kyllästynyt kerjäämään

pinnat solmussa

Uusi jäsen
31.03.2008
1
0
1
Olen elänyt vuosia ns.huonossa suhteessa. Minkälaista hellyyttä välillämme ei ole, seksiä ainoastaan pyynnöstä ja minun aloitteesta. Olen kyllästynyt kerjäämään. Haluaisin erota mies ei. Mitä teen, haenko seksiä muualta? Olen aikoinani ehdottanut terapiaa, mies ei suostu. Koen älyttömäksi jatkaa suhdetta.
 
Kuulostaa kyllä aika huonolta tilanteelta suhteen jatkoa ajatellen,jos miehellä ei ole minkäänlaista halua korjata tilannetta,yksin kun on vaikea pitää suhdetta yllä ja toimivana..Ja kun tilanne on jatkunut jo vuosia samanlaisena niin itse en näe paljon vaihtoehtoja..Miksi miehesi sitten haluaa jatkaa suhdetta,onko hän kanssasi vain taloudellisista tai jostain muista itsekkäistä syistä?

Minusta sinun pitää nyt miettiä että mitä SINÄ haluat elämältä,haluatko elää elämäsi kerjäten hellyyttä ja seksiä..Minusta ero on tuossa tilanteessa ehdottomasti paras vaihtoehto,miksi jäädä suhteeseen jossa ei ole hyvä olla!Ja kun tilanne on kerta jatkunut jo vuosia niin en näkisi enää paljon vaihtoehtoja..Vieraissa käyminen toisi vain sinulle lisää huonoa oloa enkä tunne yhtään paria jota pettäminen olisi auttanut parisuhdeongelmissa...

 

Similar threads

P
Viestiä
3
Luettu
2K
T
N
Viestiä
8
Luettu
857
Perhe-elämä
väsynyt tähän lööperiin, menen nukkumaan
V
M
Viestiä
87
Luettu
90K
Seksi
vierailija
V

Yhteistyössä