Mä aion selättää jonkun onnekkaan miesparan, niin sen jälkeen mies ei enää edes haikaile mun perään. Mä oon sitten "pilalla"
Ah, elämä edessäSamat lapsuudenkokemukset! Ja tässä sitä ollaan. Heilläkin 31 vuotta avioliittoa ja ero. Mutta mä olen nuori vielä 28 ens viikolla.
Mulla ei ole autoa. Ei se lässytä, pieree ja oksentaa vaaan.Sinuna lähtisin heti. Turha sitä on aamuun asti odotella, lapset kainaloon ja menoksi! Aamulla kuitenkin saat kuunnella katuvan ukon lässytyksiä ja silloin on 100 x vaikeampi lähteä.
Sen ajan kun lapset ovat isällään käytät kodin ehostamiseen, siivoukseen ja kaupassa käyntiin. Et ottanut eron jotta pääsisit rilluttelemaan vaan jotta lapsilla olisi entistä parempi koti. Kaija Koon biisi on oksettava.Ja omalla ajallani mä aion tehdä, mitä huvittaa.
Peesaan!Sinuna lähtisin heti. Turha sitä on aamuun asti odotella, lapset kainaloon ja menoksi! Aamulla kuitenkin saat kuunnella katuvan ukon lässytyksiä ja silloin on 100 x vaikeampi lähteä.
Eli sullakin elämä vielä edessä ja lapsilla koko lapsuus vielä koettavissa! Parhaimmassa tapauksessa he saavat onnellisen ja rennon äidin ja isän joka heidän kanssaan ollessaan panostaa siihen suhteeseen, eikä alkoholilla ole osuutta siinä suhteessa.Samat lapsuudenkokemukset! Ja tässä sitä ollaan. Heilläkin 31 vuotta avioliittoa ja ero. Mutta mä olen nuori vielä 28 ens viikolla.
Niin muuten, siskoni :heart: tarjosi mulle lainaa, piiiiitkällä takaisinmaksulla, ja apuansa. Se on mua 16 v vanhempi, mun tuki ja turva läpi lapsuuden.
Niinpä! Ja äidin hyvinvointi on lasten kannalta kaiken a ja o, eikä se, että on nätit verhot ja pölytön kirjahylly.Eiköhän se koti parane jo sillä, kun juoposta on päästy eroon. Kotia ehtii kyllä ehostaa myöhemminkin.
Siinä on korkattu yksi pullo jos toinenkin.Häh?