Mies jäi kiinni pettämisestä, miten toimin? Haluan erota ehdottomasti.

• Viestiketjun aloittaja nyt apua
  • Ensimmäinen viesti
"petetty"
ei siinä kyllä siihen kolmanteen osapuoleen keskitytä vaan neljänteen...Ei se nainen syyllinen ole mutta jos on suhteessa niin ei ole mitään syytä totuutta mieheltä salata vai kuinka? ei se ole petetyn vika jos haluaa kakkos naisen miehen kanssa jutella...kai se nyt on sallittua jos toinen nainen voi sun miestä panna ilman mitään ongelmaa vai?

oikeus tietää
Jos sulla on toinen, koko kaupunki sen tietää ennen mua :) Mut niinhän se menee vikana tieto tulee toiselle puolisolle, sehän on sit mukavaa kun kuulet kylien kautta totuuden :D Mä en kyl välte soittas, vaan pamahtaisin oven taakse, silloin kun tietäisin molempien olevan kotona, ja haukkuisin isoon ääneen toisen pettäjä osapuolen :D Buahhaahaaa ihan vaan sen takia et se ois pettureille ihan oikein :)

"jeps"
Alkuperäinen kirjoittaja oikeus tietää;25576143:
Jos sulla on toinen, koko kaupunki sen tietää ennen mua :) Mut niinhän se menee vikana tieto tulee toiselle puolisolle, sehän on sit mukavaa kun kuulet kylien kautta totuuden :D Mä en kyl välte soittas, vaan pamahtaisin oven taakse, silloin kun tietäisin molempien olevan kotona, ja haukkuisin isoon ääneen toisen pettäjä osapuolen :D Buahhaahaaa ihan vaan sen takia et se ois pettureille ihan oikein :)
Just. Entäs jos heillä oliskin siellä lapsia? Voi vittu mitä tyhjäpäisten touhua, ei kohta enää ihmetytä, miksi teitä petetään...

Ehdottomasti kerrot sen toisen naisen miehelle! Se on myös lähimmäisen rakkautta, pääsee mies eroon tollasesta paskasta!!

Ja nyt sun pitää olla äiti ja niellä ylpeytes, elämä ei aina mene niinkuin on suunnitellut ja sun on nyt otettava sosdun apu vastaan. Vuoden päästä lapses on jo niin iso että hoitoon laittaminen ihan eri juttu!

Etkä edes mieti anteeksi antoa.

Mä en jäis yhteiseen asuntoon, huomenna sossuun ja rattaat pyörimään. Uus asunto ja tuet kuntoon, pärjäätte paremmin kuin hyvin!

nyt apua
Todennäköisesti olen hiljaa, enkä kerro toisen naisen miehelle. Toisaalta tekisi mieli kertoa, hän on miehenikin kaveri. Tai no, ei sellainen hyvä kaveri, mutta tuttu, juttelevat, jos näkevät sattumalta jne. Nainen on lapseton.

Nainen on ennenkin tehnyt noin, pettänyt omaa miestään ja kun juttu on alkanut käydä vakavaksi, on pistänyt poikki. Niin kauan kiinnosti, kun ei tarvinnut seurustella. Olen kymmenet kerrat omalle miehellenikin sanonut, että niiden jutussa tulee varmasti käymään samoin, jos erotaan ja mies alkaisi sen naisen kanssa seurustelemaan, nainen jättäisi hänet. Mies on aina kiistänyt alkavansa seurustelemaan, tahtoo vaan olla kanssani. Niinpä niin, tässä lopputulos.

Katselen asuntoja, on niin kalliita täällä päin kaikki, 700 eurosta ylöspäin (jopa pienet) kaksiot. Yksiöön en haluaisi muuttaa, kun on vauva.

oikeus tietää
Puhuinko mitään lapsista? Sanoin vaan että molemmat kotona, en kait sitä niin idiootta olis et lasten kuullen asiasta mainitsisin. Eli tarkennetaan mikäli pettäjällä lapsia olisi, niin asiasta siitäkin huolimaata ilmoittaisin molempien aikuisten läsnäolessa, esim. tilanne jonne ovat lähdössä kaksin tai jos sattumalta näkisin jossain :) Ei aina tartte niin tosissaan kaikkea ottaa, kyllä sitä voi ajatella, mitä toiset tarkoittavat :D

Venakko Milanna
Vitun SIKA!:(

Mutta varma paras soittaa vaikka heti aamulla sossuun. Selittää tilannen, sanoa ettet enää voi päiväkään olla. Ihan lasten vuoks edes pakko lähteä....

Mä olisin lyönyt miestä kyllä, turpaan olisi saanut jos olisi sellaista tehnyt...:mad:

"jeps"
Alkuperäinen kirjoittaja oikeus tietää;25576275:
Puhuinko mitään lapsista? Sanoin vaan että molemmat kotona, en kait sitä niin idiootta olis et lasten kuullen asiasta mainitsisin. Eli tarkennetaan mikäli pettäjällä lapsia olisi, niin asiasta siitäkin huolimaata ilmoittaisin molempien aikuisten läsnäolessa, esim. tilanne jonne ovat lähdössä kaksin tai jos sattumalta näkisin jossain :) Ei aina tartte niin tosissaan kaikkea ottaa, kyllä sitä voi ajatella, mitä toiset tarkoittavat :D
En edelleenkään ymmärrä, mitä sinä tolla käytöksellä voittaisit. Itsellesi hyvän mielen? Miksi ylipäänsä syyttäisit ketään muuta kuin miestäsi tilanteesta? Tuskin naisen on tarvinnut väkisin miestäsi ottaa :D Juu, en ymmärrä, enkä tule ymmärtämäänkään. On minuakin varatut miehet tulleet iskemään, muttei ole käynyt mielen vieressäkään ilmoittaa heidän puolisoilleen tilanteesta. Te sitten ilmeisesti ilmoitatte aina sellaisessakin tilanteessa pettäjän puolisolle? Kun heillä on "oikeus tietää"?

"sipsi"
Sinä selviät kyllä :hug: Jaksamista tämänhetkiseenvaikeaan tilanteeseen! Minäkin ehdotan, että huomenna heti yhteys sosiaalitoimeen, ja asiat rullaamaan, tuet, asunnonhaut ym.Asiat järjestyvät. Paremmat ajat ovat varmasti edessäpäin, kun ensin pääsee hankalimpien asioiden yli.

Tsemppiä!

nyt apua
Asutko ap helsingissä? Kaupungilla on edullisempia asuntoja ja sossu maksaa vuokrasi. Niitä on kivallakin alueella kuten viikissä jos nyt helsingissä asut :D
Asun Helsingissä. Viikki on kiva alue, mutta erossa auto jää miehelle, niin bussiyhteyden pitäisi olla hyvä. Viikistä menee muistaakseni bussi Herttoniemeen ja toinen jonnekin, en muista? Maksaakohan sossu vuokran siihen asti, kun tuet alkaa rullaamaan? Kauheeta miettiä näitä asioita, mutta haluaisin olla kotona vielä vuoden, edes puoli vuotta. :(

oikeus tietää
En nyt jaksa enää aiheesta tikkua kynnen alle työntää, jos ei pointtia ymmärretä, niin ei sit ymmärretä :) AP:lle voimia ja henkistä jaksamista :) Pitänee tämän evil maman mennä nukkumaan, niin jaksaa taas aamulla touhuta :)

[QUOTE="sasa";25575309]Kuule, aikuisuuteen kuuluu vapaus tehdä valintoja. Niihin on kuitenkin sisäänrakennettuna ominaisuus, että pitää vastata valinnoistaan.

Et kai odota, että yhteiskunta maksaa kriisinne ja sen seurauksia?[/QUOTE]

Mä ainakin haluaisin, että yhteiskunta auttaisi juurikin ihmisiä kriisitilanteissa.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
"vieras"
Tosta toiselle miehelle kertomisesta sen verran, että ikinä ei kannata ryhtyä huonojen uutisten tuojaksi. Kukaan ei kiitä niistä ja vaikka sanotaankin, että "don't shoot the messenger", niin harvemmin se pitää paikkansa.

väsynyt tähän
Mitä tehdä, kun etä ei tule sovituille tapaamisille? Ja sit jos ei pääse katsoo lasta silloin ku hänelle sopii niin uhkailee viedä asian oikeuteen, vaikka en missään vaiheessa ole häntä kieltänyt lastaan näkemästä.. Ollaan sovittu, et käy katsoo lasta ma, ke ja la, mut vähän väliä peruu näitä esimerkiksi, jos häntä väsyttää, on nukkunut yön huonosti, on muuta menoa. Isä on työtön, joten ajasta ei ole kyse. Olen myös ehdottanut, että voi ottaa poikaa omaan kotiinsa, mutta ei käy.. On niin voimaton olo, kun toinen pompottelee mielensä mukaan ja itse ei voi vaikuttaa siihen.

"sasa"
Mä ainakin haluaisin, että yhteiskunta auttaisi juurikin ihmisiä kriisitilanteissa.
Joo, mutta ei tällaisessa tapauksessa. On eri asia vakava sairastuminen, kuolemantapaus tms. kuin se, että puolison naama vituttaa ja suututtaa niin, ettei muka päivääkään voi katsoa saman katon alla.

Kyllä ihmisillä pitää olla jonkinmoinen vastuu elämästään ja valinnoistaan.

"alma"
[QUOTE="sasa";25577453]Joo, mutta ei tällaisessa tapauksessa. On eri asia vakava sairastuminen, kuolemantapaus tms. kuin se, että puolison naama vituttaa ja suututtaa niin, ettei muka päivääkään voi katsoa saman katon alla.

Kyllä ihmisillä pitää olla jonkinmoinen vastuu elämästään ja valinnoistaan.[/QUOTE]

Peesi. Ollaan varmaan kauhean kylmiä ja kovia ihmisiä, kun ajatellaan näin. Musta vaan on outoa, että aikuiset ihmiset ei ajattele asioita yhään eteenpäin, vaikka lapsikin on kuvioissa. Jos jostain syystä ei ole yhtään pystynyt rahaa säästämään, niin luulisi, että ensimmäisenä tulisi mieleen sen lainaaminen.
Eikä tuollainen yhteiskunta järjestäköön kaiken- asenne.
Tässäkään tapauksessa toi miehen kusipäisyys ei kai ihan puskista tullut?

näin se vaan on
[QUOTE="alma";25577484]Peesi. Ollaan varmaan kauhean kylmiä ja kovia ihmisiä, kun ajatellaan näin. Musta vaan on outoa, että aikuiset ihmiset ei ajattele asioita yhään eteenpäin, vaikka lapsikin on kuvioissa. Jos jostain syystä ei ole yhtään pystynyt rahaa säästämään, niin luulisi, että ensimmäisenä tulisi mieleen sen lainaaminen.
Eikä tuollainen yhteiskunta järjestäköön kaiken- asenne.
Tässäkään tapauksessa toi miehen kusipäisyys ei kai ihan puskista tullut?[/QUOTE]

Mä peesaan myös. Jos ei ole varaa tehdä tarvittavia siirtoja, niin ei yhteiskunnan pitäisi maksaa. Ja lapsen hoitaminen kotona kolmevuotiaaksi ei onnistu kaikilta muutenkaan, miksi pitäis sitten kustantaa sellainen luxus yksinhuoltajalle??? Ihan typerää ajattelua ja toivon todellakin, ettei sosku sitä maksa!

"höpöhöpö"
Tottakai yhteiskunnan pitää auttaa kun elämä heittää kuperkeikkaa. Joskus aikuisen omat valinnat ovat sellaisia, että niissä voi käydä huonosti. Joskus voi joku laittaa jalkoihinsa vääränlaiset kengät, liukastua, katkaista luitaan, meinaatteko tosissaan, ettei yhteiskunnan tule silloin auttaa luiden korjauksessa? Tässä tapauksessa yhteiskunnan pitää auttaa nainen lapsineen omaan asuntoon ja uuden elämän alkuun, kalliimmaksi tulee hoitaa jälkiseurauksia myöhemmin, kun huonosti hoidettujen lasten ongelmat kaatuvat niskaan.

Ette te kylmiä ja kovia ihmisiä ole, ainoastaan ajattelemattomia ja kokemattomia...

• Tykkää
Reactions: nöppönen
"sasa"
[QUOTE="höpöhöpö";25577595]

Ette te kylmiä ja kovia ihmisiä ole, ainoastaan ajattelemattomia ja kokemattomia...[/QUOTE]

Olen itsekin eronnut ja lähdin käytännössä vain vaatteet ja moottoripyöräni mukanani. Ei olisi tullut mieleenkään eroa tehdessäni, että yhteiskunnan pitäisi hommata ja maksaa asuntoni, koska exäni naama vitutti yli kaiken.

Kyllä perusterveen ihmisen pitäisi ihan oikeasti vastata itse tekemistään valinnoista ja ratkaisuista. Jokainen turhaan yhteiskunnan paukkuja käyttävä vie niitä joltain oikeasti tarvitsevalta. Ja miehen pettäminen ja siitä aiheutunut vitutus ei nyt todellakaan vaadi mitään kriisiapua yhteiskunnalta asumisjärjestelyiden takia.

näin se vaan on
Mulla sama homma, eronnut kahdesti avoliitosta ja itse kyllä hommasin kämppäni ja uudet huonekalut ja muuta, mitä sitä nyt tarvitsee. Ihan samaa mieltä olen siis, kuin nimim. sasa, kyllä aikuisen, terveen ihmisen tulee ajatella hieman eteenpäin elämässään!

[QUOTE="sasa";25577614]Olen itsekin eronnut ja lähdin käytännössä vain vaatteet ja moottoripyöräni mukanani. Ei olisi tullut mieleenkään eroa tehdessäni, että yhteiskunnan pitäisi hommata ja maksaa asuntoni, koska exäni naama vitutti yli kaiken.

Kyllä perusterveen ihmisen pitäisi ihan oikeasti vastata itse tekemistään valinnoista ja ratkaisuista. Jokainen turhaan yhteiskunnan paukkuja käyttävä vie niitä joltain oikeasti tarvitsevalta. Ja miehen pettäminen ja siitä aiheutunut vitutus ei nyt todellakaan vaadi mitään kriisiapua yhteiskunnalta asumisjärjestelyiden takia.[/QUOTE]

Ja jäit pienen lapsen kanssa yksin? Itse olen myös eronnut.. toki lapseni olivat tuolloin 2v ja kuopus vasta 3kk, mutta se muutos elämässä on lapsille niin valtava, että itse ainakin jäin kotiin hetkeksi eron jälkeen. Muutto ja se, ettei isä ole jokapäivä elämässä on lapsille iso juttu. En halunnut, että samaan syssyyn olisi viel tullut hoitoonlähtö jne, nuokin asiat kun vei aikansa. Itselle sain aikaa taas erosta ylipääseminen ja se, että oppi hoitamaan kaiken yksin. Ymmärrän vallan mainiosti jos ap haluaa olla viel pienen lapsen kanssa hetken kotona, edes sen 6kk.

näin se vaan on
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25577661:
Ja jäit pienen lapsen kanssa yksin? Itse olen myös eronnut.. toki lapseni olivat tuolloin 2v ja kuopus vasta 3kk, mutta se muutos elämässä on lapsille niin valtava, että itse ainakin jäin kotiin hetkeksi eron jälkeen. Muutto ja se, ettei isä ole jokapäivä elämässä on lapsille iso juttu. En halunnut, että samaan syssyyn olisi viel tullut hoitoonlähtö jne, nuokin asiat kun vei aikansa. Itselle sain aikaa taas erosta ylipääseminen ja se, että oppi hoitamaan kaiken yksin. Ymmärrän vallan mainiosti jos ap haluaa olla viel pienen lapsen kanssa hetken kotona, edes sen 6kk.
Kukapa ei haluais olla kotona pienen kanssa, mutta kun se ei vaan aina ole valintakysymys, mitä te ette siinä ymmärrä? Jos on varaa jäädä kotiin lapsen kanssa, niin siitä vaan, mutta jos ei voi elättää itseään ja lastaan vain kotona olemalla, niin sitten töihin tai muu ratkaisu järjestettävä miehen kanssa. Jos päätyy eroon lapsen ollessa alle vuoden ikäinen, niin pitää siitä osata kantaa sitten myös vastuu.

Yhteistyössä