Ihan ulalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Känkkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Känkkis

Vieras
Olen naimisissa oleva nainen. Yhdessä ollaan oltu yhdeksän vuotta. Nyt tilanne on valitettavasti se, että olen mennyt ihastumaan toiseen mieheen. Syitä tähän en lähde nyt purnaamaan.

Mitään tämän ihastuksen kanssa ei ole oikeastaan tapahtunut vielä, enkä tiedä tuleeko tapahtumaankaan. Paitsi että joskus kauan sitten olen suudellut hänen kanssaan. Tämä ihastukseni käyttäytyy tosi oudosti minua kohtaan. En saa selvää hänestä. Ihastus on vakavampaa kuin pelkkä ihastus, joten haluaisin todella tietää, mitä tämä mies minusta ajattelee.

Hän kirjoittelee minulle flirttaileviakin sähköposteja, mutta yhtäkkiä voi lopettaa kirjeenvaihdon kuin seinään. Eräänä viikonloppuna hän ehdotti minulle yhden yön juttua. En lähtenyt hänen mukaansa (mikä harmittaa edelleen). Tämän jälkeen hän on ollut taas kylmän oloinen, mutta kuitenkin ystävällinen. Normaalisti, jos näemme, hän välttelee seuraani. Hän on kertonut, että toimii näin siksi, ettei tulisi ehdoteltua mitään. Kuitenkin olen vaistoavinani jonkinlaista "tunnetta" myös hänen puoleltaan.

Mitä minun pitäisi ajatella hänen käytöksestään? Hän on sinkku. Tätä on jatkunut enemmän ja vähemmän vajaan vuoden. Jos tietäisin, mitä hän ajattelee, tietäisin myös, mitä tehdä. Haluaako hän vain petikaveria, vai voisiko tässä olla jotain muuta?

Simppeliä. Annoit ymmärtää, muttet ymmärtänyt antaa. Kuka tuollaista juupas-eipäs-vedätystä viitsii katsoa?

Siitä olen saletti, että jos antaudut, on lopputulos sama -mies jaksa kiinnostua sinusta saamansa jälkeen.

Pyöritteles nyt vielä vähän sitä rinkulaa siinä vasemmassa nimettömässäsi ja mieti, mitä asioita arvostat ja haluat. Jos miehesi ei kuulu enää halujesi joukkoon niin eroa ja aloita sen jälkeen ihanat ihastukset ja pelit vaikka jokaisen vastaantulijan kanssa. Asiahan on siinä tapuksessa toinen, jos teillä on miehesi kanssa ns. vapaa suhde ja hyväksyt myös hänelle panot muiden naisten kanssa. Ihastuahan voit vaikka kerran kuukaudessa, mutta sen voi pitää henkisellä tasolla.

Ehdottaisin, että et ainakaan nyt aluksi tee mitään avioliittosi kannalta ratkaisevaa. Jos toinen mies on sinusta todella kiinnostunut, ajatellen pitempiaikaista suhdetta, hänen pitäisi se kyllä selkeästi osoittaa. Oletko varma, että mies on sinkku? Toisaalta voi olla tyyppiä, että on ns."monta rautaa tulessa". Ota järki käteesi, äläkä anna tunteillesi liikaa valtaa.

Kiitos mielipiteistä.

En ole koskaan luvannut 'antaa' miehelle. Tai mitään muutakaan. Emme ole puhuneet ns. suhteestamme juurikaan. Jotenkin tuntuu että hän kunnioittaa liittoani. Hän on myös ujo, eikä siksikään juurikaan ehdottele mitään tapaamisia tms. Tai sitten hän ei edes halua ehdotella mitään. Muutoin kyllä juttelemme asioista paljon.

Hän on sinkku, joten varmasti hän pyörittelee myös muita naisia. Hän etsii itselleen sitä oikeaa.

"Eräänä viikonloppuna hän ehdotti minulle yhden yön juttua."

Kunnioittaa liittoasi? Ei ehdottele? Tuntuu, että sinä yrität selittää mustaa valkoiseksi.

Tarkoitin lähinnä että hän ei ole ehdotellut mitään kuten tyyppillisesti minulle on miehet tehneet ehdotuksia:) Tuo oli siis ainoa kerta, ja sekin pienessä sievässä. Lähinnä hän varoo koko aihetta.

Välillä itsestänikin tuntuu, että yritän selittää mustaa valkoiseksi - siksipä juuri haluaisin myös muiden mielipiteitä. Miehen viestit ovat hyvin ristiriitaiset.

Jos mies pyörittää, vatvoo, ottaa lähemmäs ja sitten taas työntää pois... ei kuulosta hyvältä! Jos mies jotain haluaa, se menee ja ottaa sen. Analyyttisiä tai monimutkaisesti ajattelevia nuo oliot eivät ole, siis hyvin putkiaivoja. Eli kertaalleen; jos hän sinut todella aidosti haluaa itselleen ja on tunteita mukana, hän kohtelisi sinua erilailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Usko nyt:
Jos mies pyörittää, vatvoo, ottaa lähemmäs ja sitten taas työntää pois... ei kuulosta hyvältä! Jos mies jotain haluaa, se menee ja ottaa sen. Analyyttisiä tai monimutkaisesti ajattelevia nuo oliot eivät ole, siis hyvin putkiaivoja. Eli kertaalleen; jos hän sinut todella aidosti haluaa itselleen ja on tunteita mukana, hän kohtelisi sinua erilailla.

Juu , pitää paikkansa. Kokeilee kepillä jäätä.