Mietin tiijätkö ihan samaa tuossa äskenItkevä nainen on väärästä päästä märkä.
Sen asian tasapainottaminen auttaa kummasti suhteeseen ku suhteeseen. Ja mielenterveyteen.
Mietin tiijätkö ihan samaa tuossa äskenItkevä nainen on väärästä päästä märkä.
Sen asian tasapainottaminen auttaa kummasti suhteeseen ku suhteeseen. Ja mielenterveyteen.
Junou, mein ajatuksetki käy kohta yhteen. Mennäänkö naimisiin? :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27903460:Mietin tiijätkö ihan samaa tuossa äsken
Joo, mennääks vaa :kiss:Junou, mein ajatuksetki käy kohta yhteen. Mennäänkö naimisiin? :kiss:
Ihanaa! Lätäkössä sitten, honeybunny :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27903502:Joo, mennääks vaa :kiss:
:OItkevä nainen on väärästä päästä märkä.
Elämän perusasioita. Luulis sunkin olevan kärryillä jo niistä aikusena miehenä
Lätäkössä, ihanan romanttista :kiss: En jaksa odottaa :heart: Hellokitty pallot ja possulemmikit, koristeltu stiga hääautona. :heart:Ihanaa! Lätäkössä sitten, honeybunny :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27903531:Lätäkössä, ihanan romanttista :kiss: En jaksa odottaa :heart: Hellokitty pallot ja possulemmikit, koristeltu stiga hääautona. :heart:
No harvemmin tapaa naista joka noin asiat ilmaisee Vielä harvemmin sellaista joka oikeasti on tuota mieltäElämän perusasioita. Luulis sunkin olevan kärryillä jo niistä aikusena miehenä
Yhden tunnet livenä, ja toisen netin kautta.No harvemmin tapaa naista joka noin asiat ilmaisee Vielä harvemmin sellaista joka oikeasti on tuota mieltä
Sun luulis tietävän musta sen verran, etten ookkaan ihan normaaliin piiriin lukeutuva henkilö ajatusmaailmani kansNo harvemmin tapaa naista joka noin asiat ilmaisee Vielä harvemmin sellaista joka oikeasti on tuota mieltä
:hug: tsemppiä ja öitä.Ja huom, kello on aika paljon, pyysin jo tunti sitten. Öitä vaan kaikille... Kiva palsta
Kiellän että olisin ikinä saanut puheenaiheen kirjaimellisen version verkkokalvolle mitenkään kummastakaan Tai edes vihjauksenaAlkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27903587:Yhden tunnet livenä, ja toisen netin kautta.
Muistan elävästi tilanteen, jossa sinulle olen moisen lausahduksen lausahtanut!Kiellän että olisin ikinä saanut puheenaiheen kirjaimellisen version verkkokalvolle mitenkään kummastakaan Tai edes vihjauksena
Olen varmaan tukahduttanut tämän muiston, ei soita kelloaAlkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27903657:Muistan elävästi tilanteen, jossa sinulle olen moisen lausahduksen lausahtanut!
Miä oon siulle niin kipeä muisto, että joudut tukahduttamaan miut ja kaiken miuhun liittyvän ajatuksistasi.Olen varmaan tukahduttanut tämän muiston, ei soita kelloa
Pakkohan se on kun sää huudat mulle. Niisk.Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27903710:Miä oon siulle niin kipeä muisto, että joudut tukahduttamaan miut ja kaiken miuhun liittyvän ajatuksistasi.