Mietin tiijätkö ihan samaa tuossa äskenItkevä nainen on väärästä päästä märkä.
Sen asian tasapainottaminen auttaa kummasti suhteeseen ku suhteeseen. Ja mielenterveyteen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mietin tiijätkö ihan samaa tuossa äskenItkevä nainen on väärästä päästä märkä.
Sen asian tasapainottaminen auttaa kummasti suhteeseen ku suhteeseen. Ja mielenterveyteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27903460:Mietin tiijätkö ihan samaa tuossa äsken![]()
Junou, mein ajatuksetki käy kohta yhteen. Mennäänkö naimisiin? :kiss:
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27903502:Joo, mennääks vaa :kiss:
Itkevä nainen on väärästä päästä märkä.
Ihanaa! Lätäkössä sitten, honeybunny :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27903531:Lätäkössä, ihanan romanttista :kiss: En jaksa odottaa :heart: Hellokitty pallot ja possulemmikit, koristeltu stiga hääautona. :heart:
Elämän perusasioita. Luulis sunkin olevan kärryillä jo niistä aikusena miehenä![]()
No harvemmin tapaa naista joka noin asiat ilmaiseeVielä harvemmin sellaista joka oikeasti on tuota mieltä
![]()
No harvemmin tapaa naista joka noin asiat ilmaiseeVielä harvemmin sellaista joka oikeasti on tuota mieltä
![]()
:hug: tsemppiä ja öitä.Ja huom, kello on aika paljon, pyysin jo tunti sitten. Öitä vaan kaikille... Kiva palsta
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27903587:Yhden tunnet livenä, ja toisen netin kautta.![]()
Kiellän että olisin ikinä saanut puheenaiheen kirjaimellisen version verkkokalvolle mitenkään kummastakaanTai edes vihjauksena
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27903657:Muistan elävästi tilanteen, jossa sinulle olen moisen lausahduksen lausahtanut!
Olen varmaan tukahduttanut tämän muiston, ei soita kelloa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27903710:Miä oon siulle niin kipeä muisto, että joudut tukahduttamaan miut ja kaiken miuhun liittyvän ajatuksistasi.