Sen naisen puolisolla on oikeus tietää, mitä muijansa touhuu. Sun tapauksessa multa ei heruis sääliä kumpaakaan kohtaan. Epätietosuus on pahinta.
Mä oon ite jo aijemmin täällä kertonu omat taustani. Neljä vuotta olin exän kanssa joka oli väkivaltanen, käytti fyysistä ja henkistä. Käytti alkoa, käytti huumeita vaan kun ryyppäs, hormoneita käytti ja jotain nappeja joita vei äidiltään. Mua haukku, nöyryytti jopa kavereittesa edessä, arvosteli ja vertaili aina joihinkin muihin ihmisiin. Petti mua mennen tullen ton suhteen ajan. Kaikista niistä jäi kiinni, kun yks ton niljakkeen kavereista kerto mulle mitä kaikkea teki. En uskonu ja jotenkin suljin silmäni kaikelta ja uskoin vaan, sen mitä exä sano kun noista asioista tapeltiin. Ite olin niin, romuna kaikesta, että ite käytin myös alkoa tosi paljon. Jotenkin kaikki paska oli helpompi ottaa vastaan kännissä, ei sillon tuntunu miltään. Asuin mulle vieraassa kaupungissa, en tuntenu ketään ja kaikki kaverit jäi mun synnyin/koti kaupunkiin sillon. Mun itsetunto oi ihan pohjalla ja uskoin myös kaiken sen, että mussa oli aina vikaa. Lopulta tossa touhussa kävi niin, että aloin loput puolivuotta meijän suhteesta nukkua olohuoneen lattialla, en pystyny nukkua sen ihmisen vieressä. Noihin samoihin aikoihin mun alkon käyttö lisäänty huimasti ja yks ainoo kaveri muutti samalle paikkakunalle kuin missä mä asin tuollon. Tän kaverin kanssa alettiin liikkumaan joka viikonloppu ja siitähän seuras kotona täys sota. Tohon mennessä mulla oli jo aika paljon miespuolisia tuttuja baareissa ja aina oli seuraa. Lopulta ajauduin ite pettämään, minä joka en ois itestäni ikinä voinu uskoa jotain sellasta. Siihempä toi suhde päättyki, jäin nimittäin kiinni itseteossa. Turpiin tuli mulle, mun kaverille ja tälle miehelle. Sillon myös mun exä uhkas, että pilaa multa kaikki jutut mitä mulle tulee ja sotkee mun asiat. Onneks pääsin tosta perslävestä eroon kokonaan, puistattaa ajatella että, oon vajonnu niin alas, että oon tollasen ihmisen kanssa asunu neljä vuotta ja luulin olevani rakastunu.
Älä vaan anna anteeks, jos miehes alkaa katumaan. Teet itelles ja lapselles palveluksen kun muutatte muualle ja jatkatte elämää kaksin ja on varmasti paljon parempaa elämää. Hyi mikä sika toi sun ukkos on!!!