S
surullinen
Vieras
Voi lapsi rakas, vaikka mies ei rakastakaan sinua, rakasta sina sentaan itseasi sen verran etta keraat itsekunnioituksesi rippeet ja heitat tyhjanpaivaisen helppoheikin kerrasta pellolle. OIkein pahaa tekee kun kuuntelee miten nielet kiltisti torkeyksia toisten naisten kanssa hyppelevalta k...paalta. Tuo ei ole mitaan rakkautta vaan olet kehittanyt tuohon tyhjantoimittajaan jonkinlaisen riipuvuuden. Se on samanlaista kuin alkoholismi tai pelinhimo, tuntuu etta ilman ei voisi ikina elaa vaikka olo on sitten aina kamala kun moisen ihmisen/aineen kanssa joutuu tekemisiin. Oikea rakkaus ei satu eika oikeasti rakastunut mies ikimaailmassa kohtele tyttoaan tuolla tavalla.
Et tieda missa mies asuu, et ilmeisesti tieda missa han on tyossa, et ole koskaan tavannut yhtakaan hanen ystavaansa tai sukulaistaan, et ole koskaan saanut kayda hanen asunnossaan hanen kotipaikkakunnallaan...kaikki taysin luonnottomia asioita kahden rehellisen ja toisiaan rakastavan ihmisen valilla.
Mieheni muuten lukaisi juuri juttusi ja sanoi kolme kertaa etta paivanselvaa juttu, tuolla miehella on joko vaimo tai tyttoystava, ei epailystakaan.
Kiitos vastauksestasi. En todellakaan tiedä missä mies asuu, en tiedä hänen osoitettaan. Töissä hän ei ole, hän on sairaslomalla ollut jo pitkään, kuulemma stressin takia ja koska hän on tehnyt elämässään töitä jo ihan tarpeeksi. Sinne kaupunkiin missä hän asuu en ole koskaan päässyt, enkä liioin tietenkään sinne hänen asunnolleen. Puhelintaan hän varjelee kuin kalleinta aarretta. Joka ilta hän laittaa sen kiinni ja yleensäkin se on aina äänettömällä ja visusti taskussa.
Nyt hän lähti eilen taas ja nyt kuulemma hän palauttaa osakkensa avaimen kiinteistöfirmalle, joka myi hänen osakettaan. Ja ellei hän saa asuntoa hän vie tavaransa jonnekin varastoon ja tulee sitten mun luo asumaan siksi aikaa kunnes ME saamme yhteisen asunnon. Eilen taas odotin koko päivän soittoa, joka sitten tuli noin 20.30, siihen mennessä ei mitään tietoa hänen touhuistaan. Yritin itse pari kertaa soittaa, mutta ei vastannut.
Miksi mulla on usein sellainen olo, että minä tässä olen hullu, joka on epäileväinen ja mustasukkainen? Että toinen kuitenkin puhuu totta ja että sillä on ollut stressi tämän asunnonhakemisen kanssa ja taloudellisen tilanteen kanssa. Minä vain ylireagoin ja että kaikki muuttuu paremmaksi, kun hän saa asiansa selvitettyä.
Viimeksi muokattu: