mies lähti taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ota yhteyttä mieheen, että tavarasi ovat mustassa jätesäkissä roska-astioiden vieressä. Muuta ei tarvitse ilmoittaa.

Kiitos vinkistä. Ongelma vaan on se, että mitään tavaroita ei mun luonani ole, ei pienintäkään esinettä, tai vaatekappaletta.

Mutta kiitos, mä ihan oikeesti pyydän teiltä nyt kannustusta ja rohkaisua mulle. Kiitos jo etukäteen.

Viimeksi muokattu:
Kiitos vinkistä. Ongelma vaan on se, että mitään tavaroita ei mun luonani ole, ei pienintäkään esinettä, tai vaatekappaletta.

Mutta kiitos, mä ihan oikeesti pyydän teiltä nyt kannustusta ja rohkaisua mulle. Kiitos jo etukäteen.

Elämä jatkuu, sinulla ei ole asuntolainaa hänen kanssaan, et joudu taivasalle, ei lapsia, et ole raskaana?, hän ei vienyt rahojasi?, et menettänyt työpaikkaasi?

Omanarvontuntosi kolahti, mutta se kyllä palautuu.

tsemppiä

Viimeksi muokattu:
Niin no, jos kirjoitit noinkin epävarmasti, että lakkaat odottamasta, niin se ei vielä välttämättä kerro miehelle ihan sitä, että olisit siis pistänyt koko juttunne poikki.

Lakkasit vain odottamasta häntä. Eli jätit vain pelivaraa edelleen. Niin naisten tapaista.

En vastaakaan, jos puhelu tulee klo 16 jälkeen. Sen olen päättänyt. Mietin vain kannattaisko mun kysellä tästä ihmisestä sen facebookissa olevilta veljiltä. En ole tavannut ketään sen sukulaista, eikä se muutenkaan ole oikeestaan yhtään niihin tekemisissä.

Koko ihmnen on mulle arvoitus. En tiedä sen tämänhetkistä osoitetta ja osoitetiedot on salaisia. Mun lähettämät sähköpostit tulee takaisin bumerangina.

En kai menetä mitään enää, vaikka kyselisinkin, että mikä tää ihminen on oikein miehiään. Mulla on kuitenkin nyt kauheen varma olo tästä päätöksestäni.

Hienoa, olet fiksu ihminen kun tajuat lopettaa tuon kuvion heti alkuunsa! Tuollainen riepottelu ja pelleily voi olla todella raastavaa kun on itse sen kohteena.

En tiedä auttaako tämä yhtään eteenpäin, mutta sitä että mies ei ole noinkaan pitkän ajan aikana päästänyt sinua ihan tavalliseen elämäänsä. Et ole tavannut hänen sukulaisiaan, et käynyt hänen kotonaan. Et oikeastaan edes tunne koko ihmisestä kuin hyvin pienen osa-alueen. Sinulla on oikeus miehen joka haluaa jakaa myös elämäänsä sinun kanssasi.

Et missään nimessä kysele hänestä mitään! Äläkä vastaa vaikka ottaisi yhteyttä ennen asettamaasi aikarajaa. Mies aiheuttaa sulle sitä enemmän murhetta, mitä enemmän olet tekemisissä sen kanssa. Päivä päivältä pettymys helpottaa. Olet luultavasti ollut ihastunut niihin unelmiin mitä olisisi voinut olla ja tulla. Et todelliseen henkilöön.

Kiitos kommentistasi. Olen todellakin päättänyt alkaa arvostamaan itseäni. Olen odotellut kymmeniä tunteja häntä ja soittojaan ja välillä olen todella inhonnut itseäni tästä.

On totta, että en tiedä kyseisestä ihmisestä juuri mitään. Ainoa on nimi, asuinpaikkakunta, puhelinnumero, joka sekin on prepaid. Niin ja tietysti auton rekkari, mutta varmaan siitäkään ei saa mitään selville, koska osoite on salainen.

Nyt vaan tuli mitta täyteen sen eilisen jälkeen. Se mesekeskustelu oli kuin piste iin päälle.

Olen saanut tosi paljon rohkaisua teiltä hyvät, ihanat ihmiset.

Varmaan olisi parempi jättää kyselemättä miehestä ja unohtaa koko tapaus, mutta itse olen sen verran utelias ihminen, että varmaan yrittäisin selvitellä jotakin miehestä. Itsellä kun on helpompi jättää asioita taakse jos ne eivät jää mysteerin valtaan, mysteerit kun kiinnostavat ja palailevat mieleen vielä vuosien kuluttua..

Tiedätkö miehen tarkan osoitteen? Oletko selvittänyt asuuko osoitteessa muita?

Varmaan olisi parempi jättää kyselemättä miehestä ja unohtaa koko tapaus, mutta itse olen sen verran utelias ihminen, että varmaan yrittäisin selvitellä jotakin miehestä. Itsellä kun on helpompi jättää asioita taakse jos ne eivät jää mysteerin valtaan, mysteerit kun kiinnostavat ja palailevat mieleen vielä vuosien kuluttua..

Tiedätkö miehen tarkan osoitteen? Oletko selvittänyt asuuko osoitteessa muita?

Siinäpä se kun en tiedä hänen osoitettaan, se on salainen, eikä hän kerro sitä.

Ajattelin, että voisin ihan hyvin laittaa hänen veljelleen facebookiin postia ja kysellä, koska en mielestäni enää menetä mitään. Se on eri asia vastaako, mutta eivät ole kyllä missään läheisissä väleissä. Ei ole kenenkään sukulaisensa kanssa.

Viimeksi muokattu:
Siinäpä se kun en tiedä hänen osoitettaan, se on salainen, eikä hän kerro sitä.

Ajattelin, että voisin ihan hyvin laittaa hänen veljelleen facebookiin postia ja kysellä, koska en mielestäni enää menetä mitään. Se on eri asia vastaako, mutta eivät ole kyllä missään läheisissä väleissä. Ei ole kenenkään sukulaisensa kanssa.

Siis olet seurustellut miehen kanssa puoli vuotta, etkä tiedä hänen osoitettaan? Haloo..... olisi pitänyt herätyskellojen soida jo aikaa sitten. Onko mikään totta, mitä mies on kertonut, onko suhteet sukuunkaan poikki vai yrittääkö sillä tarinalla estää sinua ottamasta heihin yhteyttä?
Miten on työpaikka, tiedätkö sitäkään?

Onko veli kaverisi facebookissa? Itse ehkä kirjoittaisin ja kyselisin vähän, että onko sillä miehellä edes kaikki kotona, kun käyttäytyy niin oudosti.
Mutta ei tuo teidän suhde kovin kaksiselta näytä, miten voit rakastaa jotain tuntematonta ihmistä? Jotain josta et tiedä mitään oikeasti, taitaa olla sinun mielikuvituksesi tai seurankaipuusi tehnyt tepposet.

Viimeksi muokattu:
Ajattelin tosiaan, että kirjoitan illalla ja kyselen vähän jotain tietoja. Enhän minä siinä mitään menetä enää.

Kirjoitelkaa vaan mulle vielä lisää, kaikki kommentit ovat tervetulleita.

on varmasti tämä unelmiesi sankari. Käyttäytyy puhelimensakin kanssa juuri kuten tuossa leikillisessä ketjussa pettämisen ABC kehotetaan miehiä tekemään salatessaan salasuhteensa. Tässä tapauksessa se salasuhde olet sinä.

Todennäköisesti tilanne on se, että siellä hänen "osakeosoitteessaan" asuu ainakin nainen ja osakekin on naisen. Lienee tullut siipan kanssa kränää miehen peliaddiktiosta ja todennäköisesti muistakin taipumuksista. Kun sitten löysi sinut rakkaudennälkäisenä ja hyväuskoisena niin avot, miksei pitäisi varaporttina jos joutuu ulkoruokintaan lopullisesti.

Valitettavasti se on niin, että ihminen joka ei itse valehtele ja lähestyy maailmaa hyväuskoisena, silmät lemmikinsinisinä joutuu juuri noiden kusettajien uhriksi. Vaan muista 70-luvun Aulikki Oksasen kappale "Jos yksi pettää ja toinen jättää niin kolmas ystävä on vaan muista hän on kyyneliisi täysin viaton ... Ja kolmas kun on mennyt niin on vuoro neljännen ja aina yhä lähemmäksi tulee ihminen".

Useinhan me naiset emme rakastu todelliseen mieheen vaan unelmaan. Muistele tämän karpaasin epäluotettavuutta, salakähmäisyyttä ja kieroutta ja unohda mielikuvittelemasi unelmien mies.

Häntä pystyyn, ei vika sinussa ole, uhriksi olisi voinut joutua kuka tahansa joka olisi sopinut hänen suunnitelmaansa. Naisilla kuulemma on jokin hormonaalinen juttu, joka laukaisee rakastumisen tunteen yhdynnässä. Sitä ei ilmiselvästi miehillä ole. Oopa reipas tyttö!

Taidat olla vielä tosi nuori ? Ainakin olet - anteeksi vain - aika naivi, jos vähääkään uskot miehen juttuihin! Tuossa miehessä on jotain mätää, ja paljon !!! En missään nimessä muuttaisi yhteen tuollaisen salailevan tyypin kanssa, et kai kuvittele että kaikki muuttuu "sitten kun..."

JA VAIKKA ainut salailua aiheuttava asia olisikin vaikka vain tuo peliriippuvuus, niin sekin on IHAN H-TIN PAHA ASIA josta sinä taatusti joudut kärsimään! Vaikket rahojasi "fyysisesti" joutuisikaan hänen käyttöönsä antamaan niin kumman luulet maksavan esim ruoat (puhumattakaan vuokrasta ym kuluista) kun hänen rahansa on pelattu ????

Koko ihminen on mulle arvoitus. En tiedä sen tämänhetkistä osoitetta ja osoitetiedot on salaisia.
On totta, että en tiedä kyseisestä ihmisestä juuri mitään. Ainoa on nimi, asuinpaikkakunta, puhelinnumero, joka sekin on prepaid. Niin ja tietysti auton rekkari, mutta varmaan siitäkään ei saa mitään selville, koska osoite on salainen.

Oh!
Nyt 3 pointtia ja sitaatti:

1. Paha juttu, jos on täys vilppinen:
Auton jättänyt rekisteroimättä itselle (ent. om. rekisteritiedot). Maksattaa vak.+verot, parkkisakot ym. ent. omistajalla, .
Puh nro on johonkin niistä harvoin käytetyistä prepaideista, mihin ei muista aina puheaikaa ostaa.
Ei vakituista katuosoitetta, osoite on katu.
Kaiman nimi ja sotu hautakivestä, vouti, velkoja-armeija ja kostajat kannoilla.
Naamakirjan veljeskunta saman hepun edustuksellista demokratiaa näköisfotoilla.

2. Pahempi juttu, jos kaikki rehellistä ja totta:
Ihminen johon on mahdotonta tutustua sen vertaa että selviäisi ongelmitta yksinkertaisista elämäntilanteista.

3. Pahin juttu:
Ei ole välittänyt tehdä, eikä aio tehdä elettäkään, parantaakseen tilannetta. Ei halua edes harkita.

Näin mua sitten viedään todellakin kuin pässiä narussa.

Hei kuule! Älä ota tota häpeänä ittelles. Ihan perussuoritus, tai ennemminkin hyvähkö, jos nyt eteenpäin selviät ehjin nahoin. Vertaa vaikka proffan kertomaan:

Suhtautuminen rakastumiseen määräytyy henkilökohtaisten elämysten pohjalta, siis onko sitä joskus kokenut vai ei. Ainut yhteinen piirre on, että kukaan ei tunne oloaan miellyttäväksi puhuttaessa intohimoisesta rakastumisesta henkilökohtaisella tasolla, aihe on jokaiselle piinallinen.

Ne jotka ovat joskus käyneet rakastumisen läpi, kokevat sen jälkeenpäin heikkoutensa osoituksena. He halveksivat itseään ja käyttäytymistään, sitä miten järjettömiä ovat olleet. He haluaisivat unohtaa ne tunnit, kuukaudet ja vuodet, jotka ovat tuhlanneet ajattelemalla jotain henkilöä, jota he loppujen lopuksi eivät edes halunneet, ja jota kohtaan heillä ei rakastumisen ohimentyä ole ehkä mitään positiivisia tunteita.

Rakastumisen ohimentyä ihminen vihaa itseään. 32 prosenttia Tennovin haastatelluista määritteli käyttäytymisensä "tyhmäksi", "idioottimaiseksi". Hän on ollut epäjohdonmukainen ja itsekäs, avuton ja riipuvainen ja hän on tuhlannut elämänsä tuottoisimmat vuodet ajatellen henkilöä, joka ei ollenkaan hänelle sopinut.
Ei rakastunut pärjää hyötysuhdekärkkyjälle ja pitäiskö pärjätäkään? Jotkut sitä kaunaa kerää, ja sitten on primitiivireaktio herkässä. Parempi näin kuin että esiraivareilla sylttää jonkun asiallisen tyypin, ihan vaan nolon väärinkäsityksen takia. Kun se 'hämärässä näytti epäilyttävältä'.

Anarkisti on ihminen joka ei syö aamupuuroaan. Hän räjäyttää sen.

Viimeksi muokattu:
hyvä surullinen ... ihan oikea elämän neuvo sinulle.

älä ota tuntematonta netti tuttavuutta asumaan luoksesi. miehellä on selkeesti kyky keksiä tarinoita eikä kertoa totuutta. se voi olla ihan sairauden merkkikin.
rehellinen vakaa mies joka haluaa parantaa tulevaa tietää miten kertoa menneisyydestä ja luottamuksesta. mieshän hajottaa sinut henkisesti.

Usko että olet ansainnut enemmän kuin tältä mieheltä. pelkkä rakkauden liruttaminen ei todellisia tunteita. kerro.

Voit joutua todella kierteeseen miehen kanssa. Talousvaikeuksiin ihan mihinkä vain

Sillä rehellinen mies hommaa asunnon itse eikä tule ensimmäisenä kenenkään nurkkiin.

Usko jo surullinen että ilman häntä olet vielä helvetin onnellinen.

ymmärrys

Ajattelin tosiaan, että kirjoitan illalla ja kyselen vähän jotain tietoja. Enhän minä siinä mitään menetä enää.

Kirjoitelkaa vaan mulle vielä lisää, kaikki kommentit ovat tervetulleita.

Viimeksi muokattu:
On totta, että en tiedä kyseisestä ihmisestä juuri mitään.
Onko jokin pakko tietää? On ja ei. Kyse on tulevaisuuden ennustamisesta, enteistä, vaaran merkeistä. Tieto voi tuottaa turvallisuuden tunnetta. Tuntemattoman pelko vähenee kun tunnistaa vaarat, tiedostaa uhkat = tunne riskien hallinnasta, tieto lisää varmuutta, hyvä ennuste.

Tieto lisää tuskaa? Onko tunne ja järki ristiriidassa? Ei. Kumpi voittaa? Tunne. Niillä on sama tavoite, mutta eri menetelmä, saman tunteen, mielihyvän saavuttamiseksi. Nähtyjen etujen ristiriita.

Mulla on kuitenkin nyt kauheen varma olo tästä päätöksestäni.
Sen minkä järki päättää, sen rakastuneen tunne peruu.

En kai menetä mitään enää, vaikka kyselisinkin, että mikä tää ihminen on oikein miehiään.
Peruminen alkaa ja toinen järki perustelee saamisen eduksi. Etu on samalla kuitenkin menetys.

Olen todellakin päättänyt alkaa arvostamaan itseäni.
Rakastumisessa mikään asia ei ole päätettävissä, ei sen alkaminen, ei sen loppuminen, eikä oma tahto vastaa omaa halua. Ne elävät erillään kumpikin omaa elämää.

Olen odotellut kymmeniä tunteja häntä ja soittojaan ja välillä olen todella inhonnut itseäni tästä.
Itseinho onkin looginen tulos. Se ei ole pakollista. Ei kenenkään tarvitse inhota itseään kun hyväksyy sen tosiasian että rakastuminen on pakkomielle ja että näennäinen etujen ristiriita aiheuttaa vakavan stressitilan nimeltä neuroosi. Pakkoneuroosi, ei pakkoinho.

Viimeksi muokattu:
Ei tarvitse kohdata kuin paris tuollaista "rakkautta" ja voimaantuu ja tervehtyy lemmensairaudesta, turhasta tunnnemössöstä ja tunnelmoinnista.

Tämä ketjukin on oikein tervehdyttävä. Tunnelma sentään on uskaltanut nostaa näkyville monia todellisia epäilyjä. Ei tarvitse välttämättä pitää itseä liian epäluuloisena tai ja olla jotenkin outo, epänormaali, kun jaksaa ajatella kaikkia pettämisen mahdollisuuksia henkilötunnuksesta lähtien. Mistä tapaamatta tietää, kuka on sisko ja sen veli, ei ainakaan facebookista.

Mutta epäluulo ja ilmeisesti rakastuminenkin on raskasta. Monet kuittaavat asian sanomalla, etteivät jaksa epäillä kaikkea. No, ei tarvitsekaan, jos epäilyä ei ilmaannu. Mutta silloin kun epäilyksen TUNNE valtaa, niin onhan sekin merkki jostain.

Muistaako kukaan sanontaa: Epäile kaikkea, mutta ...

No onhan tässä taas tapahtunut. Mies soitti tosiaan ennen sitä klo 16 minulle ja tuli myöskin sitten tänne luokseni.

Lauantaina hän lähti yksin baariin, pyysi kyllä mua mukaansa, mutta kun en jaksanut lähteä, niin lähti yksin. Muutaman tunnin jälkeen mulle tuli tunne, että lähden kuitenkin ja kun menin samaan paikkaan missä hän oli, niin mies oli mulle tosi vihanen ja sano, että mitä sinä täällä teet, miksi tulit. Siitä paikasta lähti tanssittamaan muita naisia. Seisoi esim yhden naisen vieressä kuin pahimmassa naisentuskassa oleva ja odotti, että tämä lähtisi tanssimaan.

Yöllä kun sitten lähdimme yhdessä pois, niin sain kuulla, että minun ei kannattaisi "tämmöisellä vartalolla" puhua yhtään mitään. Olen saanut ennenkin kuulla, että olen läski jne jne.

Aamulla sitten pyyteli kovasti anteeksi sanomisiaan, että hän ei tarkoittanut mitään.

No onhan tässä taas tapahtunut. Mies soitti tosiaan ennen sitä klo 16 minulle ja tuli myöskin sitten tänne luokseni.

Lauantaina hän lähti yksin baariin, pyysi kyllä mua mukaansa, mutta kun en jaksanut lähteä, niin lähti yksin. Muutaman tunnin jälkeen mulle tuli tunne, että lähden kuitenkin ja kun menin samaan paikkaan missä hän oli, niin mies oli mulle tosi vihanen ja sano, että mitä sinä täällä teet, miksi tulit. Siitä paikasta lähti tanssittamaan muita naisia. Seisoi esim yhden naisen vieressä kuin pahimmassa naisentuskassa oleva ja odotti, että tämä lähtisi tanssimaan.

Yöllä kun sitten lähdimme yhdessä pois, niin sain kuulla, että minun ei kannattaisi "tämmöisellä vartalolla" puhua yhtään mitään. Olen saanut ennenkin kuulla, että olen läski jne jne.

Aamulla sitten pyyteli kovasti anteeksi sanomisiaan, että hän ei tarkoittanut mitään.

Voi hyvä tyttö. lopeta moinen suhde. Tämä mies ei arvosta sinua lainkaan. Käy vain pahimmat paineet luonasi purkamassa.

Viimeksi muokattu:
Kyllähän nuo sanat ja teot jää mieleen ja ne pyörii siellä, vaikka toinen kuinka anteeksi pyytelisi ja sanoisi NIIN RAKASTAVANSA ja että ei tarkoita mitään.

Kuulin, että oli sitä samaa naisten pyöritystä tehnyt koko illan ennenkuin minä menin sinne baariin. Että ihmekös tuo, jos oli vihainen kun menin sinne.

En saa noita asioita pois päästäni.

Teet samalla tavalla kuin miljoonat rakastuneet ovat tehneet Sinua ennen ja tekevät vielä Sinun jälkeesikin. Sillä ei ole ratkaisevaa merkitystä kuka on kunnollinen ja kuka ei. Rakastunut ilahtuu kuullessaan odotetun äänen ja riemuitsee nähdessään kaivatun hahmon.

Lauantaina hän lähti yksin baariin, pyysi kyllä mua mukaansa, mutta kun en jaksanut lähteä, niin lähti yksin.
Lopultakin toivottu myönteinen ele, mutta ahdistus uuvuttaa niin kovin ettei pystykään heti innostumaan. Uskomattoman helpon näköinen lähtö ja jälleen yksinäisyyden selittämätön ankeus laskeutuu harteille.

Muutaman tunnin jälkeen mulle tuli tunne, että lähden kuitenkin ja kun menin samaan paikkaan missä hän oli, niin mies oli mulle tosi vihanen ja sano, että mitä sinä täällä teet, miksi tulit.
Kun voi mennä sinne missä ei tuntisi oloaan sietämättömäksi, tuntee voimakasta tarvetta lähteä. Niin sitten tekee, keräten liikenevät voimanrippeet, sitäpaitsi olihan se pieni elekin jotain. Jospa hän nyt tarkoitti totta ja vastaa tunteisiini.

Vastaanotto on tyrmäävä ja pettymys musertava. Tuntee Itsensä liian naurettavaksi sanoakseen mitään. Tuskin on osannut varata mitään hätävalettakaan, yllätys mykistää.

Siitä paikasta lähti tanssittamaan muita naisia. Seisoi esim yhden naisen vieressä kuin pahimmassa naisentuskassa oleva ja odotti, että tämä lähtisi tanssimaan.
Huomaa kyllä nöyryytykset, mutta ei osaa suhtautua. Näky on kauhea, olo hirveä, eikä yhtään toimivaa ajatusta. Ruumiistairtautumisen kokemus lähenee. Tuntuu kuin tarkkailisi kaikkea olematta siinä itse mukana. Ehkä niin kestää sen illan, mikä ei tunnu koskaan loppuvan.

Myöhemmin se vaikuttaa pahalta unelta. Tapahtuiko se niin, vai eikö huomannut jotain tärkeää, mikä muuttaisi jotkin asiat toisiksi ja tapahtuneen voisi ymmärtää paremmin? Mitä tämä on? Mikä on totta? Miksi minun täytyy tehdä kaikkea kummallista? Kuka minä olen? En enää tunne itseäni ollenkaan.

Viimeksi muokattu:
Kyllähän nuo sanat ja teot jää mieleen ja ne pyörii siellä, vaikka toinen kuinka anteeksi pyytelisi ja sanoisi NIIN RAKASTAVANSA ja että ei tarkoita mitään.

Kuulin, että oli sitä samaa naisten pyöritystä tehnyt koko illan ennenkuin minä menin sinne baariin. Että ihmekös tuo, jos oli vihainen kun menin sinne.

Voi lapsi rakas, vaikka mies ei rakastakaan sinua, rakasta sina sentaan itseasi sen verran etta keraat itsekunnioituksesi rippeet ja heitat tyhjanpaivaisen helppoheikin kerrasta pellolle. OIkein pahaa tekee kun kuuntelee miten nielet kiltisti torkeyksia toisten naisten kanssa hyppelevalta k...paalta. Tuo ei ole mitaan rakkautta vaan olet kehittanyt tuohon tyhjantoimittajaan jonkinlaisen riipuvuuden. Se on samanlaista kuin alkoholismi tai pelinhimo, tuntuu etta ilman ei voisi ikina elaa vaikka olo on sitten aina kamala kun moisen ihmisen/aineen kanssa joutuu tekemisiin. Oikea rakkaus ei satu eika oikeasti rakastunut mies ikimaailmassa kohtele tyttoaan tuolla tavalla.

Et tieda missa mies asuu, et ilmeisesti tieda missa han on tyossa, et ole koskaan tavannut yhtakaan hanen ystavaansa tai sukulaistaan, et ole koskaan saanut kayda hanen asunnossaan hanen kotipaikkakunnallaan...kaikki taysin luonnottomia asioita kahden rehellisen ja toisiaan rakastavan ihmisen valilla.

Mieheni muuten lukaisi juuri juttusi ja sanoi kolme kertaa etta paivanselvaa juttu, tuolla miehella on joko vaimo tai tyttoystava, ei epailystakaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä