Mies kuristi eilen... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ouh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Lila";23093501]Peesi. Ei ap mihinkään lähde. Todellisuudentaju on jo hämärtynyt. Mulla mies olis heti ulkoruokinnassa, jos kuristaisi mua.[/QUOTE]

Oikeasti sanon rumasti, että ap:n silmät aukeis ja hän pelastais nahkansa!

Mitä sitten, vaikka se nipistely ja muu ois pilaa? Silti niin inhottavaa, ettei sitä kuulu sietää.

tai siis tunnen itteni typeräksi jos sanon miehelle että haluan erota, sen takia että aina nipistelet ja puristelet ja se on sinun mielestä hauskaa, nimittäin jos mies oikeastikki vaan vitsaili, niin tuntuis typerältä, ymmärrättekö? mutta sitten taas jos se tekeekin niin että yrittää alistaa ja jotenkin nauttii tuosta niin sitte lähtö olis oikea ratkasu, tietty.

Et taida sinäkään olla penaalin terävin kynä ;)
Eihän kukaan anna noin itseään kohdella ja eroon ei tarvitse olla syytä ;)
Siis jos nyt puhutaan avioliitosta, en jaksanut lukea koko ketjua mutta toivottavasti kyse on vain poikakaverista eikä aviomiehestä.

ette te tiedä millaista on kun oikeasti tuntuu että ei tajua mitään, ei tiedä mikä on oikein ja väärin ja mies on saanu tässä 4 vuoden aikana minut niin sekasin, tarkotan siis että todellisuudentaju on tosiaan ihan hämärän peitossa, niin kuinka tästä yhtäkkiä hoksais, että miettikää sitä. Siis tämä tunne on ihan kauhea. Mutta joo, tosi rasittavaa lukea tätä kun ajattelette että kunhan kirjoittelen täällä huvikseni, enkä tee mitään, minun päässä raksuttaa kyllä koko ajan että mitä teen, koska ja milloin ja miten? Tiedän, on mullaki ystäviä, ja niiden omat puolisot hakkaa ne ihan kunnolla, ajattelen että ei hyvää päivää, lähde äkkiä, mutta ei ne lähe ikinä, minä en halua samaan pisteeseen ku ne.

ette te tiedä millaista on kun oikeasti tuntuu että ei tajua mitään, ei tiedä mikä on oikein ja väärin ja mies on saanu tässä 4 vuoden aikana minut niin sekasin, tarkotan siis että todellisuudentaju on tosiaan ihan hämärän peitossa, niin kuinka tästä yhtäkkiä hoksais, että miettikää sitä. Siis tämä tunne on ihan kauhea. Mutta joo, tosi rasittavaa lukea tätä kun ajattelette että kunhan kirjoittelen täällä huvikseni, enkä tee mitään, minun päässä raksuttaa kyllä koko ajan että mitä teen, koska ja milloin ja miten? Tiedän, on mullaki ystäviä, ja niiden omat puolisot hakkaa ne ihan kunnolla, ajattelen että ei hyvää päivää, lähde äkkiä, mutta ei ne lähe ikinä, minä en halua samaan pisteeseen ku ne.

Millaisissa piireissä sä roikut? Ei oo normaalia, että itse ja kaverit on hakeutunu väkivaltaisten joukkoon. Aivan käsittämätöntä! Sun itsetunto on nujerrettu nollaan miehesi taholta. Älä mieti, tee näin: pakkaa ja lähde, poliiisiaseman kautta turvakotiin!! Tee rikosilmoitus kuristamisesta!!

no mutta kuuntele nyt. sun miehesi on jollain tapaa sairas. sun ei tartte miettiä millä tavalla. sun pitää pelastaa itsesi. eikä ole tosiaankaan normaalia, että sun kavereiden miehet hakkaa ne kunnolla. sekin on sairasta ja en oikein tiedä eikö sulla ole kaveripiirissä terveiden suhteiden mallia nähtävillä kellään?

ei sun tarvitse miettiä mikä on normaalia ja mikä ei. tiedät ihan hyvin että olet pyytänyt miestäsi lopettamaan ja se vaan jatkaa ja nauraa päälle. ei sillä ole mitään merkitystä miksi miehesi tekee niin, onko se hänestä vitsiä vai ei. se ei ole normaalia!! kuuntele nyt! ei ole normaalia!!

ole kiltti ja ala toimia. onko teillä lapsia?

Sun ei tarvitse sanoa miehelle, että olet lähdössä, eikä ehkä edes kannata. Järjestä itsellesi salaa paikka, minne menet ka lähde, kun mies ei ole kotona. Nimittäin mua pelottaa, että se alkais sitten "pilailla" sun kanssa kun tajuu, että sä oot lähdössä. Toi kuristaminen on ihan äärivakava juttu, sitä ei voi kääntää pilailemiseksi. Sinäkin selvästi sitä pelästyit tosi paljon.

Ehkä sun kannattaa tehdä nyt aloite miehelle "lyömätön linja"-terapiasta ja laittaa mies kohtaamaan se oma väkivaltaisuutensa. Nipistelyt saa ottaa tosissaan, koska kipeää ei saa toiselle tehdä. Nollatoleranssi on parasta tuollaisessa tapauksessa.

On lapsi ja koirakin, ne pitäisi ottaa mukaan, paikka ei ole minne mennä, melkein pitäs hakea oma asunto ja suoraa sinne, onpa kaikki niin helvetin vaikeaa, kun alkaa miettiä niin tuntuu ettei oo vaihtoehtoja :(

On lapsi ja koirakin, ne pitäisi ottaa mukaan, paikka ei ole minne mennä, melkein pitäs hakea oma asunto ja suoraa sinne, onpa kaikki niin helvetin vaikeaa, kun alkaa miettiä niin tuntuu ettei oo vaihtoehtoja :(

kyllä on vaihtoehtoja! ainoa vaihtoehto joka ei ole enää mahdollinen on se, että jäät.

soita nyt heti paikkakuntasi sosiaalitoimistoon aika, laita asuntohakemus jne. ala toimia!

miten mies kohtelee lasta ja koiraa?

tai siis tunnen itteni typeräksi jos sanon miehelle että haluan erota, sen takia että aina nipistelet ja puristelet ja se on sinun mielestä hauskaa, nimittäin jos mies oikeastikki vaan vitsaili, niin tuntuis typerältä, ymmärrättekö? mutta sitten taas jos se tekeekin niin että yrittää alistaa ja jotenkin nauttii tuosta niin sitte lähtö olis oikea ratkasu, tietty.

Nythän tässä ei ole kyse siitä vitsaileeko mies tai myöntääkö mitään. Kyse on siitä millaista käytöstä sinä hyväksyt läheisiltä ihmisiltäsi. Jos toisen käytös tuntuu SINUSTA epämiellyttävältä eikä toinen pyynnöistäsi huolimatta muuta käytöstään, on siinä riittävästi syitä eroon. Ei sinun tarvitse perustella eroa kenellekään.

kuristaminen on rikos, vaikka se olis kuinka leikillään tehty! Mies vastuuseen!! Kun eroat, kierre jatkuu jonkun toisen naispolon kustannuksella. Tee rikosilmoitus PISTE!

Ota yhteyttä itse lastensuojeluun, sitä kautta voivat auttaa sinulle heti oman asunnon (asuntoja on tällaisia tilanteita varten)
sillä on jo lapsen etu ettei joudu tuollaisessa ympäristössä kasvamaan. Tosin sitten jos alat perääntymään ollaan aina sanottu että sitten lähtee lapsi huostaan,
silloin viimeistään tulet valinnan eteen, hullu mies vai lapsi.
Anteeksi sanamuotoni mutta sinut on pakko saada heräämään.

Hei ap, edelleen suosittelen naisten linja auttavaa puhelinta ja nettisivuja.
Moni täällä ei tajua sitä mitä saot, ettet oikein itsekään enää tiedä missä mennään, mikä on oikein ja mikä väärin.. mä ymmärrään hyvin mistä puhut.
Ota siis yhteyttä tuonne, pääset alkuun. Keskustelemaan joskun toisen kanssa siitä, mikä on todellista, mikä hyväksyttävää ja mitä pitäisi tehdä. Hälvenee vähän se sumu! Löytyy yhteystiedot sinne tästä ketjusta aiemmin.

Okei, on vain vaikeaa alkaa yhtäkkiä puhumaan erosta, mies ihmetelee miksi ihmeessä, mutta minä tiedän kyllä syyn, hän alkaa selittää "kaikki oli leikkiä" sitä saa kuunnella monta tuntia...
Minä teen sen, mahdollisimman pian! Pitää nyt suunnitella tarkkaan, koska olen tässä ihan yksin.

Okei, on vain vaikeaa alkaa yhtäkkiä puhumaan erosta, mies ihmetelee miksi ihmeessä, mutta minä tiedän kyllä syyn, hän alkaa selittää "kaikki oli leikkiä" sitä saa kuunnella monta tuntia...
Minä teen sen, mahdollisimman pian! Pitää nyt suunnitella tarkkaan, koska olen tässä ihan yksin.

Älä puhu sille erosta. Ettei se taas satuta sua. Lähdet vaan, kun oot ensin järjestänyt asiat. Nipisteleekö se lastakin?

Älä puhu sille mitään!! Oikeasti!
Hissuksiin järjestät, iteksesi, toki apua hommaat jos on tarvis, mutta älä kerro ennen kuin on tapahtunut tosiasia.

Onko teillä muuten meteliä, tarkoitan tappelun ääniä. Voisi joku ulkopuolinen edes tehdä teistä ilmoituksen.
Toivon todellakin että otat itse nyt yhteyttä sosiaalitoimistoon.
Sinua on hankala auttaa jos sinusta toisen kuristaminen ei ole rikos mutta auttasit edes lapsenne pois tuosta sekasorrosta :(
Eniten minua nyt pelottaa kun lapsi on tuollasen tilanteen keskellä.
Sinun todellakin kannattaa miettiä rakastatko miestäsi niin paljon että olet valmis luopumaan omasta lapsesta? Molempia et nyt voi saada ja vain toinen on nyt mahdollista.

en uskallakaan kertoa, aiemmin ku oon yrittäny lähteä, niin se ei oo päästänyt, on ottanut mut väkisin syliin ja itkeny ja pyydelly anteeksi....
ei mies lasta satuta mitenkään, huutaa kyllä aika helposti mutta ei koske, koiraa on saattanut jopa lyödä, koira pissaa aina miehen nenän eteen joten, se pelkää sitä.

No niin, sinulla on kaksi vaihtoehtoa: Käy jo valmiiksi valitsemassa itsellesi hauta-arkku ja lapsellesi vähintään hyvä terapeutti, mikäli et aio miestäsi jättää.

Toinen vaihtoehto on ottaa itseäsi niskasta kiinni ja lähteä. Konstit siihen löytyvät aivan varmasti, kun katsoo kaikkien tekosyiden ohi. Näin voit saada itsellesi pelottoman elämän ja tietenkin lapsellesi turvallisen kodin. Jos et pysty siihen itsesi takia, niin edes sitten lapsen tähden.

Yhteistyössä