mies jäi eilen illalla katsoo telkkaa ja syömään suolapähkinöitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
kun mä menin nukkumaan.
sanoin mennessäni, et
-kuunteletsä nyt mua??
-joojoo.
-eiku ei mitää joojoo ku kato mua ja sano et kuuntelet :D
-niin, mikä hätänä?
-sit ku tulet nukkumaan, niin älä jätä sitä suolapähkinäpussia tänne lojumaan vaan vie sen pois koiran ulottuvilta?
-joo...

aamulla lähdin kauheella höökällä töihin ja ku tulin, niin se pähkinäpussi oli revitty pillunpäreiks ja niit pähkinöitä oli JOKA PUOLELLA (mies oli syöny niit määrästä päätellen kaks edellisiltana ku niit oli nii paljon jälellä :kieh: )

soitin miehelle:
-muistatsä mitä mä sanoin sulle eilen?
-mitä niistä?
-liittyy niihin pähkinöihin?
-joo, et sä viet sen pussin pois.
-täh??
-nii sä sanoit et viet sen pussin pois?
-ei,en sanonut.... mä sanoin et vie SÄ se pussi pois, nyt niit pähkinöitä on ympäri kämppää!!
-mitä sä ne sinne oot heitelly?
-HAAHHHAAAA ei naurata ja terve!!!

MIEHET :D :D :D :heart:

tuli mieleen noista pähkinöistä kun olin kaverin kans kerran laivalla ja oli aikas huppelissa ja söi ennen nukahtamistaan pähkinöitä.mä varoitin kyl sitä tukehtumisesta jos nukahtaa.mut aamulla se heräskin posket täynnä pähkinöitä,ihan kuin joku hamsteri:)

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
En tiedä pitääkö paikkansa, mut oon kuullut että pähkinöiden syöminen voi koitua koiralle kohtalokkaaksi. :/

tiedän.
mut eipä tuo niitä ollu montaa syöny.
soittelin kasvattajalle muista asioista tänää ja mainitsin tästä pähkinäepisodista ja se sano et kyl siit huomais jos se olis niit vetäny.. ja niit oli lattialla PALJON..

Hmm, tuli mieleen se, kun kaksoset sai maistaa suolapähkinää. Laitoin ensin pieneksi ja hyvin meni. Sitten vähän isommaksi jätin ja hyvin meni. Sitte annoin kokonaisen puolikkaan (onpa fiksusti ilmaistu... :D) ja sekin meni, joten annoin mutustaa muutaman sellaisen. Seuraavana päivänä kun vaihdoin kakkavaippoja, oli siellä kakan seassa ne puolikkaat. Siis ne on nielassu ne pureskelematta. Oli aika jännän näköiset jätökset, eivät kyllä enää saa suolapähkinöitä, ennen kuin oppivat pureskelemaan ne.

Meidän koira söi kerran kulhollisen pähkinöitä jotka unohtu olkkarin pöydälle, sama koira on myös varastanut toistuvasti isojakin määriä suklaata. Kumma kun ei oo viel delannu.

......tuli mieleen, kun luin ap:n aloituksen, et siinä puhuu äiti lapselleen!! Eikö se pitäisi olla sanomattakin selvää, että roskat viedään roskiin. Ei ymmärrä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän koira söi kerran kulhollisen pähkinöitä jotka unohtu olkkarin pöydälle, sama koira on myös varastanut toistuvasti isojakin määriä suklaata. Kumma kun ei oo viel delannu.

Voi niin meilläkin. Ei ne vaikuta ainakaan noihin isoihin ihan pienet määrät (=alle 25kg:n säkki).
Ja ne pähkinät on kai vaarallisia siinä mielessä, et ne voi jäädä henkitorveen tai johonkin kurkkuun jumiin. Lähinnä kai pienillä koirilla ja pennuilla. Suklaa tietty on muutenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Voi niin meilläkin. Ei ne vaikuta ainakaan noihin isoihin ihan pienet määrät (=alle 25kg:n säkki).
Ja ne pähkinät on kai vaarallisia siinä mielessä, et ne voi jäädä henkitorveen tai johonkin kurkkuun jumiin. Lähinnä kai pienillä koirilla ja pennuilla. Suklaa tietty on muutenkin.

Joo, no sit. Toi meidän hurtta on varmaan jotain 40-50 kg :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja voihyvääpäivää:
......tuli mieleen, kun luin ap:n aloituksen, et siinä puhuu äiti lapselleen!! Eikö se pitäisi olla sanomattakin selvää, että roskat viedään roskiin. Ei ymmärrä.

jaa melkein täys pähkinäpussi roskiin?
eikä sun tarviikaan ymmärtää =)

Yhteistyössä