Kuulostaa kyllä aika huonolta tilanteelta suhteen jatkoa ajatellen,jos miehellä ei ole minkäänlaista halua korjata tilannetta,yksin kun on vaikea pitää suhdetta yllä ja toimivana..Ja kun tilanne on jatkunut jo vuosia samanlaisena niin itse en näe paljon vaihtoehtoja..Miksi miehesi sitten haluaa jatkaa suhdetta,onko hän kanssasi vain taloudellisista tai jostain muista itsekkäistä syistä?
Minusta sinun pitää nyt miettiä että mitä SINÄ haluat elämältä,haluatko elää elämäsi kerjäten hellyyttä ja seksiä..Minusta ero on tuossa tilanteessa ehdottomasti paras vaihtoehto,miksi jäädä suhteeseen jossa ei ole hyvä olla!Ja kun tilanne on kerta jatkunut jo vuosia niin en näkisi enää paljon vaihtoehtoja..Vieraissa käyminen toisi vain sinulle lisää huonoa oloa enkä tunne yhtään paria jota pettäminen olisi auttanut parisuhdeongelmissa...