Mikä soi päässä nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Apulantaa:
Kipu kuolee huutamalla alastomana lattialla. Miten kauan tätä kestää? Ei, sitä ei voi tietää. Kehen sattuu ja kuinka paljon, siitä kysymys enää tässä vain on, kun on saavuttu siihen pisteeseen, ettei mikään ole varmaa"

Joku ihmeen lillipii, esikoinen rallatti sitä tänään. Varmaan tempaissut sen pikkukakkosesta. |O

Ei olis pitänyt avata tätä ketjua :saint:
Mulla soi tuo Apulannan biisi yhteen aikaan jatkuvasti päässä ja pääsin eroon. Toivottavasti mun ei tarvi kärsiä siitä enää ;)
Esikoinen kuuntelee Juha Tapioa paljon ja mulle jää siitä soimaan: "huimaavan korkean tähtitaivaan alla.." Tms..

Ja minä syöksyn
Syöksyn kohti varjoani
Ja minä syöksyn
Syöksyn kohti rajojani
Luonto pyhä
Luonto kertoo sen
Ootsä varma että takaisin tule en

Ja Liisa ja Liisa ja LSD
Liisa sateessa Doorsia kuuntee

Sinä näet peilistä mun ilmeeni
Viel on aikaa korjata mun virheeni
Paha voi tulla ja ilma räjähtää
Eikä mulla ole päätä enää

Eri biisejä tai joku lause tai yksi sana: tällä hetkellä on ollu tunnusmusiikki vaaleanpunainen pantteri ja sitten Kissanainen ja sitten kertosäe mikä välillä alkaa soida Love grows where my Rosemary goes and nobody knows but me piti ihan katsoa mikä tämäkin biisi on se Edison Lighthouse sitten alkoi Yösyvän tulloo oot kaanis ku öenen Viita kuunsirppi kulukoo... Epäpyhänä sinua pittäävät... Päivänä jona peon merkin heijän otassaan näin hyö kiänsi viiskannan viärinpäen päivänä jona kunnian nainen noijan maeneen sai niin pirut piispoja sakastissa perseeseen nai Noetavaeno! Ooooo Noetavaeno! Verjnuarmu ja sitten Venom: Bloodlust!
♈Meri♈

Yhteistyössä