Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

Alkuperäinen kirjoittaja niin nähty;26837030:
et sinä mihinkään lähde, pelkäät olla yh kun ei toista kainalossa millä sinä eläisitkään ja mistä asunto
Vaikka sun kohdalla asia olisikin noin, niin ap ja moni muu on tarpeeksi vahva lähtemään, eikä tarvitse miestä rinnalleen.

Sosiaaliturva tukee jos muuten ei eläisi, ja asuntoja saa kun vuokraa tai ostaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Minskii
Äiti on tällä välillä muuttanut kaksioon ja voi nyt paremmin kuin vuosiin (eikä siellä kauaa tarvi olla). Kasseja ei saa piiloon, täällä on ahdasta. En voi rähinästä mennä takuuseen, mutten usko. Uskon niin vahvaan humalaan, että sammuu heti kun kotiin pääsee.

En mä yyhoonaoloa pelkää, kyllä mies saa työssäkäyvänä ottaa oman osansa hoitovastuusta. Jos juo ollessaan lapsista yksinään vastuussa, järjestän sille melkoisen paskamyrskyn. :mad:

Ja omalla ajallani mä aion tehdä, mitä huvittaa.
 
Nyt avaat suusi tilanteestanne ulkopuolisille - kavereille, sukulaisille, yms. Puhu, puhu, puhu. Sitten et voi enää perääntyä. Väkivaltainen alkoholisti ei kaipaa sääliä. Saat varmasti tukea päätökseesi.

Onnea uuteen parempaan tulevaisuuteen. Nyt et anna periksi!
 
  • Tykkää
Reactions: The Maiden
Onnea ap uudelle ja paremmalle elämälle!
Ja hatunnosto tuosta päätöksestä ja paljon voimia tulevaan!

Itse lapsena eniten toivoin sitä että vanhempani eroaisivat(alkoholisteja, tappelua, itsemurhayrityksiä, väkivaltaa ym ym.)ja joka kerta kun he peruivatkin eroaikeensa niin se pettymys oli sanoinkuvaamatonta. Oli vaikea käsittää miksei vanhemmat tajua itse erota kerta me pienet lapsetkin tajusimme sen! Ja vaikka vetosimme että erotkaa edes meidän vuoksi niin ei, me oltaisiin kuulema kärsitty heidän erostaan.
Ja ne olivat 31vuotta naimisissa ennen kuin viimeinkin erosivat. Nyt toisella on onnellinen parisuhde ja toinen, no parhaillaan tekee kuolemaa viinapullon kanssa.

Sä et voi muuta kun voittaa!
 
  • Tykkää
Reactions: The Maiden
Onnea ap uudelle ja paremmalle elämälle!
Ja hatunnosto tuosta päätöksestä ja paljon voimia tulevaan!

Itse lapsena eniten toivoin sitä että vanhempani eroaisivat(alkoholisteja, tappelua, itsemurhayrityksiä, väkivaltaa ym ym.)ja joka kerta kun he peruivatkin eroaikeensa niin se pettymys oli sanoinkuvaamatonta. Oli vaikea käsittää miksei vanhemmat tajua itse erota kerta me pienet lapsetkin tajusimme sen! Ja vaikka vetosimme että erotkaa edes meidän vuoksi niin ei, me oltaisiin kuulema kärsitty heidän erostaan.
Ja ne olivat 31vuotta naimisissa ennen kuin viimeinkin erosivat. Nyt toisella on onnellinen parisuhde ja toinen, no parhaillaan tekee kuolemaa viinapullon kanssa.

Sä et voi muuta kun voittaa!
Samat lapsuudenkokemukset! Ja tässä sitä ollaan. Heilläkin 31 vuotta avioliittoa ja ero. Mutta mä olen nuori vielä :) 28 ens viikolla.
 
[QUOTE="vieras";26837117]Nukkuiko lapset kun hajotti oven?
Etkö pelkää että tekee asunnolle jotain kun lähdette?[/QUOTE]

En voi sille asialle mitään sitten... Meidän on asunto, 51% tästä on minun. Kyllä nukkuivat, koska en saanut niitä millään hereille, kun olisin halunnut lähteä heti.
 
,,,
Sinuna lähtisin heti. Turha sitä on aamuun asti odotella, lapset kainaloon ja menoksi! Aamulla kuitenkin saat kuunnella katuvan ukon lässytyksiä ja silloin on 100 x vaikeampi lähteä.
 
  • Tykkää
Reactions: Debra
Mä olisin varmaan nostanut vaikka nukkuvina lapset autoon ja nostanut kytkintä.

Tiedän, että on korkea kynnys puhua perheen sisäisistä ongelmista kenellekään, mutta usko pois, tunnet heti, että et ole asian kanssa enää yksin, kun sen teet. Varmasti sua auttaisi keskusteluapu perheneuvolassa tms. tosi paljon myös (en tiedä oletko jo jotain apua saanut, en ole lukenut aiempia ketjuja).
 

Yhteistyössä