mies krapulassa ja mua hävettää niin paljon ettei kukaan usko!!!

• Viestiketjun aloittaja aaaarrggg
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:
Et kai sä siivonnut sun miehes sotkuja? Ex oksensi joskus meidän kylppärin ja kyllä mä sen huusin hereille 8 aamulla kun vauvan kanssa heräsin, eikä sen jälkeen enään itseään siihen kuntoon juonut. Kyllä nyt jokanen aikuinen joka sitä viinakin osaa juoda osaa myös siivota ja varmaan erittäin mukavaa jos sattuu olemaan krapula.
Oli pakko ottaa sohvatyynyt pois ja keittiön matto viedä pihalle. Ei sitä tuolta sängystä saa ylös edes kirveellä. Uhkasin jo suihkusta sen pois ilmakiväärin kanssa (eli uhkasin käydä ilkun hakee jollei tuu pois suihkusta (joka tipasta kun maksetaan niin siellä ei tarvii lotrata))

mää
sanoisin kanssa ap:lle että lähe lasten kans päiväks johonki viettään hauska päivää, ei sun tarvii sen sotkuja siivota,ei tosiaan. illalla vasta kotiin niin,että lapset suoraan nukkumaan. kyllä mahtaa äijää hävettää, ja siivoaa omat sotkunsa...
jos sä siivoat niin paljon mahdollista että tuo toistuu.. tein nimittäin ite sen virheen

meillä
oli aika hauska juttu nuorena ku mun mies pissas isoon valkoiseen jukkapalmuruukkuun ja tietty vähän matolleki humalassa.. näytti kuulemma niin vessanpöntöltä... kyllä siitä oli kiva keljuilla sit myöhemmin ku sitä hävetti se niin lujaa... eihän vessan pöntöstä palmua kasva ja meillä on lannoitteet omasta takaa..sattuuhan sitä...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
oli aika hauska juttu nuorena ku mun mies pissas isoon valkoiseen jukkapalmuruukkuun ja tietty vähän matolleki humalassa.. näytti kuulemma niin vessanpöntöltä... kyllä siitä oli kiva keljuilla sit myöhemmin ku sitä hävetti se niin lujaa... eihän vessan pöntöstä palmua kasva ja meillä on lannoitteet omasta takaa..sattuuhan sitä...
KIITOS.. ei voi kun nauraa..

ja kiitos muillekkin kun sain taas purkautua. Tää palsta vaan saa silti aina hymyn huulille, yleensä :)

tota
LAPSI KYLLÄ YMMÄRTÄÄ!! Ne on fiksuja otuksia ne lapset. Ei kannata kuvitella, etteikö kuivaksiopetteluikäinen lapsi ymmärtäisi kännisen/krapulaisen ja selväpäisen ihmisen eroa!!! Koita saada myös äijäsi ymmärtämään se..

tässä ykis mielipide lisää
Mun mielestä mies saa luvan tehdä ylitöitä niin kauan kun on maksanut uuden sohvan oston. Eli niin ettei se mee teidän talousrahoista senttiäkään. Sanoisin miestä säälittäväksi kusihousuksi seuraavat 2kk vaikka ei ole tapana aukoa päätä. Tuossa menisi mun raja!!

Tekisi melkein mieli kostaa. Kakkapökäle autonpenkille kun hän koittaa lähteä töihin :D Varmaan ei naurattaisi.. Ja oksennukset tuuletusjärjestelmään. <-- Tämä oli vitsi. En siis tekisi noin IKINÄ! OLI vain hauska ajatella mitä mies siitä tykkäisi :D

ap
no loppuhan tälläselle on tultava, en tahdo et lapset oppii tollasta näkemään. Itse en ole kovinkaan viinaan menevä ja jos otan niin osaan nykyään ottaa kohtuudella ja tiedän rajani. Se oli silloin teininä kun vedettiin oikein överit. Miehellä ikää kuitenkin jo 32 et pitäs jo osata tietää rajansa.

hei
Voisin kuvitella että kunhan miehesi tuosta tokenee niin se kärsii kyllä morkkiksesta. Pistä se vaan koville ja keljuile kunnolla, mutta sitten kun mies oikeasti jo kärsii katumuksesta niin päästä se pälkähästä.. Niin klisheiseltä kuin se kuulostaakin, niin miehet on miehiä ja vahinkoja sattuu vaikka ikää olisi miten paljon ;)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja tässä ykis mielipide lisää:
Mun mielestä mies saa luvan tehdä ylitöitä niin kauan kun on maksanut uuden sohvan oston. Eli niin ettei se mee teidän talousrahoista senttiäkään. Sanoisin miestä säälittäväksi kusihousuksi seuraavat 2kk vaikka ei ole tapana aukoa päätä. Tuossa menisi mun raja!!

Tekisi melkein mieli kostaa. Kakkapökäle autonpenkille kun hän koittaa lähteä töihin :D Varmaan ei naurattaisi.. Ja oksennukset tuuletusjärjestelmään. <-- Tämä oli vitsi. En siis tekisi noin IKINÄ! OLI vain hauska ajatella mitä mies siitä tykkäisi :D
No sen voin sanoa että tulee kyllä kuulemaan tästä pidemmän aikaa. Ärsyttää vaan kun toi on sellanen mies et se ei ees taida paljon hävetä, tai ei ainakaan näytä sitä paljonkaan. Se osaa kyllä olla niin kuin mitään ei olisi koskaan käynytkään!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no loppuhan tälläselle on tultava, en tahdo et lapset oppii tollasta näkemään. Itse en ole kovinkaan viinaan menevä ja jos otan niin osaan nykyään ottaa kohtuudella ja tiedän rajani. Se oli silloin teininä kun vedettiin oikein överit. Miehellä ikää kuitenkin jo 32 et pitäs jo osata tietää rajansa.
Juu kyllä sen miehen pitää ihan ite herätä huomaamaan et tuollanen käytös on liikaa. Sitä voi kuka tahansa jankata 24/7 vaan jos ei ite tajua tekevänsä väärin, niin ei auta mitään ja menee vaan nalkuttamiseksi.
Se on ahdistavaa lapsille ja koko perheelle. Ei ole mukavaa odotella kotona kun toinen lähtee ryyppäämään ja pelätä et missä kunnossa tulee takasin, kokemusta löytyy asiasta.

ap
No yöllä kun se 3 aikaa tuli niin ajattelin pienessä mielessäni että oliskohan syytä käydä ohjaamassa se vessaan nukkumaan, kai se jotenkin alitajunnasta tuli. Ja sit tietenkin käy näin.

Mirkku
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Voisin kuvitella että kunhan miehesi tuosta tokenee niin se kärsii kyllä morkkiksesta. Pistä se vaan koville ja keljuile kunnolla, mutta sitten kun mies oikeasti jo kärsii katumuksesta niin päästä se pälkähästä.. Niin klisheiseltä kuin se kuulostaakin, niin miehet on miehiä ja vahinkoja sattuu vaikka ikää olisi miten paljon ;)
Joo mutta tuon ikäinen on jo aikuinen ihminen ja jos oma ukko ois tuollaisen tempun tehny niin enpä tiedä mitä tekisin. Viinaa ei ainakaan tarvis juoda pisaraakaan seuraavaan vuoteen. Miehet on miehiä, silläkö pitää kaikki paska oikeuttaa, I don´t think so!

Miun ex kans joskus kännipäissään paskoi housuunsa (onneksi vaan "pierun verran") ja oksensi meiän sänkyyn nukkuessaan, ei siis edes heränny!! :kieh: Kaikkea muutakin pientä mukavaa se touhusi humalapäissään ja kahen vuoden kattelemisen jälkeen mie ilmotin, että nyt tää tyttö läks.

Joo,meilläkin ukko kusi sänkyyn kerran kun oli niin kännissä. Pikkusen metelin nostin ja sai kyllä itse jälkensä siivota. Hävetti ja hävettää sitä vieläkin paljon. Sanoin sillon että kerta vielä niin loppuu se juominen kokonaan saunakaljoja myöten tässä parisuhteessa. Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja minddu:
Joo,meilläkin ukko kusi sänkyyn kerran kun oli niin kännissä. Pikkusen metelin nostin ja sai kyllä itse jälkensä siivota. Hävetti ja hävettää sitä vieläkin paljon. Sanoin sillon että kerta vielä niin loppuu se juominen kokonaan saunakaljoja myöten tässä parisuhteessa. Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla... :whistle:
Toi oli hyvin sanottu.

vaimoke
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimoke:
Jos meidän isäntä tekisi noin, saisi kyllä lattioiden lisäksi siivota vaatteensa putkikassiin. Voi jeesus mikä mäntti.

Ei kannata olla noin ehdoton.
Onneksi olin sitä jo ukkoa valitessa ;) Alkoholisteilla ei ollut mitään saumaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kirjoitusten mukaan en ole yksin asian kanssa :) miten saan sen uskomaan et tää on vika kerta??
En tiiä miten ne sais uskomaan. Mie annoin tasan yhden varotuksen ja ei uskonut niin mie lähin. Oppipahan seuraavaa parisuhdettaan silmälläpitäen, jos oli mitään oppiakseen.

vieras
Huuuuh. Meillä taitais kanssa ukko saada tuommoisen tempun jälkeen lähtöpassit. Yhtään en jaksais katsella örveltämistä. Mutta olinpa tosiaan ehdoton jo valintavaiheessa, kuten Vaimokekin. Eli ei pelkoa, että noin vois käydä.

Yhteistyössä