Mies jättää usein yksin.

  • Viestiketjun aloittaja aaaaaaaaaaaaaa
  • Ensimmäinen viesti
aaaaaaaaa
Niin, se on jännä miten ne asiat ,"järjestyy". Ja kuitenkin sitä takuu vielä kattoi ja olla hyvinä päivänä tekemässä jotain kivaa. Ongelmat ja riidat ei lopu vaikka paria vaihtaa, on se asia vaan niinkin.
 
Muutos lähtee aina itsestä.
Vilkasu peiliin selvittää monesti monta asiaa.

Siä todellakin olet ollut tässä ketjussa aika marttyyri, ja omistushaluinen. Se, että seurustelee, ei ole synonyymi omistamisen kanssa. Omaa aikaa saa ja pitääkin olla. Se on tervettä. Yksinkin voi luistella, tai katsoa American Pie'tä.

Eikä iltavuoroon kenenkään suhde voi kaatua! :D Mä oon edelleen naimisissa, vaikka mies tekee 14h/päivä duunia, ja meillä on kolme lasta. Toki sillä on vapaa päiviäkin.
Ei sitä aikaa vaan aina ole, mutta tieto toisen olemasta olosta riittää, kun aika ja jaksaminen on kortilla. Suhde suvantovaiheeseen kun muu vie energian, ja sitten taas astetta enemmän nostetta kun muu härdelli rauhottuu.
Rakkaus on paljon eri asioita, ei vain napottamista yhdessä. Mä ahdistuisin hengiltä!

Koita irrottaa. Olkaa yksilöitä yhdessä, älä yritä temmata miestäs johkin symbioosiin.
 
aaaaaaaaa
Tiedän mikä oon nyt onko mies tehny oikein tässä? Kummasti puolletaan eikä kukaan sano että parisuhde vaatii molemmilta tekoja ja sanoja. Muutakin kun nimittelyä....
 
aaaaaaaaa
Ja lukekaa joka kommentti niin on oikea neuvo. En minä joka päivä hihassa roiku, olin ostoksilla 2 tällä vk ja vielä pitää irrottaa. Hei oikeesti taas. Onko normaalia löytää anteeksipyyntöä viikko? Kerro sinä irrottelija siellä. Voi elämä taas...
 
......
Tuntuu palstan avulla että kaikki on aina mun syytä. Vaikka tässä on kaksi ihmistä keittämässä soppaa. Minä oon se ainoo paha, mun pitää höllätä..
Minä ymmärrän sua! Kyllä parisuhteeseen kuuluu myös se yhteinen aika ja yhteiset tekemiset. Ihminen tarvitsee sitä suhteessaan että toinen aidosti haluaa viettää sun kanssasi aikaa! Pieniä asioita, suuria merkityksiä.

Kerroit monta asiaa, jotka ihan samoin meillä. Mies syö leipää riitojen aikaan jne ;) meilläkin parin vuoden suhde, hankalaa ollut enemmän ja vähemmän. Mies tykkää tehdä asioita, mutta ei niinkään mun kanssa vaan kavereiden. Se ei haittaisi,todellakaan ei jos edes joskus itse ehdottaisi jotain mun kanssa.. Riitojen takia oon saanu maineen, että kontrolloin, oon mustis ja mitä lie. Ja minä halusin vaan vähän sitä normaalia parisuhdeaikaa! Tosiaan tulee tunteita, että jotain mussa on pielessä, kun ei seura kelpaa. Muuten kyllä sitten puhuu rakkaudesta ja kehuu, mut jotenkin puheet ja teot ei täsmää :(
 
Sanon vaan että ohhoh, ja vähemmän brenkkua.
Jätä se sika. Mainio ratkasu. Ota koira tilalle, ne tykkää ku koko ajan roikutaan kii.

Aijempi vastaukseni perustui mielikuvaan SINUSTA, sun miehestäsi en kuvaa voi luoda kun hänen tekstejään en ole lukenu.
Te ootte kotona nytkin yhtä aikaa. Mies kattoo leffaa. Siä itket, kun se tekee niin. Itket, ku mies tekee töitä. Olit jo kaks kertaa ostoksilla! Oijoi.
 
aaaaaaaaaaa
Kiitos ......:lle. Se on kummaa miten ns mieli muuttuu, ensin vihaa, sitten rakastaa, inhoaa, ei kiinnosta ja rakastaa. Tällä ei oikein oo kavereita kun töissä, sekin varmasti vaikuttaa. Nyt ei se oo syy Mua haukkua, tai mikään muukaan. Ilmotin että nukun sohvalla, ois kiva päästä kohta nukkumaan kun töitä aamulla, tv pauhaa nyt kai se kohta lopettaa tärkeän urheilun kattomisen. Sekin menee mun edelle... Ja minä teen kai väärin haluan nukkua! Pitää varmaan lähtee korvatulpat ostamaan tai nukkua pihalla ettei tarvii vieressä nukkua. Mies on olkkarissa sohvalla ja minä en aio makkariin nukahtaa. Meillä siis pieni asunto..
 
Ei, tässä tilanteessahan pitää ottaa perinteinen viina hörppy! Lol. Jos kommentit lukee niin kyllä miehestä on kerrottu, minusta paljon toki. Että sillai..
Nimenomaan kerrottu. Ei kertonut. Siinä on sellanen homma ku näkemysero :D Nukut sohvalla, ja marmatat ku mies on siinä? Nuku sängyssä, ja sano miehelle että nukkuu sohvalla mikälisikäli se teidän tilanteen korjaa ettette samassa huoneessa voi edes nukkua.
Ihme touhua tosiaa, mutta hei! Onnea elämään, ja suhteeseen.
Tähän sopis palstalta tuttu termi, HelloKittyraivarit ;)
 
aaaaaaaaa
Kuka sano että on tarve roikkua koko ajan kiinni? Kerro ihmeessä onko normaalia että parisuhteessa vaan toinen sopii riitoja? Susta on varmaan on olla viikko riidassa? Siinä vähän tulee ikävä toista. Kuka tosiaan sano että pitää roikkua koko ajan? Kerro toki tosiaan!
 
aaaaaaaaaa
Se että taas teen liikaa sen eteen kun meen ote sohvalle. Se on 2 istuttava. Mikko pitää mies passittaa sohvalle? En oo ikinä niin tehny enkä tee vaikka kuin on riitaa.
 
Kuka sano että on tarve roikkua koko ajan kiinni? Kerro ihmeessä onko normaalia että parisuhteessa vaan toinen sopii riitoja? Susta on varmaan on olla viikko riidassa? Siinä vähän tulee ikävä toista. Kuka tosiaan sano että pitää roikkua koko ajan? Kerro toki tosiaan!

Mit vit oikeesti?
Sama kai se on kuka sopii, enempi miettisin kuka ne alottaa ja mistä hiton syystä. Ei ole normaalia olla viikkoa riidoissa, kenenkään kanssa. Asiat sovitaan heti, koskaan ei voi tietää mikä päivä on viimenen. Päätäni en tyynyyn länttää, ennen ku olen setvinyt asiat läpi ihmisten kanssa, joiden kanssa olen erimielisyyksiin ajautunut siinä määrin että sopiminen on tarpeen.
Ja kaikkia pieniä tiuskasuja ei edes lasketa, ne kuuluu elämään, en edes ota huomioon moisia.
Sinä tunnut roikkuvan, sellaisen kuvan sain.
 
Se että taas teen liikaa sen eteen kun meen ote sohvalle. Se on 2 istuttava. Mikko pitää mies passittaa sohvalle? En oo ikinä niin tehny enkä tee vaikka kuin on riitaa.
ÄLÄ MENE SOHVALLE! Se mies ei sua sängyssä tapa.
"Minä olen niiiiin uhrautuvainen, että nukun pienellä sohvalla, koska olen vihainen, eikä mies edes tarjoudu menemään siihen joten vedän lisää hmp'tä nokkaani." ...Ei näin.
 

Yhteistyössä