V
vierailija
Vieras
Vituttaa, lievästi sanottuna. Asiasta on keskusteltu asiallisesti, on riidelty, on mökötetty ja on ignoorattu. Silti sama jatkuu. Viime yönä lähti kännäämään ja aamu 06 kun mun piti lähteä töihin aloin soittelemaan perään. Puh ei saada yhteyttä. Lopulta soittaa 6:30 on kaverilla taas yötä. Ei ilmoita ei mitään. Lähtiessä jälleen lupasi tulla ajoissa kotiin.
Mä en jaksa, ei ole lapsia, ei yhteistä lainaa. Miksi siedän? Miksi en laita poikki? Rakastan kyllä, ja hyvät päivät on todella ihania. Kaikki sen tietää, pitää kodista huolen ja asioista. Mutta nämä baari reissut...myöntää että ei olisi oikein jos minä tekisin näin..joskus tekisi mieli antaa takaisin ja olla tulematta kotiin.
Kuinka kauan tallaista pitää sietää?
Mä en jaksa, ei ole lapsia, ei yhteistä lainaa. Miksi siedän? Miksi en laita poikki? Rakastan kyllä, ja hyvät päivät on todella ihania. Kaikki sen tietää, pitää kodista huolen ja asioista. Mutta nämä baari reissut...myöntää että ei olisi oikein jos minä tekisin näin..joskus tekisi mieli antaa takaisin ja olla tulematta kotiin.
Kuinka kauan tallaista pitää sietää?