Olen ulalla :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --Niina--
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

--Niina--

Vieras
Miltä tämä seuraava tilanne mielestänne vaikuttaa..

Olen seurustellut muutaman kuukauden aivan uskomattoman ihanan miehen kanssa. Hän vasta 20-vuotias, itse olen 23 :)
Kaikki on mennyt todella hyvin, tunnemme olevamme jollain tavalla sielunkumppanit toisillemme, ja se on todella hassua näin lyhyellä ajalla..
Olen tavannut hänen vanhempansa, hän on antanut (tyrkytti :D ) minulle avaimen asuntoonsa, ja meistä kahdesta hän on se, joka elää suurissa tunteissa, itse olen ollut hiukan epävarma, pelottaa että joku näin kaunis ja hyvä ei voi olla todellista :) Minulla hiukan pahoja kokemuksia menneisyydessä :(

Emme ole voineet tapailla kovin usein, yleensä olen viettänyt vloppuja hänen kanssaan, ja se ei riitä hänelle, eikä minullekaan tietenkään, mutta olosuhteiden (työ, välimatka yms.) pakosta se on tällä hetkellä tilanne.

Viime viikolla hän kirjaimellisesti HAJOSI ikävään. Vietimme aivan kamalia hetkiä puhelimessa keskustellen asiasta, tuntui todella pahalta kuulla tuska hänen äänessään. Hän sanoi, että sattuu olla erossa, ja sattuu olla yhdessä, koska en voi jäädä..

Hän lähti lauantaina viihteelle, ja sen jälkeen hän on totaalisesti muuttunut. Halusin keskustella hänen kanssaan tilanteestamme sunnuntaina, menin hänen luokseen odottamaan häntä (hän oli käymässä veljellään), mutta hän lähetti minulle tekstiviestin "en voi nähdä sinua, kaikki tuntuu liian pahalta, masentaa.."
Nyt tuntuu selvästi siltä, että hän välttelee minua. Emme ole puhuneet lauantain jälkeen puhelimessa ( puhuimme ennen joka päivä, mikäli emme nähneet), hän vastaa viesteihin todella lyhyesti.. Tämä on aivan kamalaa! Sanoin hänelle eilen, että lauantaina meidän on pakko puhua, tulen käymään, on se sitten helvettiä tai ei..

Pelkään, että hän on pettänyt minua humalassa, ja häpeä ja paniikki ja menettämisen pelko saa hänet pelkäämään kohtaamistani.

Onko kenelläkään mitään vastaavia kokemuksia?
Tämä kaikki on todella outoa, olen siis aivan ulalla hänen kanssaan :D voi hemmetti..

Pettänyt tai ei, mutta vakaastihan tuo siltä vaikuttaa, että taustalla häärii toinen nainen. Kannattaa huomioida sekin, että parin kympin pinnassa miehet ja naiset ovat vielä kovasti äidin pikkupoikia ja tyttöjä. Vaikka tunteet olisivat suuria, niin kovin vakaita tai lojaalisti suuntautuneita ne eivät välttämättä ole.

Saattaa olla, ettei tämäkään poika rakasta erityisesti sinua, vaan kaipaa yksinkertaisesti hellyyttä ja läheisyyttä. Tätä kaipuuta hän erehtyy pitämään rakkautena.

Alkuperäinen kirjoittaja Veljmies:
Saattaa olla, ettei tämäkään poika rakasta erityisesti sinua, vaan kaipaa yksinkertaisesti hellyyttä ja läheisyyttä. Tätä kaipuuta hän erehtyy pitämään rakkautena.

Mä olisin vähän samoilla linjoilla. Tuollainen parikymppinen pojanjulli on täynnään nuoruuden tunteita ja hormoneita. Yrittää vasta purkaa symbioosia äitinsä kanssa. Näin ollen tunteiden kohteeksi kelpaa kuka tahansa potentiaalinen ehdokas.

Tunteet ovat varmasti ihan aitoja. Mutta parikymppinen voi olla tosi hukassa itsensä kanssa. Hän tunnistaa omat tunteensa ja tulkitsee ne omalla tavallaan - ja joskus nopeasti. Onhan se voinut olla, että hän on ollut baarissa ja hämmentynyt siitä että on tuntenut 'rakkautta' myös jotain toista kohtaan -> asia johtanut toiseen.

Tuossa yllä on tullut rankkaa yleistystä. Mutta muuten olen sitä mieltä, että ihminen kaipaa kasvurauhaa omana itsenään, aikaa itsenäistyä. Muutoin tulevasta parisuhteesta ei tule tasapainoista.

Noniin, sain hänet ahdistettua nurkkaan, ja olen nyt varma siitä, että hän ei ole minua pettänyt. Se tuntuikin minusta hiukan oudolta, ottaen huomioon kaikki asiat joita hän on minulle kertonut ja joita olen hänestä oppinut.

Mutta, tässä täytyy kyllä allekirjoittaa totaalisesti tuo ikähomma: itsekin vielä, 23-vuotiaana, on välillä vaikea eritellä tunteitaan. Ja ottaen huomioon, että kyseessä on 20-vuotias kolli.. :D Masentunut hän on, siitä olen varma, ja se minua pelottaakin: näkeeköhän hän ainoana ratkaisuna masennukseensa eron minusta? No, lauantaina kaikki selviää.. siihen asti pitäis keksiä jotain tekemistä, ettei pää räjähdä :(

Jos osaat lähestyä häntä ymmärtäväisesti ja muistat, että masentuneelle et voi esittää vaatimuksia, niin homma sujuu. Eri asia on kannattaako alkaa suhteeseen, sillä hän on oikukas ja tämä ei varmasti jää viimeiseksi oikuksi, mutta voi kaikki kääntyä parempaankin?

Olkoot nyt kyse iästä, hormooneista tai masennuksesta, niin mielestäni kyse on suurten tunteiden suuresta itsekeskeisyydestä jossa ei pätkääkään oteta huomioon toisen osapuolen tunteita. Jos todellakin aiot jatkaa moisen sällin kanssa eteenpäin, niin varaa rautaisannos viileyttä, rauhallisuutta ja loputtomasti järkeä. Jonkun on jaksettava järjestääkin asioita vai aikooko poikaystäväsi rakentaa teille elämän kuplaan, jossa te vain maata rakastatte toisianne syömättä, juomatta ja kakkimatta?

Väsyn jo ajatuksesta, miten joku menee kapakkaan märehtimään ikäväänsä toista kohtaan. Voi voi ja voi! Kuinka suuri hänen känninsä on suhteessa ikävään? Noin syntyy yleensä tapajuoppoja, joille riittää mikä tahansa tunne vetää viinaa kurkusta alas.

Voi olla tosi ihanaa saada niin imartelevaa tunnekuohua puoleensa, joten miksi sinä suostut maksamaan niin kovan hinnan että jo suhteenne alussa joudut olemaan huolissasi hänen impulsiivisesta luonteestaan? Jaksatko sitä ihan varmasti? Kyllä nyt isokin poika osaa hallita tunteitaan, eikä syyllistää toista vain siksi että asuu muualla ja käy töissä/opiskelee. Maailma on pullollaan ihmisiä, joiden on vain väkisinkin erottava toisistaan aika ajoin.

Jos kyse on poikkeuksellisen herkästä ihmisestä, niin sinä et häntä kuitenkaan voi pelastaa. Herkkyys voi tehdä ihmisestä myös vaativan ja sinun on asetettava rajat, eikä ryhtyä hänen äidikseen.

Olen seurustellut muutaman kuukauden aivan uskomattoman ihanan miehen kanssa."

miehen? ei 20 vuotias POIKA ole vielä mikään mies.

vastaus pojan outoon käytöksee"n: tuli kiinostavamman tytön vastaan,oikein kolahti kun käyttäytyy nyt niin etäisesti.

anna sen pojan nauttia vaan elämästä, nuorihan se vielä on!

Yhteistyössä