Mies ei halua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraannun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraannun

Vieras
Olen seurustellut vuoden unelmieni miehen kanssa. Olemme noin kolmikymppisiä. Tuntuu, että olen vihdoin löytänyt sen oikean, mutta... Hän haluaa seksiä paljon harvemmmin kuin minä. Minua haluttaisi joka päivä ja haluaisin vähintäänkin neljä kertaa viikossa. Miehelle taas on sopivasti 1-2 kertaa viikossa, jos on stressaantunut, ei halua niinkään usein. Tunnen itseni hylätyksi, ja koen ettei mies halua minua, kun seksiä on niin harvoin. Minua alkaa masentaa ja ahdistaa, kun seksiä on vähän. Mikä neuvoksi? Pettämään en ala. Sitä en voisi rakkaalleni koskaan tehdä. Harrastan kyllä itsekseni silloin kun en saa, mutta omakiva ei korvaa hellyyttä ja läheisyyttä. Haluaisin löytää jonkin keinon, jolla saada mies haluamaan useammin. Jos ei nyt ihan joka päivä niin edes joka toinen. Asiasta on keskusteltu, mutta se ei ole tuonut ratkaisua. Mies on tilanteeseen tyytyväinen. Mies on maailman ihanin muuten ja silloin kun seksiä on, se on taivaallista.

eikös parisuhde kestä jonkun tietyn määrän yhdyntöjä, ja sitten se on tunnepuolella ohi. Tuossahan voi olla pitkän parisuhteen avain. Kerran viikossa, tai jopa harvemmin.

Nyt olen inhottava ja raadollinen, mutta tuntuu siltä, että miehellesi seksi ei ole taivaallista. Muuten se haluis joka päivä, parhaimpina neljä. Se onkin vaikea keskustelun aihe, sillä eihän kukaan halua loukata ketään.

Tätä olen itsekin miettinyt. Mies ei suoraan myönnä, kun olen tästäkin kysynyt, mutta ehkä rivien välistä luettavissa, että voisin tehdä jotain eri tavalla. Tuntuu pitävän erilaisesta kuin aikaisemmat kumppanini. Täytyy yrittää panostaa ja tutkia miestä lisää... :/ Ei kyllä oman kertomansa mukaan ole koskaan halunnut yhtä usein kuin minä haluaisin...

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Väenö;11251960:
Riittää paukkuja 10 000 panoon.
Itsellä mittarissa 9900. Loppuja käytetään harkiten ja vain huippu maaleihin...

100 VAAN jäljellä! Eihän se riitä kuin maksimissaan vuoteen huippumaalin kans. Meinasiks sit kupsahtaa tai ryhtyä selibaattiin?

Tätä olen itsekin miettinyt. Mies ei suoraan myönnä, kun olen tästäkin kysynyt, mutta ehkä rivien välistä luettavissa, että voisin tehdä jotain eri tavalla. Tuntuu pitävän erilaisesta kuin aikaisemmat kumppanini. Täytyy yrittää panostaa ja tutkia miestä lisää... :/ Ei kyllä oman kertomansa mukaan ole koskaan halunnut yhtä usein kuin minä haluaisin...

Oletko varma, että sellaiset hölmöt ja typerät ja ehkä naiivitkin "kemianne" kohtaa? Se on sellaista selittämätöntä kuumaa himoa, joka väreilee ympärillä. Jos sitä ei alusta lähtien ole, sitä ei tule ja sitten on vaan odotettava rauhassa seuraavaa....

Viimeksi muokattu:
Oletko varma, että sellaiset hölmöt ja typerät ja ehkä naiivitkin "kemianne" kohtaa? Se on sellaista selittämätöntä kuumaa himoa, joka väreilee ympärillä. Jos sitä ei alusta lähtien ole, sitä ei tule ja sitten on vaan odotettava rauhassa seuraavaa....

Kuten sanoin, silloin kun seksiä on, se on taivaallista. Himoa kyllä löytyy. Ihan alussa nähtiin vain viikonloppuisin ja silloin seksiä oli useita kertoja pävässä. Nykyään tuntuu, että miehellä kaikki muu tekeminen menee seksin edelle. Ja sanoo, että on määrään tyytyväinen. Esileikin suhteen mies on hiukan vaikea lukea, en oikein ota selvää mistä pitää, ja se saa minut perääntymään. Itse yhdyntä sitten onkin molemmille todella nautinnollista. Olen ymmärtävinäni, että mies on vähän lukossa seksuaalisuutensa kanssa, en oikein tiedä, kuinka saisin hänet avautumaan :( Turhaudun, ja keskustelu menee helposti minun puoleltani vähän syyttelyksi. Tuntuu pahalta senkin takia.

Viimeksi muokattu:

No niin, palaamme taas sopivasti niihin yhdyntöjen määrään eli se huuma on ohi viimeistään sen sen jälkeen, jos panee joka päivä puolentoistavuoden ajan. Mies on valinnut sinut ap vain järjen kannalta.

Viimeksi muokattu:
Kirjoituksesi kolahti minulle, minulla on samaa "ongelmaa".

Nainen haluaa enemmän seksiä kuin minä. En tuntenut omaa seksuaalisuuttani tarpeeksi hyvin aikaisemmin, tietääkseni etten vain halua niin paljon seksiä. Toiset ihmiset haluavat vähemmän seksiä kuin toiset, samoin viriiliys laskee iän myötä miehillä.

Hyväksy se, että miehesi ei ole niin viriili. Se ei välttämättä tarkoita etteikö hän pystyisi enempään, mutta häntä ei kiinnosta. Osaksi se voi johtua siitä että hän ei pidä sitä niin tärkeänä osana parisuhdetta, tai että hän haluaa erilaista seksiä, eikä uskalla kertoa toiveitaan tai sinä et suostu niihin.

Suurin osa totuutta varmasti on, että hän on kyllästynyt panemaan sinua. Elä järkyty, käytännössä kaikki miehet ovat kyllästyneet panemaan omaa naistaan kolmen kerran jälkeen. He voivat silti haluta seksiä kanssasi, mutta mielummin panisivat jo naapurin hyväperseistä Tiinaa. Se on biologiaa, joka on hyväksyttävä yrittäessämme muodostaa parisuhteita.

Kaikki tietävät tämän vähintään alitajuisesti , vaikka sanoa itselleen jotain muuta.

Kokeile kysyä mieheltä, kiinnostaisiko sitä valita joku nainen pantavaksi kanssanne. Voi viisari värähtää ihan eri tahtiin, jos esimerkiksi sopisitte ottavanne kerran kuussa jonkun toisen naisen mukaan leikkiin.

Kirjoituksesi kolahti minulle, minulla on samaa "ongelmaa".

Nainen haluaa enemmän seksiä kuin minä. En tuntenut omaa seksuaalisuuttani tarpeeksi hyvin aikaisemmin, tietääkseni etten vain halua niin paljon seksiä. Toiset ihmiset haluavat vähemmän seksiä kuin toiset, samoin viriiliys laskee iän myötä miehillä.

Hyväksy se, että miehesi ei ole niin viriili. Se ei välttämättä tarkoita etteikö hän pystyisi enempään, mutta häntä ei kiinnosta. Osaksi se voi johtua siitä että hän ei pidä sitä niin tärkeänä osana parisuhdetta, tai että hän haluaa erilaista seksiä, eikä uskalla kertoa toiveitaan tai sinä et suostu niihin.

Suurin osa totuutta varmasti on, että hän on kyllästynyt panemaan sinua. Elä järkyty, käytännössä kaikki miehet ovat kyllästyneet panemaan omaa naistaan kolmen kerran jälkeen. He voivat silti haluta seksiä kanssasi, mutta mielummin panisivat jo naapurin hyväperseistä Tiinaa. Se on biologiaa, joka on hyväksyttävä yrittäessämme muodostaa parisuhteita.

Kaikki tietävät tämän vähintään alitajuisesti , vaikka sanoa itselleen jotain muuta.

Kokeile kysyä mieheltä, kiinnostaisiko sitä valita joku nainen pantavaksi kanssanne. Voi viisari värähtää ihan eri tahtiin, jos esimerkiksi sopisitte ottavanne kerran kuussa jonkun toisen naisen mukaan leikkiin.
Nuihan se mennee. Jökötyspillerit antaa kykkyö, van mistä löytysi halluo...?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä