Mies "heruttaa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eksynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eksynyt

Vieras
Olen ihan kypsä meidän seksielämään. Tai sen olemattomuuteen.

Ollaan oltu oitkään yhdessä (reilu 10 vuotta) ja meillä on kaksi pientä lasta. Mies on aina ollut laiskempi aloitteen tekijä, mutta nyt on mennyt ihan mahdottomaksi. Viikolla ei voi harrastaa seksiä, kun seuraavana aamuna väsyttää.

Viikonloput menee sitten seuraavasti: Aamulla noustaan sängystä hissukseen (lapset yleensä leikkivät hetken keskenään huoneesssa). Mies alkaa kosketella ja kiihottaa minua ihan tarkoituksella. Sitä jatkuisi vaikka kuinka kauan, jos antaisin jatkaa. Päivällä mies koskettaa ohimennen rintoja, antaa pusuja ja katselee merkitsevästi ja vihjailee kaksi mielisiä. Lapset menevät nukkumaan yhdeksältä ja siihen lopahtaa miehen kiinnostus seksiin. Ei tee aloitetta. Ei vastaa minun hieno varaisiin aloitteisiin vaan täytyy suunnilleen ottaa suihin, että kiinnostuu ja koko ajan esittää "vaikeasti tavoiteltavaa". Minulle tulee tunne, että joudun kerjäämään seksiä ja mies sitten armosta suostuu sitä harrastamaan. Ja sama jatkuu seuraavana päivänä, kunnes sitten taas koittaa arki ja ollaan niiiiiin väsyneitä. Aikoihin ei ole halunnut mennä kaksin minnekään.

Olen yrittänyt puhua tilanteesta, mutta miehen mielestä ei ole mitään ongelmaa. Olen myös kysynyt, että haluaako erota, kun suhde on tässä jamassa, mutta mies on kuulemma onnellinen ja ei halua erota.

Tilanne on ollut tämä jo jonkin aikaa ja pahemmaksi menee. Mä olen niin täys tätä tilannetta!

Ollaan oltu oitkään yhdessä (reilu 10 vuotta) ja meillä on kaksi pientä lasta. Mies on aina ollut laiskempi aloitteen tekijä, mutta nyt on mennyt ihan mahdottomaksi. Viikolla ei voi harrastaa seksiä, kun seuraavana aamuna väsyttää.

Viikonloput menee sitten seuraavasti: Aamulla noustaan sängystä hissukseen (lapset yleensä leikkivät hetken keskenään huoneesssa). Mies alkaa kosketella ja kiihottaa minua ihan tarkoituksella. Sitä jatkuisi vaikka kuinka kauan, jos antaisin jatkaa. Päivällä mies koskettaa ohimennen rintoja, antaa pusuja ja katselee merkitsevästi ja vihjailee kaksi mielisiä. Lapset menevät nukkumaan yhdeksältä ja siihen lopahtaa miehen kiinnostus seksiin. Ei tee aloitetta. Ei vastaa minun hieno varaisiin aloitteisiin vaan täytyy suunnilleen ottaa suihin, että kiinnostuu ja koko ajan esittää "vaikeasti tavoiteltavaa". Minulle tulee tunne, että joudun kerjäämään seksiä ja mies sitten armosta suostuu sitä harrastamaan. Ja sama jatkuu seuraavana päivänä, kunnes sitten taas koittaa arki ja ollaan niiiiiin väsyneitä. Aikoihin ei ole halunnut mennä kaksin minnekään.

Olen yrittänyt puhua tilanteesta, mutta miehen mielestä ei ole mitään ongelmaa. Olen myös kysynyt, että haluaako erota, kun suhde on tässä jamassa, mutta mies on kuulemma onnellinen ja ei halua erota.

Tilanne on ollut tämä jo jonkin aikaa ja pahemmaksi menee. Mä olen niin täys tätä tilannetta!

Ei muuta kun "reippaasti syrjähyppelyyn"Jokaisella on oikeus nauttia erotiikasta.Jos ei kotona,niin sitten "kylässä!

Viimeksi muokattu:
Mitä tarkoitat, että mies "heruttaa"? Se kun tarkoittaa täsmälleen päinvastaista, kuin pihtaaminen tai edes kiusaaminen ja pihtaaminen.

heruttaa | Urbaani Sanakirja

Heruttaminen ? Hearpedia

Jotta ei menisi pelkästään pilkun nussimiseksi, niin itse ongelmaan: kai olet puhunut asiasta miehelle? Siis suoraan, että "minua vituttaa kun vihjailet etkä sitten annakaan. Joko annat tai sitten lopetat vihjailunkin". Ei ole väliä onko MIEHEN mielestä ongelmaa, jos SINUN mielestäsi on! Parisuhteessa pitää huomioida myös toinenkin, ei vain itseään. On veemäistä ja julmaa antaa ymmärtää ja sitten olla antamatta. Ehkä mies nauttii kun sinä vonkaat häneltä, mutta sinun pitää kertoa miehelle jos et tuosta tavasta tykkää. Sanot ukolle, että jos hän vonkaa ja vihjailee niin sitten saa myös itse tehdä varsinaisen aloitteen seksiinkin. Ei niin, että ollaan kuin teinitytöt - ensin keimaillaan ja kiehnäillään, ja kun olisi "maksun aika" ei enää yhtään kiinnostakaan. Jos ukkoa ei sinun ongelmasi ja mielenpahoituksesi hätkäytä, niin sitten teillä on paljon pahempi ongelma kaiken tämän taustalla....

Jospa se haluu vain viikonloppuaamuisin? Etkö sinä halua, kun hän on kimpussasi aamuisin tai päivällä? Ja kun et halua, niin mies loukkaantuu ja antaa takaisin, eikä halua kun sinä haluat, illalla ja viikolla? Ja sinä olet loukkaantunut, koska hän ei halunnut kun sinä halusit ja et siksi halua kun hän haluaa?

"Heruttaa" on lainausmerkeissä, koska miehen toimet olisi heruttamista, jos ei sitten kääntäisikin kelkkaansa...

Asiasta on pari kertaa keskusteltu ja mies ei ymmärrä (tai ainakaan myönnä) mitä ajan takaa. Sanoo olevansa pahoillaan, kun on pahoittanut mieleni. Eli tavallaan umpikujassa ollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jotain outoa peliä?;10905341:
Jospa se haluu vain viikonloppuaamuisin? Etkö sinä halua, kun hän on kimpussasi aamuisin tai päivällä? Ja kun et halua, niin mies loukkaantuu ja antaa takaisin, eikä halua kun sinä haluat, illalla ja viikolla? Ja sinä olet loukkaantunut, koska hän ei halunnut kun sinä halusit ja et siksi halua kun hän haluaa?

Kyllä minuakin haluttaisi viikonloppuaamuisin tai vaikka päivällä, kun hän on kimpussani, mutta kun jaloissa pyörii (tai leikkii seinän) takana kaksi alle 5-vuotiasta lasta, niin ei kiitos. Eli mies haluaa seksiä tilanteessa, jossa sitä on käytännössä mahdoton toteuttaa.

"Heruttaa" on lainausmerkeissä, koska miehen toimet olisi heruttamista, jos ei sitten kääntäisikin kelkkaansa...

Asiasta on pari kertaa keskusteltu ja mies ei ymmärrä (tai ainakaan myönnä) mitä ajan takaa. Sanoo olevansa pahoillaan, kun on pahoittanut mieleni. Eli tavallaan umpikujassa ollaan.

Kyllä minuakin haluttaisi viikonloppuaamuisin tai vaikka päivällä, kun hän on kimpussani, mutta kun jaloissa pyörii (tai leikkii seinän) takana kaksi alle 5-vuotiasta lasta, niin ei kiitos. Eli mies haluaa seksiä tilanteessa, jossa sitä on käytännössä mahdoton toteuttaa.

En oikein ymmärrä miten seksi on mahdotonta toteuttaa viikonloppuna aamulla. kekseliäät vanhemmat keksivät jotakin, että antakaa meidän hetki nukkua ja muumivideo pyörimään. seksi on muuten hyvää aamulla, kun on levännyt ja on vapaapäivä, joten kyllä ensimmäinen korjausyritys pitää tulla ap sinulta itseltäsi.

Viimeksi muokattu:
En oikein ymmärrä miten seksi on mahdotonta toteuttaa viikonloppuna aamulla. kekseliäät vanhemmat keksivät jotakin, että antakaa meidän hetki nukkua ja muumivideo pyörimään. seksi on muuten hyvää aamulla, kun on levännyt ja on vapaapäivä, joten kyllä ensimmäinen korjausyritys pitää tulla ap sinulta itseltäsi.

Voi se olla vaikeata. Oma vaimoni ei ole koskaan halunnut aamulla seksiä. Joskus on harrastettu, mutta halut ovat olleet vain minulla. Hän on aamuvirkku, muttei seksi kiinnosta kuin illalla. Sitä on sitten harrastettu lasten mentyä nukkumaan tai yömyöhällä. No onneksi on sentään harrastettu aina riittävästi, oli lapset sitten pieniä tai isoja.

Viimeksi muokattu:

Meillä nuorempi ei viihdy television äärellä juurikaan. Aamuisin, kun loikoillaan sängyssä käy parin minuutin välein kurkkimassa, että koska äiti ja isi nousevat ylös. Ja suoraan sanoen en usko, että mieheni todella haluaa seksiä silloin. Muulloinkin aloitteet tulevat tilanteissa, joissa on "mahdotonta" harrastaa seksiä.

Pari kertaa aamulla tilanne on mennyt pitkälle ja se on ollut mies, joka on vetäytynyt, koska ei ole halunnut lapsien tupsahtavan keskelle tilannetta. Niiden parin kerran jälkeen en ole sitten halunnut päästää hommaa enää pitkälle, koska päivä on ollut sen jälkeen vihjailuja ja koskettelua, mutta sitten illalla ei olekaan enää kiinnostanut.

Viimeksi muokattu:
Meillä nuorempi ei viihdy television äärellä juurikaan. Aamuisin, kun loikoillaan sängyssä käy parin minuutin välein kurkkimassa, että koska äiti ja isi nousevat ylös. Ja suoraan sanoen en usko, että mieheni todella haluaa seksiä silloin. Muulloinkin aloitteet tulevat tilanteissa, joissa on "mahdotonta" harrastaa seksiä.

Pari kertaa aamulla tilanne on mennyt pitkälle ja se on ollut mies, joka on vetäytynyt, koska ei ole halunnut lapsien tupsahtavan keskelle tilannetta. Niiden parin kerran jälkeen en ole sitten halunnut päästää hommaa enää pitkälle, koska päivä on ollut sen jälkeen vihjailuja ja koskettelua, mutta sitten illalla ei olekaan enää kiinnostanut.

Ei tuo kuulosta pahalta ongelmalta, koska molemmilla on kuitenkin halunsa. Puhukaa ja tehkää jokin yhteinen päätös.

Viimeksi muokattu:
Meillä ihan sama homma (olen mies)

Olen aamu virkku ja vaimo päin vastoin. Viikonloppu aamuna on mieletön himo ja illalla tulee uni jos ei vaimon puolelta ole jotain "ärsykkeitä". Miehellä laskee testosteroni taso kun on väsynyt. Siinä mun mielestä selitys. Ei ole siitä kiinni ettei vaimoa halua!!

Oletko ajatellut käydä vieraissa?
Oletko harkinnut jotain, muuten kuin keskustelemalla, mikä saisi miehesi toimimaan haluamallasi tavalla?

Viimeksi muokattu:

Voi hyvänen aika mikä "ongelma", laittakaa lukko makuuhuoneen oveen tai menkää vaikka vessaan tai autotalliin viemään juttu loppuun. Ei siinä kauaa mene kun on tarpeeksi lämmin. Onhan niitä paikkoja ja tilaisuuksia, monikaan tilanne ei ole mahdoton harrastaa seksiä. Kyllä se menee peiton allakin vaikka lusikka-asennossa 5-vuotiaan huomaamatta.

Itsekin olen usein iltaisin ihan puolikuollut, väsyttää vaan. Aamuvirkkuna sitten ennen töihin lähtöä SE kyllä maistuu.

Viimeksi muokattu:
Voi hyvänen aika mikä "ongelma", laittakaa lukko makuuhuoneen oveen tai menkää vaikka vessaan tai autotalliin viemään juttu loppuun. Ei siinä kauaa mene kun on tarpeeksi lämmin. Onhan niitä paikkoja ja tilaisuuksia, monikaan tilanne ei ole mahdoton harrastaa seksiä. Kyllä se menee peiton allakin vaikka lusikka-asennossa 5-vuotiaan huomaamatta.

Itsekin olen usein iltaisin ihan puolikuollut, väsyttää vaan. Aamuvirkkuna sitten ennen töihin lähtöä SE kyllä maistuu.

Onko sulla lapsia? 5-vuotias tajuaa, kyllä ihmeen paljon, jos peiton alla tapahtuu jotain.

Ap kirjoitti, että pienempi lapsista käy kurkkimassa ovesta, mutta ei maininnut ikää. Lapsi voi olla vaikka 2-vuotias. Sen ikäinen saattaa hyvinkin tirhataa itkuun, jos vanhempien makuuhuoneen ovi, joka yleensä on auki (näin ymmärsin), onkin yllättäen lukossa. Siinä varmaan seksi maistuu, kun lapsi itkee oven takana.

Aika outoja neuvoja (varsinkin jos neuvojat ovat perheellisiä) tulee: seksiä pitää olla, vaikka sitten lapset aktin näkisivät / keskeyttäisivät. Ja kun on noin pieniä lapsia kuin ap:llä, niin vaikka makoilee sängyllä, niin kyllä pitää koko ajan olla kuulolla. Pienet lapset tunnetusti ehtivät joka paikkaan ja aina sattuu ja tapahtuu.

Viimeksi muokattu:
Onko sulla lapsia? 5-vuotias tajuaa, kyllä ihmeen paljon, jos peiton alla tapahtuu jotain.

Ap kirjoitti, että pienempi lapsista käy kurkkimassa ovesta, mutta ei maininnut ikää. Lapsi voi olla vaikka 2-vuotias. Sen ikäinen saattaa hyvinkin tirhataa itkuun, jos vanhempien makuuhuoneen ovi, joka yleensä on auki (näin ymmärsin), onkin yllättäen lukossa. Siinä varmaan seksi maistuu, kun lapsi itkee oven takana.

Aika outoja neuvoja (varsinkin jos neuvojat ovat perheellisiä) tulee: seksiä pitää olla, vaikka sitten lapset aktin näkisivät / keskeyttäisivät. Ja kun on noin pieniä lapsia kuin ap:llä, niin vaikka makoilee sängyllä, niin kyllä pitää koko ajan olla kuulolla. Pienet lapset tunnetusti ehtivät joka paikkaan ja aina sattuu ja tapahtuu.
Ennen vanahaan lapset saevat olla mukana tukismuokkaamossa.
Piti vaen heitteä aski Figarollie sängyn alle ja sannoa, että menkeäpä kakarat kerreämää makkeisie.
Ennen kun ne oli viimesenni löytäneet, niin siinä oli kerinny käyvä jo pesullahi....

Viimeksi muokattu:
Meillä oli samankaltainen tilanne. Tosin erotuksella, että nyt nautin avoni "kiusanteosta". Keksin meillä toimivan ratkaisun sattumalta. Illalla päivän kosketuksia ja vihjauksia ajatellessa hyväilin itseäni peiton alla. Sain nopeasti huomion itseeni, joka johti seksiin. Tätä käytin toisinaan kun muuten ei saanut. Aluksi rohkenin vain peiton alla mutta myöhemmin röyhkeämmin vähän muuallakin. lopulta auttoi meitä molempia myös keskustelemaan tilanteesta. Ratkaisuja ja hetkiä löytyy toisillemme nyt paljon useammin.

Aika outoja neuvoja (varsinkin jos neuvojat ovat perheellisiä) tulee: seksiä pitää olla, vaikka sitten lapset aktin näkisivät / keskeyttäisivät.

Mitähän se 5-vuotias tajuaa? Ai että siinä isä ja äiti sekstailee kun peitto vähän heiluu, hei haloo... no, hyvin on sitten jo kerrottu mehiläiset ja kukat. Keskeyttäväthän he tuossa ap:n tapauksessakin.

No on minulla lapsia, aikuisia jo. Ei meillä ole tarvinnut lasten nähden rakastella mutta tilaisuuksia löytyy kyllä. Mielikuvituksetonta jos voi rakastella vain silloin kun lapset nukkuu, itse en olisi jaksanut iltaisin kyllä kovinkaan usein. Meillä livahdettiin välillä jonnekin "piiloon" kun lapset keskittyivät muuhun tai loikoiltiin sängyssä aamuisin pitkään kaksin. Valitettavan nopeaahan se usein oli muttei tarvinnut puutteessa olla.

Viimeksi muokattu:
sitten jo voi sanoa, että vanhemmat haluavat "nukkua" vielä vähän ja pyytää keksimään omaa tekemistä? Kyllä tuon ikäinen on jo sen verran iso ettei hänen tarvitse koko ajan olla ovenraosta kurkkimassa. Ellei sitten ole opetettu niin, että vanhempien täytyy olla koko ajan selän takana vahtaamassa ja virikkeitä keksimässä.

Kylläpäs te osaatte tehdä normaalista seksistä vaikeaa ja hankalaa.
Miksei viikolla voi rakastella? Ei siinä varmasti tuntikausia mene ja ehtii hyvin nukkuakin. Unikin tulee paremmin.

Viikonloppuina tulee aamuisin hyviä lastenohjelmia. Valmiiksi kun lämmittää toisen ja itsensä niin se varsinainen akti vie vain vähän aikaa ja sen voi suorittaa hyvin huomaamattomasti.

Tekosyiltä kuulostaa, ette ole kumpikaan kovin seksuaalisia tai sitten ette kiinnosta toisianne tarpeeksi. Itse en varmasti tyytyisi moiseen, pari kertaa viikossa on ihan pakko saada ja aina, siis aina, siihen löytyy kahdenkeskinen paikka ja tilaisuus.

Kylläpäs te osaatte tehdä normaalista seksistä vaikeaa ja hankalaa.
Miksei viikolla voi rakastella? Ei siinä varmasti tuntikausia mene ja ehtii hyvin nukkuakin. Unikin tulee paremmin.

Viikonloppuina tulee aamuisin hyviä lastenohjelmia. Valmiiksi kun lämmittää toisen ja itsensä niin se varsinainen akti vie vain vähän aikaa ja sen voi suorittaa hyvin huomaamattomasti.

Tekosyiltä kuulostaa, ette ole kumpikaan kovin seksuaalisia tai sitten ette kiinnosta toisianne tarpeeksi. Itse en varmasti tyytyisi moiseen, pari kertaa viikossa on ihan pakko saada ja aina, siis aina, siihen löytyy kahdenkeskinen paikka ja tilaisuus.
Ite naeminen kauan kestä, enempi aekoa soattaa suttaantuo siihen, että soapi seisomaa...

Viimeksi muokattu:

Meillä sellainen tilanne, että mies ei kosketa millään lailla minua, ainoastaan rapsuttelee koiraa ja käpelöi kaukosäädintä jos satun huomauttamaan, että olisin tässä voisitko?...ei tajua. Ja jos seksin otan puheeksi heti sanoo, että älä painosta en ainakaan halua. Sekin tässä mättää kun käyn aikaisin nukkumaan ja mies valvoo myöhään. Ei olla samaan aikaan hereillä. Sitten hän touhuaa omiaan kaiken yötä. Jos siitä sanon niin riita on valmis. Alan olla kyllästynyt jauhamaan samaa. Hän ei osaa puhua näistä asioista, ei ainakaan tähän asti. Olemme olleet yhdessä 6 vuotta ja tuntuu, että kohta kyllä loppuu tai sitten haen jostain muualta. Ei minua ainakaan rumaksi voi haukkua. Ei koskaan ole mies sanonut mitään kaunista tai kehunut mistään. Yritä löytää ratkaisu tilanteeseesi. Jo itsesikin vuoksi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä