Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

:hug:

Sano lapsille että...no, sano totuus. Että isi rikkoi vessan oven. Ja että isi ja äiti eroaa, mutta lapset näkee silti iskää, ja sekä äiti että isä rakastaa heitä kovasti, eivät vaan voi ja halua enää elää yhdessä.

Riippuu toki lasten iästäkin se, miten kannattaa selittää.

Kyl se siitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Pumpe ja Pinki
Riippuu paljolti minkä ikäiset lapset että miten kertoa ja mitä.

En minäkään sitä sanoisi että mies nyrkeillään hajotti oven mutta riippuen muuten miten teillä on asiat aiemmin ollut niin kertoisin lapsille että äidin ja isän on nyt parempi olla erillään.

Eroamisen takiako mies oven hajoitti vain onko ero seuraus tuosta?
 
[QUOTE="vieras";26836870]onko mies kotona?[/QUOTE]

Lähti kapakkaan. Aamulla me lähdetään. Kiitos voimista! :) Mies kaljoissaan alkoi riehumaan. En mä tarkalleen osaa sanoa, että mistä. Ei sillä ole väliä. Onneksi mun ei tarvitse katsoa tuollaista enää koskaan. Mulla on pitkä ketju aiheesta.
 
[QUOTE="Vii";26836904]Voi kun mä voisin puhua sulle kasvotusten ja saada ymmärtämään et juoppo isä on paskinta mitä lapselle voi antaa. Ja kohta kuviois väkivälta. Henkistä taitaa jo olla. Fyysinen ei oo kaukana. Vaikka tuntuu et en mä pysty lähtee niin sun on pakko. Lapset ymmärtää.[/QUOTE]

Mä tiedän, mun molemmat vanhemmat oli juoppoja. Muttei noin nuorena. :ashamed:
 
[QUOTE="vieras";26836948]Mihin te sitten menette? Voimia, ja muista nyt pitää kiinni päätöksestä lähteä! Et varmasti tule katumaan :) ![/QUOTE]

Äidin kaksioon, mutta sopu sijaa antaa. Otan vastaan ensimmäisen kaksion tai kolmion, jota mulle tarjotaan.
 
"Viima"
Mä eli koko lapsuuden, vauvasta täysi-ikään asti, henkisen ja fyysisen väkivallan tekijn kanssa. Mä kannan taskkaa soitä paskasta edelleen ja kuskaan katkasuun. Mut vanhempaansa on niin pitun vaikea lakata rakastast. Tai siis se on velvollisuudentunne kun pakottaa olemaan tytär.

Onko teil turvallista olla viel yö siellä?
 
"minä"
Voimia! Ei ole helppoa varmasti, mutta siitä se sitten helpottaa vähitellen, kun nouset jaloillesi ja huolehdit itsestäsi ja lapsestasi, eikä enää tarvi katella sitä känniläistä. Aloita uusi elämä nyt!!!
 

Yhteistyössä