mies ihastunut toiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
elikkä mun sydäntä repii ajatus että mieheni on ihastunut toiseen naiseen, vieläpä ystävääni. useamman kerran olen tämän huomannut kun ystävä käymässä, ihailevat pitkät katseet miehen puolelta. asiaa en ole uskaltanut kysyä, pelkään niin paljon vastausta. tämä ei ole vain mielikuvitustani, tunnen mieheni niin hyvin ja nämä katseet tunsin kerran omakseni, joskus alkuaikoinamme.. :(

Eipä sitten kannaa enää viettää aikaa ystäväsi kanssa niin että mies on lähistöllä.
Menee ohi kun luot etäisyyttä, ystäväsi löytää itselleen miehen (jos on sinkku) ja itse panostat hieman enemmän miehesi vokotteluun.
Tsemiä!

[QUOTE="Harmi";27412536]Eipä sitten kannaa enää viettää aikaa ystäväsi kanssa niin että mies on lähistöllä.
Menee ohi kun luot etäisyyttä, ystäväsi löytää itselleen miehen (jos on sinkku) ja itse panostat hieman enemmän miehesi vokotteluun.
Tsemiä![/QUOTE]

ystäväni on kihloissa. enkä usko että hänen puoleltaan mitään on. vain se että mieheni näyttää ihastuneen häneen. onhan tämä asia kysyttävä, en jaksaisi tätä päässäni pyörittää pitkään..

Rakastunut minuun kyllä. Onhan niitä ihastuksia varmasti useilla, mutta kun itse näet vierestä miten oma rakkaasi katsoo toista naista ihaillen pitkään päästä varpaisiin niin tuskin kukaan voi rehellisesti sanoa ettei se sattuisi.

Yhteistyössä