Mies jäi kiinni toisesta kännykästä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvin harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Pointti ei nyt ole se, että miehellä on toinen kännykkä. Pointti on se, että toista kännykkää pidetään vaimolta salassa, ja vielä ensin kiistetään sen olemassaolo. Eihän siihen voi olla kuin semmoisia syitä, jotka ei kestä päivänvaloa.
AAMEN!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No minä ainakin vaatisin nähdä sen toisen kännykän. Pahempi vaihtoehto kun on se, että mitään toista kännykkää ei edes ole, vaan miehen luona oli joku, joka sai sen viestin omaan puhelimeensa..

Eikö jo tullut selväksi, että miehen nimellä on vanha puhelinliittymä? Minä soittaisin siihen vanhan liittymän numeroon ja kuuntelisin ilmoittaako se, ettei liittymä ole enää käytössä, vastaako siihen ihan joku muu (jos niin vanha liittymä, että numero voisi olla jo annettu eteenpäin), vastaako oma mies vai automaatti vai mikä. OMA NUMERO POIS NÄKYVISTÄ SOITON AJAKSI!

Alkuperäinen kirjoittaja Gerbiili:
No minä ainakin vaatisin nähdä sen toisen kännykän. Pahempi vaihtoehto kun on se, että mitään toista kännykkää ei edes ole, vaan miehen luona oli joku, joka sai sen viestin omaan puhelimeensa..

Eikö jo tullut selväksi, että miehen nimellä on vanha puhelinliittymä? Minä soittaisin siihen vanhan liittymän numeroon ja kuuntelisin ilmoittaako se, ettei liittymä ole enää käytössä, vastaako siihen ihan joku muu (jos niin vanha liittymä, että numero voisi olla jo annettu eteenpäin), vastaako oma mies vai automaatti vai mikä. OMA NUMERO POIS NÄKYVISTÄ SOITON AJAKSI!

Mä pyysin heti yöllä miestä laittamaan siitä liittymästä mulle viestin, että näin mikä numero sillä oli siinä kännykässä. Ja ihan puhelun aikana laittoi sen viestin, sama vanha numero oli kyseessä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Ihmettelin miehen tyhmyyttä miks käyttää sitä vanhaa liittymää. Olis ottanut prepaidin niin ei olis jäänyt niin helposti kiinni.

Hyvähän se vaan oli että kiinni jäi. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Selvä homma. Se on sitten oma valinta haluaako uskotella itselleen, että se oli vain miehen viaton ystävä joka lähettele tekstaria :saint:

Hyvn suuri peesi tälle! Mä uskottelin itselleni päivänselviä asioita ihan liian kauan...

´Kysäseppäs mieheltä, että MIKSi antoi tuntemattomalle 20vuotiaalle naiselle kännykkänumeronsa ja vielä työpaikallaan? Johan se on noloa, kun työpaikkaväkikin hoksaa, että jahas, toi Petteri antaa sit nuorille naikkosille numeroita, kun hieman numeroa kyselee...

Pettämisen alulle tää kuulostaan ihan vähintään..

Työpaikalla, nainen halunnut vaihtaa numerot... Eivät ole työkavereita vaan sattumalta tavanneet.

Justiinsa. Mies tapaa jonkun parikymppisen tytön työpaikalla. Haluavat vaihtaa numeroita, vaikka eivät ole edes työkavereita. Ei ole normaalia. Ei mitenkään. En minäkään hanki itselleni kavereita vastaantulevista nuorista pojista, ja ala sitten tekstailla heidän kanssaan (öisin). Ja varsinkaan en hanki toista puhelinta sitä varten! Huhhuh. Voi olla, että miehesi ei ole vielä pettänyt sinua, mutta ihan varmasti se hänellä on ollut mielessä.
Miten hän selitti sen, että oli hankkinut toisen puhelimen? Miksi?

Peesaan.

Mäkin haluan kysyä MIKSI pitää yhä toista puhelinta? Ja varsinkin kertomatta sulle?

Lehmänkokoisia aukkoja miehen tarinassa.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
´Kysäseppäs mieheltä, että MIKSi antoi tuntemattomalle 20vuotiaalle naiselle kännykkänumeronsa ja vielä työpaikallaan? Johan se on noloa, kun työpaikkaväkikin hoksaa, että jahas, toi Petteri antaa sit nuorille naikkosille numeroita, kun hieman numeroa kyselee...

Hyvin paljon sellaiselta vaikuttaa. Jos mitään konkreettista ei ole vielä päässyt tapahtumaan ja ap:lla on miehensä kanssa lapsia (onko?), niin lasten vuoksi toivon kuitenkin, että ap antaisi kännykkäjutun anteeksi, ellei mitään pahempaa ilmene. Jos ei ihan tyhmä mies ole ja tahtoa löytyy, niin ottanee tilanteesta opikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
Lasten vuoksi anteeksi? Mitä potaskaa täällä kuulee. Luottamus on jo mennyt ja lapset toimii jatkossa sijaiskärsijöinä.

Potaskaa tai ei, mutta minä vaatisin vähän pahemmasta todisteita ennen kuin miehen jättäisin.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:

Hyvin paljon sellaiselta vaikuttaa. Jos mitään konkreettista ei ole vielä päässyt tapahtumaan ja ap:lla on miehensä kanssa lapsia (onko?), niin lasten vuoksi toivon kuitenkin, että ap antaisi kännykkäjutun anteeksi, ellei mitään pahempaa ilmene. Jos ei ihan tyhmä mies ole ja tahtoa löytyy, niin ottanee tilanteesta opikseen.

Mulle ongelmana olisi uskoa, ettei mitään ole tapahtunut. Miksi mies sitä koskaan tunnustaisi?

Ei tietenkään tunnusta. Hän myöntää tapahtuneen tietenkin vain niin pitkälle kuin on tarve.

Toinen asia on, että tällaisella viestittelyllä tähdätään AINA pettämiseen, alitajuisesti tai tiedostaen. Eli siihen se olisi päätynyt JOS ap ei olisi saanut kiinni.

Nämä olisivat ne mun suurimmat ongelmat jos mies jäisi kiinni 'salaisesta' viestikaverista.

Lasten vuoksi anteeksi? Mitä potaskaa täällä kuulee. Luottamus on jo mennyt ja lapset toimii jatkossa sijaiskärsijöinä.

Potaskaa tai ei, mutta minä vaatisin vähän pahemmasta todisteita ennen kuin miehen jättäisin.

Se ei riitä, että mies täyttä häkää valmistelee pettämistä -jos ei muka ole jo pettänyt..?

On outoa, jos miehellä on SALASSA toinen puhelin. Ja vielä oudompaa, miksi pitää just jollekin parikymppiselle naiselle, jota vaimo ei tunne, antaa numero. Ja tää sitten vielä tekstaa joskus yöaikaan... Luulen, että ei tuollaisella miehellä ole puhtaat jauhot pussissa. Minä menettäisin luottamukseni omaan mieheeni tuollaisesta täydellisesti. Voipi olla, että parisuhde kärsisi myös ylitsepääsemättömän ison kolhun... En pidä meinaan toisten vedättämisestä. Olen miehellekin sanonut, että kertoo rehellisesti, jos se joskus pettää/ alkaa säätämään jonkun kanssa. Koska se sattuu paljon vähemmän kuin pettäminen/ halu pettää JA kaupan päälle valehteleminen.

Alkuperäinen kirjoittaja selitykset pois:
Kaikki ei ole välttämättä ihan sitä miltä se sinun/palstalaisten mielikuvituksessa näyttää.

Eikö se vanha viisaus pidä paikkaansa että jos joku asia näyttää vähän liian oudolta, se yleensä sitä on.

Pitää aina paikkansa. Sen kertoo mulle jo ikä ja kokemus. Jos joku asia vaikuttaa epäilyttävältä, se on sitä myös aina ollut.

Pitäisikö se tuossa tilanteessa vääntää sulle vielä rautalangasta:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
Työpaikalla, nainen halunnut vaihtaa numerot... Eivät ole työkavereita vaan sattumalta tavanneet.

Justiinsa. Mies tapaa jonkun parikymppisen tytön työpaikalla. Haluavat vaihtaa numeroita, vaikka eivät ole edes työkavereita. Ei ole normaalia. Ei mitenkään. En minäkään hanki itselleni kavereita vastaantulevista nuorista pojista, ja ala sitten tekstailla heidän kanssaan (öisin). Ja varsinkaan en hanki toista puhelinta sitä varten! Huhhuh. Voi olla, että miehesi ei ole vielä pettänyt sinua, mutta ihan varmasti se hänellä on ollut mielessä.
Miten hän selitti sen, että oli hankkinut toisen puhelimen? Miksi?

Ja mitä siitä, vaikka pettäminen olis ollut mielessä??? Eiköhän jokainen joskus sellaisia mieti :) Se ero on pettäjissä ja uskollisissa, että toiset vaan miettii ja toiset toteuttaa...

Ap:n juttuun sen enempiä ottamatta kantaa.

Salainen puhelin ja tytön kanssa viestittely ei ole vain 'pettämisen miettimistä' vaan suunnitelmallista järjestelyä, jonka tähtäimessä on fyysinenkin pettäminen.

Muuten ei kukaan näkisi sellaista vaivaa hommatakseen salaista puhelinta.
Vaikka olisi vanhakin liittymä, niin silti.

Pitäisikö se tuossa tilanteessa vääntää sulle vielä rautalangasta:)

Minä olen vääntänyt oman elämäni rautalankaa vuosikaudet. Mieheni on monesti käyttäytynyt vähän liian oudosti, mutta siitä pidän kiinni, että ellen saa konkrettisia todisteita, niin suhteemme saa jatkua.

Itse petetyksi tulleena sanon syvällä kokemuksen rintaäänellä, että PIHALLE TOLLANEN PETTÄVÄ PASKA! Mun ex petti ja pimitti pidemmän aikaa. Siinä sivussa vielä meidän yhteisillä rahoilla syötti ja juotti toista naistaan. Pakkasin sen kamat jätesäkkeihin ja heitin ukon pihalle. Ikinä en ole katunut päätöstä vaikka raskaita päiviä, iltoja ja öitä oli. Mulle jäi maksettavaksi lainat juuri ostetusta asunnosta (mies oli saanu kenkää ja oli rahaton, siksi se käytti yhteisiä rahojakin)... Kaksi vuotta kärvistelin. Kaikki rahat paloi kämpän maksamiseen. Sit ku vihdoin sain voitolla myydä talon, myin sen. Sain voittoa yli 20 tuhatta ja kaiken sain pitää ite ku kokoajan olin yksin kämppää maksanutkin. Koska mies muutti toisen naisen luo asumaan ennen kun oli asunut ja omistanut meidän kämpässä sen vaaditun 2 vuotta joutui se maksamaan vielä veroa siitä voitto-osuudesta. :)

Lasten takia ei kannata jäädä kimppaan. Itse olen ero-perheestä. Ja meillä vanhempien välit muuttui paljon paremmiksi kun erosivat. Yhdessä ollessaan vaan tappelivat tai pitivät mykkäkoulua. Molemmilla oli toiset sitten loppujen lopuksi.

AP:lle sellaiset terkut, että KUNNIOITA ITSEÄSI!

Voin kertoa että kun petin, kiistin kaikki syytteet vimmaisesti ja jopa käänsin asian toiseen suuntaan tyyliin 'kuinka voit epäillä mua sellaisesta, nyyh, nyyh'... Ja petin koko ajan. Mies aavisti koko jutun aivan oikein - ja totuus oli itse asiassa vielä pahempi kuin mitä hän edes arveli. Mutta vaikka mut kuinka laitettiin seinää vasten, en koskaan myöntänyt mitään -en sitten mitään, vaikka multa kuinka pyydettiin rehellisyyttä.

Yhteistyössä