mies krapulassa ja mua hävettää niin paljon ettei kukaan usko!!!

• Viestiketjun aloittaja aaaarrggg
  • Ensimmäinen viesti
heh
Mua huvittaa nää "jätä se sika"-kommentit... Ei oikeasti toista voi tuomita alkoholistiksi Tapahtuneen perusteella. Onneksi tämän palstan mammat ovat itse täydellisiä! Vahinkoja kuulkaa sattuu paremmissakin piireissä! Samaa mieltä olen siinä ettei lasten kuuluisi tuollaista nähdä, toivottavasti otti mies opikseen.

Mikä tilanne on nyt, ap?

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
sanoisin kanssa ap:lle että lähe lasten kans päiväks johonki viettään hauska päivää, ei sun tarvii sen sotkuja siivota,ei tosiaan. illalla vasta kotiin niin,että lapset suoraan nukkumaan. kyllä mahtaa äijää hävettää, ja siivoaa omat sotkunsa...
jos sä siivoat niin paljon mahdollista että tuo toistuu.. tein nimittäin ite sen virheen
Peesi!

ja
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tuleeko aikuisella ihmisellä oikeesti tolla tavalla kusi housuun? mä luulin, että vaan spurguilla tulee. Yäk.
spurguthan ei ole aikuisia? Jos on sopivasti juonut niin eipä siihen herää jos jotain eritteitä roiskuu :D

Tuleeko aikuisella ihmisellä oikeesti tolla tavalla kusi housuun? mä luulin, että vaan spurguilla tulee. Yäk.
Jos tarpeeksi promilleja on veressä, alkoholi on lihasrelaksantti eli rentouttaa lihakset. Alkoholimyrkytyksessä jossa promillet siis nousevat jo vaarallisiin lukemiin, lamaa hengityksen.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
spurguthan ei ole aikuisia? Jos on sopivasti juonut niin eipä siihen herää jos jotain eritteitä roiskuu :D
Sopivasti? pitäskö vähän rajottaa, jos on siinä kunnossa, et tulee kuset housuun... :$

Tarjoilija
Et kuule uskokaan kuinka paljon aikuiset ihmiset kusee ja p.askoo alleen jopa baarissa! Aivan tuiki tavalliset talliaset, ei mitkään rapajuopot.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Tarjoilija:
Et kuule uskokaan kuinka paljon aikuiset ihmiset kusee ja p.askoo alleen jopa baarissa! Aivan tuiki tavalliset talliaset, ei mitkään rapajuopot.
yäk. Miksi ihmiset vetää ittensä tohon kuntoon. :headwall:

ap
asiasta ei vielä olla keskusteltu.. mies on hyvinkin hiljaista poikaa.. Yrittää parhaansa mukaan vähän siivoilla mutta auta armias kun huomenna tulee töistä niin sitä on vastassa tyhjä koti ja MOPPI. Saapi pestä talon katosta lattiaan, ehkä siperia opettaa, ainakin vähäksi aikaa!!? Kunhan lapset menee nukkumaan niin sitten aukasen oman runo suonen ja keskustelu alkaa vakavalla pohjalla!!! Pitäsköhän näyttää tää ketju sille, niin tietäs mitä minä ja moni muukin ajattelee?

en halua enää naimisiin
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
sanoisin kanssa ap:lle että lähe lasten kans päiväks johonki viettään hauska päivää, ei sun tarvii sen sotkuja siivota,ei tosiaan. illalla vasta kotiin niin,että lapset suoraan nukkumaan. kyllä mahtaa äijää hävettää, ja siivoaa omat sotkunsa...
jos sä siivoat niin paljon mahdollista että tuo toistuu.. tein nimittäin ite sen virheen
Peesi!
Mun ukko on kussut sängyn, petarit, täkit, sohvan, vieraspatjan, matot ja kaikki haisee kuselle. Hän myös oksentaa matolle ja lattioille krapulassa. Näin käy kun hän on kännissä ja yleensä on. On Saatananmoinen homma pestä ja siistiä kaikki ettei koko huusholli haise kuselle. Hän ei ymmärrä edes hävetä.

Yhteistyössä