L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Riitaan tarvitaan aina kaksi osapuolta.
Eli silloin molemmat sekä aloittaja että sen jatkaja pyytävät anteeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja laaman nöyhtä;30827123:Missä olet ollut töissä ennen vauvaa?
Ap:n varmaan parempi olla tästä eteenpäin eri huoneessa aamusin, kun ei kerran pysty olemaan miehen kanssa samassa huoneessa. Äksyilköön yksinään, niin ei muitten päivä mee turhaan päin persettä. Mun mielestä sulla on peiliin katsomisen paikka.
:hug: - ymmärrän mainiosti sen, että vauvan kanssa ja vähäisillä yöunilla sitä ei ole herttaisimmillaan aamusta mutta...koska tiedät itse tuon asian niin...yritäpä jatkossa himmailla tilannetta sivuummalle eli teet vain ne omat ja vauvan aamutoimet parhaasi mukaan ja annat tilaa miehellesikin siinä hänen suorittaa omansa. Puhutte vielä keskenänne rakentavasti ja ennen kaikkea sovitte tämän aamuisen
. Huomenna on aamu uusi - ja parempi
.
Ehkä joku joka ajattelee, kuten mieheni voisi ottaa hänet ja minä etin itselleni miehen, joka ajattelee minun kanssani samoin. Ikävä homma vain vauvalle ja sydämeen ihan koskee.
Näyttäisi tosiaan, että tässä on kaksi eri kuppikuntaa mielipiteineen tästä asiasta. Osa ajattelee, kuin minä, että kummankin pitää pyytää anteeksi ja osa ajattelee, kuten mieheni, että vain aloittajan pitää pyytää anteeksi.
Ehkä joku joka ajattelee, kuten mieheni voisi ottaa hänet ja minä etin itselleni miehen, joka ajattelee minun kanssani samoin. Ikävä homma vain vauvalle ja sydämeen ihan koskee.
Miten lapsellinen ja pikkusieluinen aikuinen nainen ja äiti voi olla? Kasva aikuiseksi ja vähän vitun äkkiä.
Ihmisen perusluonne ei muutu peiliin katsomalla. Kumppania valitessa hänet pitää hyväksyä karvoinen päivineen. Toki sitten jokainen voi lopettaa yhdessäolon heti kun haluaa.
Utopiamaassa tehdään näin. Oikeasti on yleensä yksi syyllinen, joka kiusaa toista.
Toista rangaistaan siis olemassaolostaan, eikä näin ollen tunne hyvänolon tunnetta vaan epäreilua kohtelua.
Ehkä tosiaan kannattaa ensi kerta toimia vain hiljaa. Mies itse kävelee melkein mun läpi, jos oon tiellä ja hänellä on kiire. Musta vaan jotenkin tuntuu, et hän suuttuisi, jos itse kävelisin vain hänen läpi, jos ei väisty. Pitää varmaan kumminkin testata tätäkin.