Mies jättää usein yksin.

  • Viestiketjun aloittaja aaaaaaaaaaaaaa
  • Ensimmäinen viesti
vier
Mun ex-miehestä tuli tuollainen. Katsoi yksikseen telkkaria, oli ärtyisä ja aina omituisen levoton. Yksin lähti kauppaan, ja viipyi siellä (Alepassa) melkein 2 tuntia. Kaikkea muuta vastaavaa, oli ihan poissaoleva. Selvisi jonkin ajan kuluttua, että sillä oli suhde työkaveriinsa. Yritti kituuttaa kotona, kun ei tiennyt mitä tehdä. Lopulta läväytti totuuden silmilleni eräänä perjantaina ja lähti sen naisen perään.
 
aaaaaaaaa
Toivottavasti pian palaa ennalleen. Turha mun on sanoo mitään kun se vauhkoo takasin. Lähti kauppaan, ei kutsunu mukaan enkä EES pyytäny että tulisin. Ei mun ruoka kelpaa. Laitoin viestin että olisin halunnut jo tämän päivän olla riitelemättä ja viettää yhdessä aikaa. : (((( ei mitään merkkejä sovinnosta, mukava vkl ja ens vk nähdäänkin aina klo 21 jälkeen, mies käy suihkussa, syö, lukee urheilu uutiset ja sitten on aika mennä nukkumaan. Ei voi olla vkl mun kanssa. : ((((((((
 
aaaaaaaaa
Kai täytyy olla hiljaa tämä päivä, toivoa jos hän tulis mun luo. Turhaan juoksen sen viereen kun se vaan hermostuu. Ja menen vähin äänin sohvalle nukkumaan, tää on niiin surullista. :((((( kai sille joskus tulee ikävä : (((((
 
aaaaaaaaa
Eilen näytti surulliselle kun kysyin pitääkö mun olla koko vkl yksin-ilman sinun seuraa.. Mutta ei välittäny ees aamulla sopia. Mulla oli vaihtoehtojen päivä että saa mennä töihin jos haluaa. Halusin jäädä nukkumaan ja voi olla että veti herneen nenään kun en menny töihin. Siitä huomautti aamulla muttei se oo syy jatkaa mykkäkoulua. Tai no, näköjään kai on... Meni myöhään ja ajattelin taas panostaa että olis ollu aikaa olla yhdessä. Turhaan.
 
"vieras"
Ap, te ette vaan sovi yhteen. Kuulostaa todella lapselliselta teidän molempien käyttäytyminen. Jos teillä ei ole yhteisiä lapsia, niin lähtekää eri teille, jos arki on tuollaista itkua ja hammastenkiristelyä IHAN TYHJÄSTÄ.
 
ohoh
nyt vähäksi aikaa rauhaan. Aikuinen ihminen osaa kyllä olla yksinkin. Kuulostaa takertuvaiselta, läheisriippuvaiselta suhteelta. Kun et mennyt töihin, niin lähde jonnekin. Vaikka ulos, kun on aurinkoista ja pakkanen vähän hellittänyt. Te asutte kuitenkin yhdessä, niin ei kai sitä nyt koko aikaa tarvitse olla toisessa kiinni, vähemmästäkin jo ahdistuu ;(
 
ok
Mun pitää antaa niin paljon myöten ja toinen tekee just niin kun ote tahtoo. Tässä se riidellessä menee aika hukkaan. :(:(:(:(:(:(:(
Niin just. En nyt lue koko ketjua, mutta kannattaako tuollaista suhdetta jatkaa? Jatkuvaa pahaa mieltä, joskus joku hyvä hetki jonka varassa roikut kuin alkoholistin puoliso. Ei parisuhteen kuulu olla tuollaista. Itse etsisin jotain parempaa, joltain muulta. Älä sinäkään ole lapatossumarttyyri ja jatka ruikutusta. Nyt jo tiedät, ettei tuosta tuon kummempaa tule.
 

Yhteistyössä