Mies kuristi eilen... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ouh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehelle sun ei tarvii puhua mitään erosta,ota tosiaan yhteyttä lastensuojeluun tai sosiaalitoimeen,
itsesi ja lapsesi takia! Hommaa oma asunto pikaisesti miehes tietämättä ja laita pikalähtöä varten
valmiiksi laukut.Monet meistä on yrittänyt eilen ja tänään saada sut lähtemään miehes luota,usko jo!!
Lähde ja äkkiä,pelasta itses ja lapsesi miehesi hulluudelta!:(
Entä perheesi,sukulaiset,ystävät,tuttavat yms. Voiko pyytää apua,väliaikaista paikkaa?
Sinä ja lapsesi olette perheväkivallan uhreja,luuletko ettei lapsi ymmärrä mitään,mitä sulle tapahtuu?

en uskallakaan kertoa, aiemmin ku oon yrittäny lähteä, niin se ei oo päästänyt, on ottanut mut väkisin syliin ja itkeny ja pyydelly anteeksi....
ei mies lasta satuta mitenkään, huutaa kyllä aika helposti mutta ei koske, koiraa on saattanut jopa lyödä, koira pissaa aina miehen nenän eteen joten, se pelkää sitä.

Ei koske lapseen ollenkaan, vai ei koske, kun sä olet paikalla? Entä noi vääntelyt, nipistely ja kuristamiset, tapahtuuko sitä seksin aikana?

Pissaako siis koira jatkuvasti teillä sisälle?

Jos mies puhuu tai koskee koiraan niin kusee allensa. On ehkä kuristanut seksin aikana, tai pitänyt kättä kaulalla ehkä 30 sekuntia,joku muistikuva on...
Lueppa itse tarkkaan mitä kerrot tapahtuneen,ymmärrätkö miten sairasta miehesi teot on?
Koira pelkää miestäsi helvetisti,annatko koiran kärsiä,lapsesi myös takuulla pelkää isäänsä,annatko myös lapsesi elää kauhun vallassa? Herää nainen,sinä,lapsesi ja myös koira olette hengenvaarassa!!
Kuristaminen tai käden pitäminen kaulalla seksin aikana on sairasta,joku kerta miehesi menee liian pitkälle,hän on ilmeisesti seksuaalisisadisti ja voi toteuttaa joskus sairaan fantasian kuristamisesta.Miehesi voi satuttaa myös lastasi ja pahasti.Et kai sitä halua?
Hemmetti vie lähde lapsen kanssa pois!:headwall:

Viimeksi muokattu:
toi tilanne on nyt sellainen että sä soitat nyt itse sinne lastensuojeluun ja kerrot miten asiat on. tuo nimimerkki "sossu" jo sulle kertoi, että sieltä saatte luultavasti nopeasti asunnon, joita on tällaisia tapauksia varten.

miehelle et kerro yhtään mitään, jos se on aiemmin jo ottanut väkisin syliin eikä päästänyt lähtemään. et muutenkaan kerro miehelle yhtään mitään. sun pitää pelastaa itsesi ja lapsesi. jos 1-vuotias pelkää isäänsä niin eikö se jo kerro sulle tarpeeksi, että lapsi vahingoittuu joka päivä lisää??!! jos rakastat lastasi kuten kerrot niin sulla ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin alkaa toimia nyt heti!

missä päin te asutte? onko sukulaisia tai ystäviä joiden luokse voitte lähteä jo tänään? samalla rikosilmoitus miehestä. myöskään koiraa ei saa lyödä, vaikka koira onkin tässä tilanteessa nyt toissijainen, sinä ja lapsi ykkösiä.

jollaine on tommonen sairas mielikuvitus et nipistelee ym mut toi et kuristaa ni menee jo ihan överiks:( enkä uskaltais edes nukkua siellä.lähde muttä sillon kun mies ei ole paikalla

Ei nyt millään pahalla, mutta jos et noista merkeistä tajua lähteä, olet suorastaan itse syyllinen ensimmäiseen pahoinpitelyysi ja/tai tappoosi. Sorry, ei ole tarkoitus loukata, mutta näin se todellakin on.

Kauhea juttu. Mut vähän aiheen vierestä..
Seksin aikana kuristaminen ei tee miehestä sairasta. Mut lupa siihen täytyy ensin kysyä.

Kyllä minusta on hemmetin sairasta jos seksin aikana pitää kuristaa kumppania saadakseen nautintoa! :x Jos miun mies sais päähänsä edes kysyä saako kuristaa seksin aikana,olis mies ex äkkiä. Kuristakoot ihteensä jos siitä saa nautintoa,eikä kumppania.

Anteeksi, luin nyt vasta koko ketjun. Aion soittaa poliisille ja ilmoittaa tästä tapauksesta. Tietokoneen ip-osoitteen perusteella varmaan löytää kirjoittajan. Jos nainen on niin rikki, että ei halua lähteä, niin jääköön odottamaan kuolemaansa, mutta lapsi ja koira on saatava pois!

Anteeksi, luin nyt vasta koko ketjun. Aion soittaa poliisille ja ilmoittaa tästä tapauksesta. Tietokoneen ip-osoitteen perusteella varmaan löytää kirjoittajan. Jos nainen on niin rikki, että ei halua lähteä, niin jääköön odottamaan kuolemaansa, mutta lapsi ja koira on saatava pois!

Luuletko tosiaan että poliisi lähtee tutkimaan juttua noilla perusteilla. Sitä paitsi kirjottaja voi olla vaikkapa kirjaston tai kaverinsa koneella.

Joo, samaa teki munkin mies, AINA sai mut vaikuttamaan syylliseltä ja sitten tyhmältä kun edes kehtasin "leikistä suuttua".
Se on helvetin helppoa teille vierestä neuvoa jos ei ole itse kokenut! Kun ei siitä rakkaasta haluaisi uskoa pahaa ja toisaalta ei itse tajua, että se rakas (tai kukaan) oikeasti haluaa olla ilkeä ja julma sinua kohtaan. Sitä on vaikea selittää, miten ei osaa ottaa tosissaan sitä että toinen on häijy ja alistaa sinua, narsistit ovat vain niin taitavia puhumaan ja viisaita. Narsistien mieli on musta ja niin kiero, ettei sitä ymmärrä. Itsekin vasta eron jälkeen hahmottamassa pikkuhiljaa mitä kaikkea ehtikään tapahtua. Kun ei sitä vaan tajua siinä hetkessä.
Mutta totuus on, ettei ne parane, ei millään. Eikä ne lopeta sitä, vaan alistaminen jatkuu ja pahenee vain! Usko minua, lähteminen oli ainakin minun elämäni paras ratkaisu. Mies ei ollut enää se ihana ja luotettava johon olin joskus rakastunut.
Ja ne kaikki aivopelit joita mies pelasi sai minut lopulta itse epäilemään mielenterveyttäni.
Eron jälkeen mies olisi halunnut palata yhteen ja vannoi rakkautta ja itki ja itki ja ties mitä. Mutta pysyin lujana, onneksi. Sitten mies vetosi perheeseeni ja ystäviini että minä olen hullu ja kuvitellut kaiken ja minut on saatava hoitoon.. Eli varaudu kaikkeen mahdolliseen!! Voimia ja jaksamista. Soita johonkin naisten apupuhelimeen, kriisikeskukselle (kannattaa oikeasti!) ja lähde vaikka turvakotiin. Lähde salaa, pakkaa omat henkkoht paperit ja valokuvat, pankkitiedot jne kaikki tärkeä tai jolla saa harmia sinulle aikaan. Äläkä missään nimessä paljasta miehelle mihin menet. Jos mahdollista mene ensin pariksi viikoksi toiselle paikkakunnalle tms. josta et pääse miehen luo takaisin vaikka hän mitä sanoisi. Mieti siellä asioita ja kirjoita tapahtuneita paperille. Ja pysy lujana! <3
p.s. tarkoitukseni ei ole diagnosoida miestäsi, mutta itselläni nämä sivut auttoivat: http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/Vaknin.html
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/faq58.html
http://www.healingeagle.net/Fin/Quotes/NarcisChar.html
http://narsistienuhrientuki.yhdistysavain.fi/tietoa/julkaisut/raimo_makela/__new_page_-122734/#token-121978

Vakninilla on taipumusta uhrin vastuuttamiseen narsisitin käytöksestä. Selitystaoa se on sekin, muttei erityisen tervehdyttävä...
jos ap ja "kokemuksen syvä rintaääni" olette kiinnostuneita, täs on yks aika hyvä sivusto:
http://narcissism-support.blogspot.com/
tätä kautta löytyy tietoa myös vakninista. negatiivista siis.

En usko että on provo. Minunkin poikaystäväni tykkää esitellä minulle lukkopainiotteitaan, on valehtelematta ainakin 50 kertaa kuristanut minua, sanonut "kuristavansa minua niin kauan että taju lähtee, ei siihen kuole". Tietää, että VIHAAN sitä kun hän kuristaa, alan joka kerta hysteerisesti itkeä ja huudan pää punaisena, kun päästää otteensa. Usein myös vääntelee jalkojani ja käsiäni, tönii ja tuuppii, työntää minua seinää vasten ja on muutenkin ihan liian kovakourainen otteissaan. Jos kutsun häntä väkivaltaiseksi, hän hermostuu ja sanoo sen olevan minun vikani... No, se on hänen huumoriaan, katsotaan, kuinka kauan minun pinnani kestää...

Huh kun tulee paha olo näistä jutuista kun naiset ei tajua lähteä väkivaltaisten miesten luota :( Itse jouduin lapsena näkemään väkivaltaa ja vielä näin aikuisenakin muistuu elävästi mieleen kaikki äänet ja tunteet. Muistan selvästi yksityiskohtia myöten sen huoneen tapettien ja vuodevaatteiden kuviotkin, jossa pelkäsin ja odotin mitä tapahtuu, vaikka paljon muuta en lapsuudesta muistakaan.

[QUOTE="vieras";23096145]En usko että on provo. Minunkin poikaystäväni tykkää esitellä minulle lukkopainiotteitaan, on valehtelematta ainakin 50 kertaa kuristanut minua, sanonut "kuristavansa minua niin kauan että taju lähtee, ei siihen kuole". Tietää, että VIHAAN sitä kun hän kuristaa, alan joka kerta hysteerisesti itkeä ja huudan pää punaisena, kun päästää otteensa. Usein myös vääntelee jalkojani ja käsiäni, tönii ja tuuppii, työntää minua seinää vasten ja on muutenkin ihan liian kovakourainen otteissaan. Jos kutsun häntä väkivaltaiseksi, hän hermostuu ja sanoo sen olevan minun vikani... No, se on hänen huumoriaan, katsotaan, kuinka kauan minun pinnani kestää...[/QUOTE]

Ei tuo kuulosta kovinkaan huumorilta,en mie vaan sietäs tuollaista yhtään.:|

Yhteistyössä