Mies ei tule yksi baari reissulta kotiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Vituttaa, lievästi sanottuna. Asiasta on keskusteltu asiallisesti, on riidelty, on mökötetty ja on ignoorattu. Silti sama jatkuu. Viime yönä lähti kännäämään ja aamu 06 kun mun piti lähteä töihin aloin soittelemaan perään. Puh ei saada yhteyttä. Lopulta soittaa 6:30 on kaverilla taas yötä. Ei ilmoita ei mitään. Lähtiessä jälleen lupasi tulla ajoissa kotiin.

Mä en jaksa, ei ole lapsia, ei yhteistä lainaa. Miksi siedän? Miksi en laita poikki? Rakastan kyllä, ja hyvät päivät on todella ihania. Kaikki sen tietää, pitää kodista huolen ja asioista. Mutta nämä baari reissut...myöntää että ei olisi oikein jos minä tekisin näin..joskus tekisi mieli antaa takaisin ja olla tulematta kotiin.

Kuinka kauan tallaista pitää sietää?

Ja se että menee kaverille yöksi jatkamaan dokaamista on sama kuin että nussii jotain pirkkoa takaapäin? Ööö... kenellähän tässä on ongelma?

Kuka on nussimisesta puhunut? En minä ainakaan!
Siis kyse on vain ja ainoastaan että joka kerta menee ”jonnekkin” jatkoille ja palaa 06-09 aamulla. Välillä sattuu kaikkea, kuten pahoinpitelyjä kaatumisia ym joten huolissaan saa olla. Ja sitten ei vielä saa aamuisin kiinni. Saatika öisin.

Kunnon uusfemakko kytkee miehensä liekaan, ettei tällaista pääse tapahtumaan. Miksi päästit miehen ovesta ulos?

Koulutuksessa on selkeästi puutteita, kun miehesi selkeästi kuvittelee voivansa elää omaa elämäänsä ja päättää itse menemisestään. Eihän sellainen sovi! Nyt kyselt palstalta parhaimmat oman tahdon tappamisvinkit ja yleiset miehen kyykytysvinkit ja pistät sen sian ruotuun!

Miksi tuhlaat elämäsi tuollaisen kanssa? Et kai tosissasi harkitse tekeväsi lapsia noin vastuuttoman ukon kanssa. Ei se tuosta tule ainakaan paranemaan siinä vaiheessa, kun lapset tulevat mukaan kuvioihin, vaan reissut tulevat päinvastoin lisääntymään ja pidentymään.

Meillä ei osata vain käyttää alkoholia, 20 vuotta odottanut että oppisko kun mies haluaa kerran juoda. Parempaan päin välillä, mutta toisaalta taas ei. Nyt eri huoneet ja mietin että laitanko kävelee. Talo ja lapset, mutta ei vaan oltu tarpeeksi tärkeitä. Jälkikäteen luvattu vaikka mitä, pitäähän niitä ei tarvitse. Nyt tajunnut että mä häviän alkoholille joka kerta, jos kilpasille lähden..

Miksi tuhlaat elämäsi tuollaisen kanssa? Et kai tosissasi harkitse tekeväsi lapsia noin vastuuttoman ukon kanssa. Ei se tuosta tule ainakaan paranemaan siinä vaiheessa, kun lapset tulevat mukaan kuvioihin, vaan reissut tulevat päinvastoin lisääntymään ja pidentymään.

Juuri näin. Kunnollisia miehiä löytää seurakunnan runokirjapiireistä. He ovat raittiita, eivät tupakoi tai kiroile. Ja olet oikeassa tuossa, että ei tuo retku tule muuttumaan koskaan ikinä. Se vielä eläkeiässäkin kävisi bailaamassa ja riekkumassa tuolla yöelämässä. Tuollaisilla rentuilla ”nuoruus” ei lopu koskaan.

Olen varmaan liian kiltti. Kyllä juhlimaan saa mennä, kaverille/baariin. Ei siinä mitään, mutta jos jokainen ryyppyreissu menee siihen että ei kotiin tulla, heräillään mistä milloinkin. Päivällä kotona ollaan niin kännissä kun pitää jatkaa, että kusee housuihin sohvalla...

En ole mikään 20-30 v vaan ihan aikuisia ihmisiä molemmat. Kyllä minun mielestä yksi periaate viel reissuille on, että kotiin tullaan tai ilmoitetaan jos jäädään. Vai?
Olen miettinyt jos tekisin joskus ”takaisin” en tulekaan pikku jouluista kun vasta 07-08 aamulla. Mutta en ole sellainen.

Vituttaa, lievästi sanottuna. Asiasta on keskusteltu asiallisesti, on riidelty, on mökötetty ja on ignoorattu. Silti sama jatkuu. Viime yönä lähti kännäämään ja aamu 06 kun mun piti lähteä töihin aloin soittelemaan perään. Puh ei saada yhteyttä. Lopulta soittaa 6:30 on kaverilla taas yötä. Ei ilmoita ei mitään. Lähtiessä jälleen lupasi tulla ajoissa kotiin.

Mä en jaksa, ei ole lapsia, ei yhteistä lainaa. Miksi siedän? Miksi en laita poikki? Rakastan kyllä, ja hyvät päivät on todella ihania. Kaikki sen tietää, pitää kodista huolen ja asioista. Mutta nämä baari reissut...myöntää että ei olisi oikein jos minä tekisin näin..joskus tekisi mieli antaa takaisin ja olla tulematta kotiin.

Kuinka kauan tallaista pitää sietää?

Tilannehan on nyt siten, että sinä joka siedät tai olet sietämättä. Miehesi ei tule kanssasi muuttumaan tai muuttamaan toimintatapojaan. Jos päätät jäädä, lakkaat marisemasta ja jos päätät lähteä, niin lähdet.

Yhteistyössä