Mies kuristi eilen... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ouh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tajua sua ollenkaan. Tuotako ajattelit katella? Huumoria tai ei niin ihminen ei kohtele noin ihmistä jota rakastaa. Sairashan se on, etkö ite nää? Nyt järki käteen ja lähdet vaikka olis mitä tunteita. Kaikkeen paskaan ne naiset alistuukin. En tajua. Etkö ittees ja elämääs tuon enempää arvosta? Tai jos on lapsia niin niitä edes?

Lähde ÄKKIÄ! Itsekin elin suhteessa jossa mies alisti juuri noin nipistelemällä lujaa ja vääntelemällä käsiä jne. Aluksi se pysyi vain tuollaisena "pienenä" mutta sattuvana kiusaamisena. Mutta koko ajan käyttäytyminen paheni ja paheni, alkoi olla ravistelua, tönimistä ja tukistamista jne...
Mies halusi näin vain alistaa minua ja osoittaa olevansa "herra". Sairasta. Käyttäytyminen paheni aste asteelta, hän nimenomaan tarkkaili milloin en enää nipistelystä suuttunut ja siirtyi vääntelyyn ja sen jälkeen ravisteluun jne näin aina pahemmaksi.
Itse lähdin kuukausi sitten ja nyt pikkuhiljaa ymmärtämässä vasta fyysisen koskemattomuuden tärkeyden. Vitsailumielessä nipistely ynnä muu mielestäni ookoo, kunhan se on molempien mielestä vitsailua, eikä käy kipeää. Toista ei saa alistaa eikä uhkailla, tuollainen kuristaminen on jo todella pelottavaa ja vaarallista. LÄHDE!

Kuristamisesta voi saada aivovaurion, jos tulee hapenpuutetta. Sen takia siinä ei ole mitään leikkimielistä tai hauskaa, eikä kukaan normaali tee niin.

Miehesi on tosi sairas mieleltään,lähde pois,ennen kuin miehesi oikeesti kuristaa sut.
Tuollainen väkivaltainen käytös ja satuttaminen ei ole normaalia ja viellä nauraa päälle,huh huh.
Hae apua äkkiä ja lähde pois.:hug:
Tuo käytös vain pahenee,joku yö miehesi oikeesti kuristaa sinut kuoliaaksi.:|

[QUOTE="tansku";23086928]Anteeksi vain, mutta jos et lähde nyt, niin lähdet joku päivä ambulanssilla...ilman että pillit ovat päällä. Koska kiirettä ei enää ole :([/QUOTE]
Ei ne amppariin kuolleita ota ;) Sitä varten on ruumisauto

mutta sehän tässä on, miksi en ole lähtenyt koska en tajua miestä, onko tuo hänen mielestään joko hauskaa vai onko tuo sairasta, en minä nyt sen takia halua lähteä jos hän pelkästään vitsaili, mutta eih, en osaa selittää, ja ei tuo kyllä kivalta tunnu, ja seki mietityttää miksi hän ei oo ottanu tosissaan ku olen tuhat kertaa sanonut että ei tee enää noin. Varmaan lähen jos vielä koskee minuun noin.
Voi huokaus... Kommentoin tähän nyt vain tän ainoan kerran; jos kerta olet sanonut miehellesi jo tuhannesti niin luuletko tosiaan uskottelevasi sekä muille että itsellesi että se seuraava kerta tulee olemaan se viimeinen jonka jälkeen lähdet?! Ei, me tämän ketjun lukeneet emme kukaan usko moista kuten et varmasti sinä itsekään. Jos haluat itsesi tältä "mielipuolelta" pelastaa niin lähdet NYT, ja jos jäät niin lopulta sukulaisesi tulevat saattamaan sinut hautaan kiroten mielessään miehesi alimpaan helvettiin ja me palstalaiset saamme ehkä lukea tämän tapahtuneen keltaisesta lehdistöstä tai ainakin paikallislehden "siunatut" -osiosta. Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja Kokemuksen syvä rintaääni;23086720:
Lähde ÄKKIÄ! Itsekin elin suhteessa jossa mies alisti juuri noin nipistelemällä lujaa ja vääntelemällä käsiä jne. Aluksi se pysyi vain tuollaisena "pienenä" mutta sattuvana kiusaamisena. Mutta koko ajan käyttäytyminen paheni ja paheni, alkoi olla ravistelua, tönimistä ja tukistamista jne...
Mies halusi näin vain alistaa minua ja osoittaa olevansa "herra". Sairasta. Käyttäytyminen paheni aste asteelta, hän nimenomaan tarkkaili milloin en enää nipistelystä suuttunut ja siirtyi vääntelyyn ja sen jälkeen ravisteluun jne näin aina pahemmaksi.
Itse lähdin kuukausi sitten ja nyt pikkuhiljaa ymmärtämässä vasta fyysisen koskemattomuuden tärkeyden. Vitsailumielessä nipistely ynnä muu mielestäni ookoo, kunhan se on molempien mielestä vitsailua, eikä käy kipeää. Toista ei saa alistaa eikä uhkailla, tuollainen kuristaminen on jo todella pelottavaa ja vaarallista. LÄHDE!

No niin tätä munkin mies tekee, sulla siis on ollut joskus tämmönen tilanne, niin ymmärrät mistä puhun. Joo olen kerran aikaisemmin tehnyt tänne samasta aloituksen, hyvä että muistutitte, koska nyt tajusin että hei, olen edelleen tässä, ja vaan valitan mutten tee mitään. Ymmärrän minä, nyt jos koskaan. Tämä elämä vain joskus sumenee etten muista tai ymmärrä oikein mitään, miehen tekosia. Hän saa minut aina näyttään syylliseltä. No mutta siis, siitä olen yrittäny ottaa selvää, että onko tää pelkkää viatonta miehen vitsailua vai ihan jotain sairasta? Ja alan kallistu siihen että on sairasta, mutta mies ei sitä myönnä. Suuttui kun aloin eilen puhumaan tästä että lopetat nyt tai saat jäädä yksin, sanoi että joo ymmärrän, lopetan. Ja omalla miehellä on kai tällä jotenkin tapa alistaa minua, siis tuo kertomasi on kuin minun elämästä. Mutta silti en voi uskoa että joku voi olla niin sairas, toinen puoli minusta sanoo että lähde, toinen että ei, sehän vitsaili ja aikoi lopettaa.

tai siis tunnen itteni typeräksi jos sanon miehelle että haluan erota, sen takia että aina nipistelet ja puristelet ja se on sinun mielestä hauskaa, nimittäin jos mies oikeastikki vaan vitsaili, niin tuntuis typerältä, ymmärrättekö? mutta sitten taas jos se tekeekin niin että yrittää alistaa ja jotenkin nauttii tuosta niin sitte lähtö olis oikea ratkasu, tietty.

Voiko tästä ettiä netistä jotain tietoa siis onkohan tälle olemassa jotain diagnoosia? Se jotenki varmistais että lähden, jos olis jotkut asialliset sivut missä olis tietoa...

tai siis tunnen itteni typeräksi jos sanon miehelle että haluan erota, sen takia että aina nipistelet ja puristelet ja se on sinun mielestä hauskaa, nimittäin jos mies oikeastikki vaan vitsaili, niin tuntuis typerältä, ymmärrättekö? mutta sitten taas jos se tekeekin niin että yrittää alistaa ja jotenkin nauttii tuosta niin sitte lähtö olis oikea ratkasu, tietty.

Ei kukaan täysjärkinen ihminen vitsaile tuolla lailla! En usko että miehes tuota sun tahallista satuttamista lopettaa koskaan,vaikka lupaakin.Varsinkin tuo kuristaminen on jo niin vakavaa etten uskaltaisi öitä nukkua rauhas.:headwall:
Niinkuin eilen jo sanoin,lähde pois ja äkkiä! Ei tuo ole normaalia tai vitsailua,miehesi on psyykisesti sairas.Joku kerta mies oikeesti kuristaa sut!:|

No kiehu sitten liemessäsi. On aika rasittavaa lukea, kuinnka sua on satutettu ja kuristettu ja sä vaan lässytät, että ehkä se oli pilaa. Ehkä sun aivot tosiaan oli hapenpuutteessa, etkä osaa enää ajatella. Tajuutko, ettei kukaan jaksa sua tsemppaa, jos sä oot noin tossu.

Ei sun tarvitse mitään syytä sanoa, miksi haluat erota. Jos olet kerta sanonut miehellesi, ettet pidä, lopeta. Eikä mies ole lopettanut, niin siinä on tarpeeksi syytä itsellesi lähteä suhteesta.

Kuristaminen on sellainen juttu, ettei sitä saa tehdä poliisit/portsarit, koska siinä voi niin herkästi lähteä henki.

No kiehu sitten liemessäsi. On aika rasittavaa lukea, kuinnka sua on satutettu ja kuristettu ja sä vaan lässytät, että ehkä se oli pilaa. Ehkä sun aivot tosiaan oli hapenpuutteessa, etkä osaa enää ajatella. Tajuutko, ettei kukaan jaksa sua tsemppaa, jos sä oot noin tossu.

Onpas ajattelemattomasti sanottu. Väkivallan ja alistamisen uhrit eivät reipastu siitä, että joku sanoo että nyt reippaasti elämä hallintaan. Koko kuvio on rakentunut pitkän ajan kuluessa, ja se vaikuttaa jo ihmisen minäkuvaan, itsetuntoon ja käsitykseen siitä, mikä on "normaalia".

Ap vaikuttaa kyllä todella tyypilliseltä uhritapaukselta, mutta ei se oikeuta mitätöimään hänen tuntemuksiaan.

Peesi. Ei ap mihinkään lähde. Todellisuudentaju on jo hämärtynyt. Mulla mies olis heti ulkoruokinnassa, jos kuristaisi mua.

Yhteistyössä