Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyväksytkö sen käytöksen?;26795278:Eikö tällainen käytös vaivaa sinua mitenkään? Ymmärrätkö, että tällainen käytös on väärin vai uskotko, että tosiaankin olet syyllinen miehen käytökseen? Et ole kertaakaan ketjussa kommentoinut miehesi käytöstä. Miksi et?
Mies on häipynyt siis monesti aiemminkin. Takaisin tullessaan hän hermostuu, jos en ole unohtanut asioita ja ole valmis jatkamaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Se on kuulemma merkki siitä, että mun kanssa elämä on helvettiä. Vanhemmillaan hänen on hyvä olla ja kotona kamalaa.
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä nainen ja kanssaihmisemme;26795418:Älä vastaa niin kuin mitä luulet miehen haluavan kuulla vaan vastaa sen mukaan mitä mieltä SINÄ olet mieltä. Aidosti sinä itse. Varmaan vaikeaa saada ajatuksia nyt selkeäksi, mutta mieti mitä vastaisit, jos ei olisi mitään riidan ja suuttumuksen uhkaa. Ja mitä sitten jo suuttuu. Anna suuttua. Eikös se ole jo suuttunut.Ethän sä voi tehdä jatkuvasti niin kuin mies tahtoo.
Eilen mies pyysi tulemaan juomaan viiniä kun lapset oli saatu nukkumaan. Olin väsynyt, enkä halunnut viiniä. Menin vasta n. puolen tunnin kuluttua miehen viereen, jolloin sanoin että haluaisin että mies halaa mua. Mies otti tämän syytöksenä, koska kuulemma halaa riittävästi. Ja jos ei halaa, niin pitäis miettiä miksi olen sellainen ettei tee mieli halata. Myönnän että olen ärtynyt joskus, mutta en todella sanonut miehelle mitään pahaa. Mun ilme oli siis väärä ja tapa millä pyysin. Kun huomasin että mies suuttui, pyysin heti anteeksi.
Mun olis pitänyt mennä heti kun mies pyysi, niin en kirjoittais tätä nyt. On varmaan totta sekin että jos olisin erilainen, mies halaisi mua enemmän.
En usko että mun mies tekee mitään pahuuttaan.
ap
Kun mä nimenomaan en ole tehnyt niinkuin mies tahtoo. Eihän se muuten olis suuttunut, vai mitä? Mä en vaan tiedä mitä mun pitäis tehdä.
ap
Kun mä nimenomaan en ole tehnyt niinkuin mies tahtoo. Eihän se muuten olis suuttunut, vai mitä? Mä en vaan tiedä mitä mun pitäis tehdä.
ap
ap
Jos tämä koko juttu ei ole provoa, olet pahasti terapian tarpeessa!!!
Tottakai hän sanoo, niin kuin tuhat muutakin asiaa, joilla lyttää olematonta itsetuntoasi ja saa itselleen orjan, jonka voi sitten heittää syrjään kun saa nalkitettua jonkun yhtä onnettoman, mutta nuoremman ja sievemmän pimun samaan kierteeseen.Mieheni sanoo etten hallitse tunteitani. Olen kuulemma hysteerinen kun itken ja pahoittelen/pyydän anteeksi. Hän sanoo että halveksuu sellaista.
ap
Niin miehenikin sanoo: "mee hullu hoitoon".
ap
En tiedä olenko syyllinen vai en. Haluaisin uskoa että en, mutta jotenkin mies esittää asiansa uskottavasti.
Mieheni mielestä riidat saavat alkunsa minusta. En vaan jaksaisi kokoajan pinnistellä ettei mies esim. huomaa että olen pahalla tuulella, enkä jaksa aina miettiä millä äänensävyllä voin puhua. Peli on menetetty sekunneissa, mikään ei enää auta jos mies ehtii suuttua.
En ole vastannut miehelle mitään, koska en tiedä minkä vastauksen hän haluaa. En todellakaan halua suututtaa häntä enempää. Toisaalta hän varmaan suuttuu siitäkin etten vastaa.
Mies on häipynyt siis monesti aiemminkin. Takaisin tullessaan hän hermostuu, jos en ole unohtanut asioita ja ole valmis jatkamaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Se on kuulemma merkki siitä, että mun kanssa elämä on helvettiä. Vanhemmillaan hänen on hyvä olla ja kotona kamalaa.
ap