mies ei tullut yöksi kotiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
on joskus ennenkin tullut aamusella kotiin ja sanonut olleensa kaverilla, on saattanutkin olla, viinaan menevä on ja saattaa jäädä johonkin kännäämään... mutta nyt ei vastaa edes puhelimeen... millä tollaisen saa narautettua jos kyse on pettämisestä?

Mä jaksoin ennen, entistä. Se ei koskaan halunnut mua mukaansa, aina piti kavereiden kanssa päästä. Ei tullut yöksi kotiin, ei vastannut puhelimeen... ja kun lopulta suvaitsi saapua suuttui mulle, kun kysyin missä hän on ollut. En tiedä tänä päivänäkään pettikö hän vai ei, luultavasti petti, mutta entinen on kuitenkin.

Mä en kans käsitä tota miten voi joku päästää äijänsä lähteen mihinkään jos on noin epäluotettava.
Mulla päättyi v. 2000 pitkä 7 vuotta kestänyt suhde siihen paikkaan kun äijä oli yhden yön sillai pois etten tiennyt missä oli, joskin oli ollut kaverilla ryyppäämässä ja menny pitkäks (kai) mutta ei kans vastannu puhelimeen. Pakkasin tavarani ja seuraavalla viikolla menin kuorma-autolla isän kanssa hakemaan kaikki (lue: ihan kaikki) huonekalut ja kodinkoneet, no en sentään jääkaappia. Tosin meillä ei ollut lapsia...
Nykyinen mieheni ei koskaan tekisi sellaista.

Alkuperäinen kirjoittaja äire:
Mä en kans käsitä tota miten voi joku päästää äijänsä lähteen mihinkään jos on noin epäluotettava.
Mulla päättyi v. 2000 pitkä 7 vuotta kestänyt suhde siihen paikkaan kun äijä oli yhden yön sillai pois etten tiennyt missä oli, joskin oli ollut kaverilla ryyppäämässä ja menny pitkäks (kai) mutta ei kans vastannu puhelimeen. Pakkasin tavarani ja seuraavalla viikolla menin kuorma-autolla isän kanssa hakemaan kaikki (lue: ihan kaikki) huonekalut ja kodinkoneet, no en sentään jääkaappia. Tosin meillä ei ollut lapsia...

Ja mä taas en ymmärrä miten kukaan aikuinen voi olla päästämättä ketään toista aikuista? Tarkotan, että en ymmärrä naisia jotka eivät päästä miestään mihinkään. Siinä mun edellisessä suhteessa oli paljon muutakin vialla, mutta silti ei tullut mieleenkään sanoa että sinä et mene minnekään vaan jäät kotiin mun kanssa. Onko se kiva jos toinen pakosta on siinä?

Näin asian vierestä vähän....

Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:

Ja mä taas en ymmärrä miten kukaan aikuinen voi olla päästämättä ketään toista aikuista? Tarkotan, että en ymmärrä naisia jotka eivät päästä miestään mihinkään. Siinä mun edellisessä suhteessa oli paljon muutakin vialla, mutta silti ei tullut mieleenkään sanoa että sinä et mene minnekään vaan jäät kotiin mun kanssa. Onko se kiva jos toinen pakosta on siinä?

Näin asian vierestä vähän....

No joo, se oli huonosti aloitettu viesti, mä en siis kattelis hetkeekään sellasta ukkoo joka tekis tollai. "Päästän " mieheni ihan mihin vaan haluaa, koska on luottamukseni arvoinen. Tai siis ei meillä kysytä lupaa menemisiin, lähinnä siis ilmoitetaan ja kysytään että sopiihan se? Ja nyt kun on pienet lapset niin ei paljon mennä mihinkään ja jos mennään niin mennään yhdessä.

Mä nyt vastaan vielä kanssa tähän miesten "päästämiseen" mihinkään. Meillä on molemmilla ihan omia menoja, joihin me molemmat pääsemme. Ilman että tarvii tapella asiasta.
Siitä en tykkää että yöksi ei tule kotiin,, mutta tiedän kumminkin missä on. Palautetta aion antaa vielä tänään. Koska olen pyytänyt vähintään ilmoittamaan jos ei tule yöksi kotiin.

Ei tämä nyt silleen rankkaa ole, kun tätä tapahtuu kerran tai kaksi vuodessa. Ei mieheni nyt mikään deeku ole. :D

Vaikka toi minunkin mies on kausittain aika viinaan menevä, niin yöksi se tulee kotiin, noin yleensä ( viim. iiden vuoden aikana ollut 2 yötä liisussa, sammunut "todistettavasti" ). Eikä se nyt ole lainkaan sama että "ei päästä toista minnekkään" kun se tuleeko yöksi kotiin... Kyllähän sitä voi ( jos niin pakottava tarve on ) mennä ja huinia missä mielyttää, muttei se meneminen oikeuta siihen että kotoa ollaa monta päivää/yötä karussa, vedoten esim. siihen että satuin sammumaan tai oli niin hyvä meno etten viitsinyt tulla kotiin!!

Juu ei ole mun asia päästää tai olla päästämättä miestä omille menoilleen, tasavertaisia aikuisiahan tässä ollaan, mutta en mie kyllä todellakaan kattelis sitä hetkeäkään jos olis tuollainen, että katoamistemppuja tekis.

En myöskään ymmärrä, miten joku sietää noita epäluotettavia (juoppo)renttuja nurkissaan. IHAN turha tulla selittämään rakkaudesta ja ihanuudesta, mie oon sitä mieltä, ettei se rakkaus riitä pelkästään. Myös käytännön tekojen on puhuttava toisen arvostamisen puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Juu ei ole mun asia päästää tai olla päästämättä miestä omille menoilleen, tasavertaisia aikuisiahan tässä ollaan, mutta en mie kyllä todellakaan kattelis sitä hetkeäkään jos olis tuollainen, että katoamistemppuja tekis.

En myöskään ymmärrä, miten joku sietää noita epäluotettavia (juoppo)renttuja nurkissaan. IHAN turha tulla selittämään rakkaudesta ja ihanuudesta, mie oon sitä mieltä, ettei se rakkaus riitä pelkästään. Myös käytännön tekojen on puhuttava toisen arvostamisen puolesta.

JUURI NÄIN!
Mä en tiedä että eikö sitä jo seurusteluaikana näe että jos on viinaanmenevä.

Ihmetellä täytyy kun täällä palstalla niin usein on näitä kirjoituksia, ettei mies tullut yöksi kotiin... mistä se mahtaa kertoa? Onkohan mun mies jotenkin outo kun sen mieleen ei tollanen tulisi ikipäivinä? Se kun kerran ilmoitti mulle siitäkin, että toissä menee varttitunti pitempään, etten ihmettele ja hätäile turhaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nykyaika:
Ihmetellä täytyy kun täällä palstalla niin usein on näitä kirjoituksia, ettei mies tullut yöksi kotiin... mistä se mahtaa kertoa? Onkohan mun mies jotenkin outo kun sen mieleen ei tollanen tulisi ikipäivinä? Se kun kerran ilmoitti mulle siitäkin, että toissä menee varttitunti pitempään, etten ihmettele ja hätäile turhaan. :)

Mun mies tekee samanlailla. <3

Samoin mun mies.
Ja tuosta päästämisestä puheen ollen... Me sovitaan yhdessä menomme eikä kumpikaan tee mitään katoamistemppuja. Ollaan molemmat vastuussa tästä perheestä, kodista ja näistä lapsista ja sitäkautta "tilivelvollisia" toisillemme. Siis halutaan yhdessä sopia menot niin, että molemmilla on hyvä olla. En mäkään ihan lastenkaan takia vois yhtäkkiä olla ilmestymättä kotiin, enkä vois elää miehen kanssa joka tekis niin. Eihän suhteella olis pohjaa, kun ei toiseen vois luottaa. Jos lapsille esim. sattuis jotain ja isä olis reissuillansa?!

Minun mies tulee kotiin vaikka pää kainalossa, koska haluaa AINA nukkua omassa sängyssä. Ei osaa nukkua muualla. Yökylässä ei käydä. Sen vanhemmilla ollaan oltu yötä, mutta siellä onkin sen oma vanha rakas sänky!

Alkuperäinen kirjoittaja Ella78:

Samoin mun mies.
Ja tuosta päästämisestä puheen ollen... Me sovitaan yhdessä menomme eikä kumpikaan tee mitään katoamistemppuja. Ollaan molemmat vastuussa tästä perheestä, kodista ja näistä lapsista ja sitäkautta "tilivelvollisia" toisillemme. Siis halutaan yhdessä sopia menot niin, että molemmilla on hyvä olla. En mäkään ihan lastenkaan takia vois yhtäkkiä olla ilmestymättä kotiin, enkä vois elää miehen kanssa joka tekis niin. Eihän suhteella olis pohjaa, kun ei toiseen vois luottaa. Jos lapsille esim. sattuis jotain ja isä olis reissuillansa?!

juuri näin :wave: mielestäni todella vastuutonta toimintaa.

Yhteistyössä