Ihana mies,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ,millä varmistan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

,millä varmistan...

Vieras
Olen täydellisen onnellinen, sain omaksi ihanan miehen... viimmeinkin... 37v eronnut , rikas , akateeminen , jne Seksimme oli heti hurjan erillaista, ihanaa... miehen sekstaaminen oli ollut pihtari vaimon runtelemaa. Mies oli haltioissaan seksistämme , seuraavana päivänä hän toi täydellisen ruokailuastiaston, viiniä ja kaulakorun! Minä annan kyllä persettä vaikka joka päivä jos mies on tuollainen. Millä varmistan miehen itselleni? Raskaaksi? Lisää seksiä? Voiko ehdottaa 2 viikon jälkeen yhteenmuuttoa? Vai mitä? Olemme täydellinen pari - elämä on ihanaa...

Juu, polvilleen vain. Ei tosin kosimaan, kun veijaria imuttamaan. Anna miehen pitää sillä aikaa oluttuoppiaan pääsi päällä. Onnellinen tulevaisuus on varmistettu!

Sulla oli siis niin hirveät astiat, että ajatteli, että täytyy tuolle köyhälle viedä edes astiat? Okei, mua kiinnostaa kuitenkin, että kenen valmistama ruoka-astiasto? Tupperware, hehheehh. Ei vaiskaan, oliko se Wedgewood? Vai Villeroy & Boch?
Mietit, että miten tuollaisen aarteen saat pidettyä itselläsi? Hmm, mun mielestä sun kannattais kuitenkin satsata hiukan enemmän ulkonäköösi ja kotiisi. Siis, jos sulla ei ollut kunnon astioita, niin miten sun ulkonäkö ja muu taso. Katsos, kun akateeminen mies kuitenkin odottaa jotain TASOA. On kokemusta. Pelkkä takapuoli ei katsos riitä loputtomiin.

Buuuuaaah, alkuperäinen on tosi hauska nainen! Että ihan täydellinen pari kahden viikon tuntemisen jälkeen :)))
Jos jotain on täydellistä niin sinä olet täydellisen rahanahne huora kun otat pillustasi maksun tavarana. Teethän kuitenkin miehellekin selväksi, että pillua irtoaa juuri niin kauan kun mies kantaa lahjuksia, niin eipä jää kummallekaan epäselväksi suhteen laatu.

Taitaa pihtarit olla katkeria! Minun onneni oli että jotkut naiset ajavat pihtaamisella huippumiehiäkin ulos suhteesta. Minulle kelpaa kyllä, olin ilman miestä useamman vuoden... tätä en aio pilata millään näillä ellimäisillä virheillä. Elämä on ihanaa...

Ihan vain näin ystävällisenä neuvona: Nyt kahden viikon tuntemisen jälkeen kannattaisi antaa jo kohta välillä pilluakin. Pelkkä perseen antaminenkin voi kohta kyllästyttää - olipa mies siitä miten haltioissaan tahansa.

Mitähän varten se kamala ex-vaimo sitten pihtasi noin kertakaikkisen ihanalta mieheltä? Ehkä se selviää ap:lle jo esim. kuukauden kuluttua. Vanha totuus kuuluu, että kaikki ei ole sitä miltä ensinäkemältä näyttää.

Taitaa pihtarit olla katkeria! Minun onneni oli että jotkut naiset ajavat pihtaamisella huippumiehiäkin ulos suhteesta. Minulle kelpaa kyllä, olin ilman miestä useamman vuoden... tätä en aio pilata millään näillä ellimäisillä virheillä. Elämä on ihanaa...

Tuo suhteen ihanuus tuskin kestää kauan, jos sulla tosiaan ei ole miehelles muuta annettavaa kuin pillu, se kun sattuu olemaan noin puolella maailman väestöstä. Ja perse taitaa olla melkein kaikilla... :)

Ja ehdottomasti kannattaa ehdottaa kahden viikon jälkeen yhteenmuuttoa!

heips sisko
mula on kasn viksu mies osti mulle koruja ja kaikkee onx vähä mageeta ? sit mä annoin sille pilluu ja enää mä en o saanu mitään mitä mä tein väärin?

Jos kirjoitus ei ole provo, se on erittäin vastenmielinen. ""pihtari vaimo"" ja ""annan kyllä persettä"". Todennäköisesti mies on täysi sika, mutta niin olet sinäkin. Sovitte erinomaisesti yhteen. Älä kuitenkaan hankkiudu raskaaksi, lapsi jäisi täysin tuollaisten itsekkäiden vanhempien jalkoihin.

Yhteistyössä