Mies kuristi minua eilen riidan päätteeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mii"

Vieras
Mies kuristi minua eilen riidan päätteeksi, niin että kaulassani on isoja punaisia jälkiä, näyttää vähän fritsuilta, nyt koko kaula ja kurkku todella kipeät onko vaarallista?

[QUOTE="mii";26955739]Mies kuristi minua eilen riidan päätteeksi, niin että kaulassani on isoja punaisia jälkiä, näyttää vähän fritsuilta, nyt koko kaula ja kurkku todella kipeät onko vaarallista?[/QUOTE]

Selvä PROVO!

Ei kukaan nyt sentään ole niin tyhmä, että täytyy julkiselta palstalta kysyä "onko vaarallista?".

ei ole provo... yritin jättää miehen, sitten kävi kuristamaan... tiedän että kuristusvaiheessa vaarallista, mutta onko vielä näin jälkikäteen, kun kurkkuun sattuu, voiko vielä tulla jotain?

On tärkeää, että käyt lääkärissä ja ilmoitat poliisille pahoinpitelystä. Muuten miehellesi ei jää tarpeeksi kuvaa siitä, että hän olisi tehnyt jotain väärin. Kysy poliisilta ohjeita tulevan varalle ja noudata niitä.
Muuta pois heti.

Vaarallisuudesta en tiedä, jos se kipiä on niin kyllä mä lääkärille näyttäisin. Ja sen jälkeen potkisin miehen pellolle.

Olen ollut vähän samankaltasessa tilanteessa itsekin. Oltiin jo pidemmän aikaa riidelty miehen kanssa, hän oli pettänyt mua eikä mikään enää sujunut. Yhtenä iltana sitten otettiin yhteen oikein kunnolla, mä heitin miehen päälle kahvit mikä oli iso virhe.. Hän kävi mun kurkkuuni kiinni. No, lyhyestä virsi kaunis, sen illan jälkeen olen ko. miehen nähnyt 2 kertaa. Ekan kerran kun ojensin hänelle hänen kamansa, ja tokan kerran sitten vaan sattumalta kaukaa kaupungilla.
Semmosta minun entisessä elämässäni, toivottavasti sinä tajuat lähteä viimeistään tuollasen jälkeen.

Yhteistyössä