A
arggghh
Vieras
Ollaan lasten kanssa olohuoneessa, lapsilla siinä leikkejä kesken ja telkkarissa voi samalla pyöriä vaikka Muumit. Lepposaa, lapsilla mieluisaa tekemistä ja itse voi vähän levähtää. Kunnes mies kiilaa paikalle ja alkaa mussuttamaan ettei kävelemään mahdu ja ei istumaan mahdu ja onko nämäkin palapelit nyt pitänyt laittaa tänne kattilaan ja jos te leikitte niillä niin sitten isi sammuttaa tämän lastenohjelman. Että korpee tuo ja päivittäin ollaan tästä nyt tapeltu. Äskenkin sanoin miehelle että tule sinä tähän istumaan niin minä siirryn, sitten heittäydytään marttyyriksi ettei hänen takia tartte levittäkää vaan kaikki. Olen myös sanonut että jos lasten leikit tässä ärsyttää, herra on vapaa painumaan lasten kanssa sitten vaikka ulos.
Onko muilla sama ongelma että kumppani on tiukempi kuin itse? Minusta mies on välillä melkoinen Hitler ja odottaa lapsilta liikaa. Hän haluaisi että lapset leikkii tyyliin aina yhdellä lelulla kerrallaan ja omassa huoneessa. Lastenohjelmaa katsoessa pitäisi istua hiljaa paikallaan sohvan nurkassa. Muuten heti uhkailut ohjelman sammuttamisesta. ;/
Onko muilla sama ongelma että kumppani on tiukempi kuin itse? Minusta mies on välillä melkoinen Hitler ja odottaa lapsilta liikaa. Hän haluaisi että lapset leikkii tyyliin aina yhdellä lelulla kerrallaan ja omassa huoneessa. Lastenohjelmaa katsoessa pitäisi istua hiljaa paikallaan sohvan nurkassa. Muuten heti uhkailut ohjelman sammuttamisesta. ;/