aamulla 8 vasta kotiin?

Ja niin kuin sanoin, itsekin ihmettelisin samassa tilanteessa, mutta en heti kävisi päälle kuin yleinen syyttäjä - ottaisin vain asian esiin miehen herätessä.
 

Yhteistyössä