mies gyne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miun värkkiä on lapsettomuuden takia (+ raskaus ja synnytys) toljotelleet yks sun toinenkin gyne ja kaikki on olleet yhtä lukuunottamatta ihan yhtä hyviä. Poikkeus oli nainen ja oli tosiaan kamalan kovakouranen. Yks miesgyne jopa anto miulle jalkahierontaa, kun rupes kesken ultran vetämään suonta jalasta :D Ja oli ihan asiallista hierontaa! Mies oli paikalla "todistamassa", ettei siellä ollu mitään vispilänkauppaa menossa :p Ei sinne gynelle mitään esiliinoja tarvita :headwall: :laugh:

En tajua näitä kokemuksia runtelevista naisgyneistä. Minulla on ollut miehiä ja naisia, ja aina yksilöllinen kokemus. Joku nainen on ollut todella helläkätinen ja ihana, joku aivan kamala. Joku mies ollut niin kovakourainen, että ekaa kertaa gynellä joudun sanomaan "nyt sattuu". Joku mies taas ollut todella helläkätinen. Yksilöllistä, ei sukupuolisidonnaista. Ei yleistetä, jookos.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
En tajua näitä kokemuksia runtelevista naisgyneistä. Minulla on ollut miehiä ja naisia, ja aina yksilöllinen kokemus. Joku nainen on ollut todella helläkätinen ja ihana, joku aivan kamala. Joku mies ollut niin kovakourainen, että ekaa kertaa gynellä joudun sanomaan "nyt sattuu". Joku mies taas ollut todella helläkätinen. Yksilöllistä, ei sukupuolisidonnaista. Ei yleistetä, jookos.

Ikävä kyllä minun kokemukset ovat sukupuolisidonnaisia, vaikka täytyy sanoa, et muutama helläkätinen nainen on sattunut matkan varrella. Mutta yksikään miesgyne ei ole ollut kovakourainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

No kun mulla ainakaan ei ole ollut yhtään kovakouraista miesgyneä, naisia taas montakin.
Saan varmaan sanoa oman kokemukseni.