mies krapulassa ja mua hävettää niin paljon ettei kukaan usko!!!

• Viestiketjun aloittaja aaaarrggg
  • Ensimmäinen viesti
aaaarrggg
Joo.. krapulaa ilmassa ja ei juma***ta.. se oli yöllä sammunu keittiön lattialle, kussu allensa ja oksentanu vielä kaupanpäälisiksi. Oli siirtynyt sitten Olohuonenn sohvalle nukkumaan ja taas laskenu allensa. Ei Saa**na. Mulla kiehuu tällä hetkellä niin paljon että, aaaargg. Onneks lapset ei vielä ymmärrä tollasta.. Kuinka aikuinen ihminen voi tehä noin???? EN YMMÄRRÄ!!!!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aaaarrggg:
Joo.. krapulaa ilmassa ja ei juma***ta.. se oli yöllä sammunu keittiön lattialle, kussu allensa ja oksentanu vielä kaupanpäälisiksi. Oli siirtynyt sitten Olohuonenn sohvalle nukkumaan ja taas laskenu allensa. Ei Saa**na. Mulla kiehuu tällä hetkellä niin paljon että, aaaargg. Onneks lapset ei vielä ymmärrä tollasta.. Kuinka aikuinen ihminen voi tehä noin???? EN YMMÄRRÄ!!!!!
Aika ongelmajuomiselta kuulostaa. Ihan normijuomisella ihminen ei ihan tollaseen tilaan itseänsä saa illan juomisella. Mun juoppo ex-ukko oli just tollanen ällötys. Onneksi ei tarvi enää katsella. Ja sohvaa tuskin saa puhtaaksi millään :/ otan osaa

ap
no sitäpä tässä mietinkin että ei juma miks mun pitää elää tollasen kanssa. Yhden ainoan kerran on tollasen tehny aikasemmin, mutta överit se kyllä osaa vetää. Minä sit vaan siivoon kun on pakko lasten kanssa kotona olla. Tuolla se vetää perse huurussa unia. Aikuinen mies.!!!

huoh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no sitäpä tässä mietinkin että ei juma miks mun pitää elää tollasen kanssa. Yhden ainoan kerran on tollasen tehny aikasemmin, mutta överit se kyllä osaa vetää. Minä sit vaan siivoon kun on pakko lasten kanssa kotona olla. Tuolla se vetää perse huurussa unia. Aikuinen mies.!!!
kaikenlaisia sikoja te otatteki itelle!!ei voi ymmärtää..hyi saakeli.

Siis
Mä en tiedä kyllä mitä mä tekisin jo mies tekis noin. Siis yleensä että se vetäis ittensä siihen kuntoon että kusee alleen kun joku pulsu. Ihan sama vaikka kusis alleen kylppärin lattialla, mä oisin eniten järkyttyny siitä juomisesta enkä siitä sohvasta.

No okei, olisin mä ihan hiton järkyttyny siitä sohvastakin, meillä on uus sohva :D

Minniskä
Minä en siivoaisi mitään!!! Lähtisin lasten kanssa pois, lapun jättäisin, että "viitsitkö siivota jälkesi, ettei lasten kotiin tullessa tarvitse isin pissiin liukastella. Ja kantaisitko k.usemasi sohvan pihalle odottamaan jäteautoa." Tarpeeksi kun olisin vihainen, voisin ehdottaa myös ukolle jäteauton kyytiin hyppäämistä...

Tosi, toai kurjaa. Meillä tuosta tulisi vuosisadan keskustelu! Ja selväksi tekisin, että nyt on tosdella tullut aika miettiä alkoholinkäyttöään.

Lähde jonnekin lasten kanssa miehen heräämistä odotellessa - siis piiloon ja 'evakkoon'. Puhelin pois päältä. Saa sitten omatoimisesti siivota, kun herää. Järjestä kuitenkin edes hetkeksi jotain ihmettelynaihetta...

Meillä kävi pari vuotta sitten miltei sama . Mies oli kotiin tullessaan oksentanut alakerran vessaan kaikkialle muualle kuin pönttöön. Matkalla yläkertaan oli sotkenut rappuset ja yläkerran kylppäri samoin oksennuksessa. Vielä sänkyynkin oksensi kun sinne asti pääsi.
Mä häippäsin aamulla heti lasten kanssa jätin sotkut paikalleen ja palattiin kotiin vasta illalla just ennen lasten nukkumaanmenoaikaa.
Kämppä oli siisti kun tultiin takaisin ja ei mies ole sen jälkeen vastaavaan kuntoon itseänsä juonut tai edes lähelle sitä . Asiasta käytiin myös aika raju keskustelu.

MIIA
Meillä oli mun kaveri yötä kun kaupungissa piipahti,oli siis juhlimassa ollut,oksensi olkkarin matoille,sohvalle... Ja aamulla lähti kotiinsa suihkun kautta sotkujaan siivoilematta. En kyllä enää majota häntä meille.

ap
no sohva oli kyllä muovitettu pojan kuivaksi opettelua varten (vahinkojen varalle) mutta eihän ne aikuisen miehen kusia kestä.. hyi helvata että oksettaa koko mies. Ei tuu nimittäin kaljapullon kaljapulloo tähän taloon vähään aikaan.

Et kai sä siivonnut sun miehes sotkuja? Ex oksensi joskus meidän kylppärin ja kyllä mä sen huusin hereille 8 aamulla kun vauvan kanssa heräsin, eikä sen jälkeen enään itseään siihen kuntoon juonut. Kyllä nyt jokanen aikuinen joka sitä viinakin osaa juoda osaa myös siivota ja varmaan erittäin mukavaa jos sattuu olemaan krapula.

Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
miksi sun tarvii hävetä :eek: Eiköhän häpeäminen kuulu miehellesi kun selviää. ja et itse ainakaan siivoa sen sotkuja
Näin.
Lisäksi lähtisin muksujen kanssa johonkin muualle ja ilmottaisin että takasin tullaan kun jäljet on siivottu ja uusi sohva hommattu.

V*ttu mikä äijä.

ap
tahtoisin vaan pois täältä kokonaan, se oli vielä 8 aikaan aamulla ylös noustessaan iahn kännissä ja suihkussa lotras tunnin. sinnekkään ei voi mennä kun tuntuu et siellä haisee niin oksennukselta. Saa nimittäion tehä oikein suur suur siivouksen. Ja siihen siivoukseen kuuluu KAIKKI mahdollinen!!!

Yhteistyössä