mies ei tullu yöllä kotiin. ei oo koskaan tehnyt näin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "just"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kännissä kun on niin on kiva pitää jatkot. se on hetken mielihalu ja jos kaverit viä ylipuhuu niin.. älä ota sitä vakavasti. ei se ois vastannu sulle puhelimeen jos ois halunnu jotain salailla. itselleni asia ok, jos mies ilmoittaa mihin menee ja kenen kanssa. itse ilmoitan aina jos on jatkot. mieheni ei kyllä koskaan oo jatkoillut. mäkin nyt yritän ettei sellasia tule.
ennemmin kävisin vain miehen kanssa viihteellä.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Täällä on ilmeisesti aika nuorta väkeä vastaamassa, kun kaikki on sitä mieltä että kyllähän se ryyppääminen voi joskus venähtää aamukuuteen... Ei meillä vaan perheellisinä ole koskaan noin venähtänyt, ja aina ollaan tultu kotiin yöksi. Joskus nuorena sitä biletettiinkin melko huolella, mutta eipä ole tarvinnut moista haikailla nyt vanhempana.

Ja aloittajan kysymykseen vastaus, kyllä suuttuisin ihan helvetisti moisesta!

[QUOTE="vieras";29178019]Täällä on ilmeisesti aika nuorta väkeä vastaamassa, kun kaikki on sitä mieltä että kyllähän se ryyppääminen voi joskus venähtää aamukuuteen... Ei meillä vaan perheellisinä ole koskaan noin venähtänyt, ja aina ollaan tultu kotiin yöksi. Joskus nuorena sitä biletettiinkin melko huolella, mutta eipä ole tarvinnut moista haikailla nyt vanhempana.

Ja aloittajan kysymykseen vastaus, kyllä suuttuisin ihan helvetisti moisesta![/QUOTE]

Mitä eroa (mitä tuomittavaa) on tulla kotiin vasta aamulla nuorena tai tulla kotiin vasta aamulla vanhana?

• Tykkää
Oot sää niitä naiseja jotka soittaa puolen tunnin välein kun mies viihteellä :D Missä ootte? Kuka siellä puhu takana? Mitä juot? Monta oot juonu? Kuka nauroi? Onko teillä muka hauskaa? Arvaa onko täällä kivaa, KAIKKI lapset kipeinä ja mullekkin kasvoi pahka suuhun ja tukkaan sattuu? Millon sä tuut? Millä? Hyi, kuka polttaa? Miks tollasta musiikkia? Paljon menny rahaa? Just nyt kun mun tekis seksiä mieli niin huoh tottakai sä oot poissa!!? Mikset vastannut heti? Miks oli varattua? Kuka kaatu?
Kappas että joskus miehillä venähtää....

• Tykkää
Ei voi kyllä sanoa muutakuin, että voi huh huh millaisia pirttihirmuja tämä palsta eli maailma on täynnä!
Voi yhden kerran jos kerran vuodessa on ryyppäämässä ja joskus menee niin lujaa ettei jaksa/halua/muista/viitsi ilmoitella tulemisestaan. Onko teidän aivan pakko olla tollaisia kontrollifriikkejä panikoitsijoita? Ettekö nyt jumalauta pärjää 1-2 päivää lasten kanssa kun maailma on kuitenkin täynnä YH:itakin?
Miten sitä ennen voitiinkaan mennä kun ei ollut jatkuvaa datayhteyttä kännykän avulla? Piti aina sopia kirjallisesti, että kotiintuloaika on viim. 3:30? Oikeesti olisi helvetin hienoa kun ei olisi kännyköitä, olisi elämä vähän vapaampaa ja voisi hengittää. Puhun kyllä muiden puolesta, itse voin mennä miten haluan.

Ilmeisesti te kontrollinhaluiset ämmät käytätte kännyköitä kuin virtuaalista talutushihnaa? Koitatte sillä saada miestä kiinni aina?
Olisko vaikeaa joskus ajatella niinkin, että "viitsinkö häiritä miestä kun hän on pitkästä aikaa viihteellä ystävien kanssa"? Mutta ei, kun minä itse, minä soitan ja tivaan asioita.

Ja sinä ääliö joka menet lapsille sanomaan, että isä on "ryyppäämässä" olet vain sadistinen oman kruunun kiillottaja. Sano suoraan lapsille, että isi on huono, katsokaa kuinka hyvä ihminen äiti on!

[QUOTE="vieras";29177913]Sama tuli itselläni mieleen :D Ja sitten täällä vastaajat vielä hyväksyvät kyseisen toiminnan, voi luoja.. On on, erittäin hyvä parisuhde varmasti jos tuollaista harrastetaan. Mukava selitellä lapsillekin, isi on nyt vähän ryyppäämässä, en kyllä yhtään tiedä milloin tulee vai tuleeko. Huh.[/QUOTE]

• Tykkää
Ei voi kyllä sanoa muutakuin, että voi huh huh millaisia pirttihirmuja tämä palsta eli maailma on täynnä!
Voi yhden kerran jos kerran vuodessa on ryyppäämässä ja joskus menee niin lujaa ettei jaksa/halua/muista/viitsi ilmoitella tulemisestaan. Onko teidän aivan pakko olla tollaisia kontrollifriikkejä panikoitsijoita? Ettekö nyt jumalauta pärjää 1-2 päivää lasten kanssa kun maailma on kuitenkin täynnä YH:itakin?
Miten sitä ennen voitiinkaan mennä kun ei ollut jatkuvaa datayhteyttä kännykän avulla? Piti aina sopia kirjallisesti, että kotiintuloaika on viim. 3:30? Oikeesti olisi helvetin hienoa kun ei olisi kännyköitä, olisi elämä vähän vapaampaa ja voisi hengittää. Puhun kyllä muiden puolesta, itse voin mennä miten haluan.

Ilmeisesti te kontrollinhaluiset ämmät käytätte kännyköitä kuin virtuaalista talutushihnaa? Koitatte sillä saada miestä kiinni aina?
Olisko vaikeaa joskus ajatella niinkin, että "viitsinkö häiritä miestä kun hän on pitkästä aikaa viihteellä ystävien kanssa"? Mutta ei, kun minä itse, minä soitan ja tivaan asioita.

Ja sinä ääliö joka menet lapsille sanomaan, että isä on "ryyppäämässä" olet vain sadistinen oman kruunun kiillottaja. Sano suoraan lapsille, että isi on huono, katsokaa kuinka hyvä ihminen äiti on!

Sen verran kommentoisin lisäyksenä tähän että ap:han on saanut miehensa kiinni, tietää ettei ole mitään hätää ja mies aikoo juhlia pitkän kaavan mukaan. Mies ei siis ole unohtanut ilmoittaa moisesta tai ei ole kadonnut minnekään. On ilmoittanut että missä on ja että menee myöhään, kaikki on siis hyvin.

Oletko siis soitellut miehelle pitkin yötä?
Miksi?
En mäkään ehkä kotiin tulisi, jos viihteellä ollessa ukko soittelisi perään pitkin iltaa ja yötä. Mikään tuskin on sen ärsyttävämpää.

[QUOTE="vieras";29177988]Mistä olit huolissasi, kun tiesit missä mies on? Olisit vaan mennyt nukkumaan, kun sait miehen kiinni ja raportin olinpaikasta. Humalassa joskus vähän venähtää ja kun on kivaa, niin ei malta oikein lähteäkään. Ehtiihän sitä sitten aamullakin. Ei se aina ole niin justiinsa, kun ei edes ole toistuva tapa.

Ja kyllä, pätee myös naisiin, ennenkuin joku älähtää.[/QUOTE]

Miehellä oli joskus, ku kävi enemmän viihteellä, sellanen kausi että joi paljon eikä sitten ehkä osannut pitää huolta itestään niin hyvin ku pitäs. Kerran se meinas jäädä pusikkoon nukkumaan yöksi, soittelin sille taksin ja taksi sit sitä yritti ettiä ku ei se perkule pysyny ees paikallaan vaikka ties et taksi tulee. Kerran on hukannu kännynsä ja sit jotain ihme reittiä löytäny lopulta kotiin. Ku juo liikaa niin siitä tulee vähän sellanen, että saaki olla siitä huolissaan.. ja vaikka se nyt on aika maltillisesti juonu sillon ku on menny ottamaan niin jotenki pelottaa, et se taas yrittää jäädä jonneki katuojaan makaamaan jos onki juonu liikaa. En osaa luottaa sen humalassa selviytymiseen.

[QUOTE="just";29177983]ette tee katoamistemppuja ja pidätte sovitusta kiinni? Mutta teillehän oli ihan ok, että mies katoaa yöksi johonkin?[/QUOTE] Hyväksyminen tarkoittaa automaattisesti sitä että niin tapahtuisi omassa suhteessa? Mielenkiintoinen ajatusmaailma sinulla.
=)

[QUOTE="Anatolia";29178048]Oletko siis soitellut miehelle pitkin yötä?
Miksi?
En mäkään ehkä kotiin tulisi, jos viihteellä ollessa ukko soittelisi perään pitkin iltaa ja yötä. Mikään tuskin on sen ärsyttävämpää.[/QUOTE]

No mä ite soittelen joskus ukolle, ku oon viihteellä ja kerron jos muutoksia tulee suunnitelmiin. Mies tuskin olis ilmotellu jos en ois ite soittanut. Se ei vaan tajua, että pitäs ilmottaa.

Ja en soita puolen tunnin välein mutta kyllä mä kolme kertaa soitin yön aikana. Rupateltiin mikä meininki ja koska mahtaa olla tulossa ja millä. Ei mies siitä pahastu. Kyllä se mun kanssa jutella tykkää vaikka oliski humalassa.

Meiillä mies on tuollainen pirttihirmu kun olen joskus pitämässä hauskaa heti soittelee ja pyytää kotiin,inhottavaa.

[QUOTE="vieras";29178067]En kysynyt mitään. Eikä sellainen suhde ja vanhemmuus, että ilmoittamatta ollaan kotoa yötä poissa mistä syystä tahansa ole mun mielestä mitenkään tavoiteltavissa oleva asia :)[/QUOTE]Meillä ei onneksi olekaan näin, kuten varmaan jo osasit lukea tuolta edeltä.
=)

[QUOTE="just";29177977]tulihan se mies sieltä häntä koipien välissä kotiin.. nyt nukkumassa. Ymmärsi, että oon vihanen. Mut siinäpä sitten kysymys, että jos tietää et oon tuosta vihanen ja ymmärtää sen niin miks sit pitää noin tehdä?[/QUOTE]

Kuulostaa teinipojalta, eikä perheenisältä. Tekee noin varmaankin siksi, että sallit sellaisen käytöksen. Miksi kasvaa aikuiseksi, jos mitään seuraamuksia ei tule? Itse en olis tuollaista keskenkasvuista ottanut alunperinkään lasteni isäksi, mutta nyt kun kerran olet tuollaisen valinnan tehnyt niin sinuna joko keskustelisin vakavasti miehen kanssa siitä, mitä suhteeltanne haluat tai jos mies ei muutu tuollaisesta känniääliöstä niin lähtisin lompsimaan. Alaikäiset lapset perheessä riittää, en alkais omanikäistäni lasta kattelemaan.

Onneksi meillä ei mies ole tuollainen kusipää, vaan on kotiinpäin, eikä hänelle tulisi mieleenkään huitelehtia kuin teini-ikäinen ja olla ilmoittamatta menoistaan tai tuloistaan, ja onneksi haluaa pitää kiinni sovitusta. Perheellinen kun on, mutta on muutenkin luonteeltaan vastuuntuntoinen ja muita kunniottava.

Sinä, vierasmies kuulostat tosi katkeralta ja itsekkäältä. Taidat olla sinkku.

Siis jos on sovittu että lähtee kavereidensa kanssa viihteelle niin een odottele kotiin. Useimmiten kömpii viereen yöllä, joskus jää kavereilleen. Ja se on mulle ihan jees, säästyy taksimaksu. Haen sen sitten aamusta kotiin. Meidän suhde ei ole niin pienestä kiinni etteikö muualla voi nukkua välillä.

Eli teillä on sovittu, että viihteelle kun lähtee niin mies menee kavereilleen joskus yöksi? Vai onko mies vain kerran jäänyt ilman ilmoituksia ja sen jälkeen olette sopineet asian? Sitä en usko, että miehesi yks kerta vain ilmoittamatta jäi yöksi jollekin kaverilleen ja sinä olit aamulla että aha, mies nyt vaan on ollut yön poissa ilmoittamatta ja that's fine... ainakaan jos sun mies on aikuinen ihminen ja/tai teillä on lapsia.

Meillä kyllä lapset aamulla olettavat, että me kumpikin olemme kotona, jos ei ole muuta sovittu. Olemme ilmeisesti sitten kovinkin harvinainen perhe, kun se kuuluu mun mielestä asiaan että yöt vietetään kotona, jos ei ole asiasta erikseen sovittu etukäteen :)

Mun miehen kaverilla on tälläinen munanhaistelijavaimo. Mies "pääsee" kerrankaks vuodessa kavereiden kanssa kylille joskin se ilta menee puheluihin ja tekstareihin vastaamisessa ja loppujen lopuksi miehellä on paska fiilis koska hänhän on hylännyt nyt perheensä ja nussinut jo kuusitoista kertaa vieraita illan aikana. Ja joka kerta on kutsuttu niitä helevetin vieraita seuraavalle päivälle kylään!! Ja nyppiminen jatkuu "sillä on rapula, joo kattokaa kun isillä on paha olo, tuu nyt kahville kun vieraitakin on vai eikö maistu". AAAARRGGHHH!!! Pikkasen ahdistavaa ja se muija todellakin haistaa sen munat kun se tulee kotia :D

[QUOTE="just";29178054]Miehellä oli joskus, ku kävi enemmän viihteellä, sellanen kausi että joi paljon eikä sitten ehkä osannut pitää huolta itestään niin hyvin ku pitäs. Kerran se meinas jäädä pusikkoon nukkumaan yöksi, soittelin sille taksin ja taksi sit sitä yritti ettiä ku ei se perkule pysyny ees paikallaan vaikka ties et taksi tulee. Kerran on hukannu kännynsä ja sit jotain ihme reittiä löytäny lopulta kotiin. Ku juo liikaa niin siitä tulee vähän sellanen, että saaki olla siitä huolissaan.. ja vaikka se nyt on aika maltillisesti juonu sillon ku on menny ottamaan niin jotenki pelottaa, et se taas yrittää jäädä jonneki katuojaan makaamaan jos onki juonu liikaa. En osaa luottaa sen humalassa selviytymiseen.[/QUOTE]

Minä käsitin, että tämä on ensimmäinen kerta kun mies mitään tuollaista tekee. Siksi ajattelin, että kerrankos sitä. Mutta jos tuollainen tausta juomiskäyttäytymisessä niin eihän tämä sitten ole mikään sellainen. Tosissaan on kyllä oikeus olla suutuksissa.

[QUOTE="nuuh";29178038]Oot sää niitä naiseja jotka soittaa puolen tunnin välein kun mies viihteellä :D Missä ootte? Kuka siellä puhu takana? Mitä juot? Monta oot juonu? Kuka nauroi? Onko teillä muka hauskaa? Arvaa onko täällä kivaa, KAIKKI lapset kipeinä ja mullekkin kasvoi pahka suuhun ja tukkaan sattuu? Millon sä tuut? Millä? Hyi, kuka polttaa? Miks tollasta musiikkia? Paljon menny rahaa? Just nyt kun mun tekis seksiä mieli niin huoh tottakai sä oot poissa!!? Mikset vastannut heti? Miks oli varattua? Kuka kaatu?
Kappas että joskus miehillä venähtää....[/QUOTE]

Niin, välimuotoahan ei ole. Joko miehen on annettava elää kuten eläisi perheettömänä, tai sitten olet täys nipo? Meillä mies saa bilettää ja mökkireissuillakin käydä, mutta eipä enää kolmenkympin ylittäneenä isänä ole missään kavereilla yökylässä ollut bilettäen aamuun asti :D Mitähän siitä olis kavereiden vaimot ja lapset tuumanneet, jos mun mies heräilis jostain olkkarin sohvalta :laugh:

Onneksi mulla on aikuinen mies, lapsillamme aikuinen isä. Kantaa vastuunsa ja ymmärtää, etten ole lapsista yksin hoitovastuussa. :)

Sen verran kommentoisin lisäyksenä tähän että ap:han on saanut miehensa kiinni, tietää ettei ole mitään hätää ja mies aikoo juhlia pitkän kaavan mukaan. Mies ei siis ole unohtanut ilmoittaa moisesta tai ei ole kadonnut minnekään. On ilmoittanut että missä on ja että menee myöhään, kaikki on siis hyvin.

Varsinainen selittelijä se sinäkin oot! Jos mies olisikin ilmoittanut ITSE ja etukäteen, että voi mennä myöhään/aamuun, niin no problem. Mutta eihän tuo ollut ilmoittanut, vaan aloittajan oli itse pitänyt kysellä kun ei ollut kuulunut kotiin. Jos se on susta ok, niin todella matala taso on sullakin ollut kun miestä olet ittellesi hakenut.

Voi voi kuinka useasti on mies jäänyt tulematta yöksi kotiin. En ole alkanut perään soittelemaan. On se sieltä sitten tullut. Olen minäkin joskus jäänyt tulematta, eikä siinä mitään draamaa ole syntynyt. Aina kuitenkin on kotona joku ollut ja lapset turvassa.

Elämä on. Se on niin ihanaa.

[QUOTE="asdf";29178123]Minä käsitin, että tämä on ensimmäinen kerta kun mies mitään tuollaista tekee. Siksi ajattelin, että kerrankos sitä. Mutta jos tuollainen tausta juomiskäyttäytymisessä niin eihän tämä sitten ole mikään sellainen. Tosissaan on kyllä oikeus olla suutuksissa.[/QUOTE]

Siis eka kerta, kun ei tule yöksi kotiin. Yleensä on kotona ollut sitten viimeistään neljän aikaan. Yleensä puolen yön jälkeen.

Mutta tosiaan aiemmin se juominen lähti miehellä sitten aina käsistä ja vaikka tuli ajoissa kotiin niin tosiaan huolehtia aina sai siitä pääseekö perille asti ehjänä.
Viime yönäkin soitin sen takia, että kun ei kotiin kuulunut, niin varmistin sillä soitolla ikäänkuin että on kunnossa.

Hieno juttu teille. Kiva, että elämä on täynnä sopimuksia, ohjeita ja rajoituksia mistä on kiva pitää kiinni jotta voi kiillottaa "maailman parhaan perheihmisen kruunua"! Kyllä teillä on kaikki paremmin kun pidätte elämän hyvin kontrollissa! Aina pitää tietää missä toinen menee ja mitä tapahtuu, muuten voi sattua vaikka mitä hassua. Ja jopa hauskaa!, helvetti se vasta olisi kamalaa jos sattuisi jotain kivaa ja yllättävää ilman puolisoa. Siitä voisikin vetää herneen nenään, mahdotonta ilakointia!

[QUOTE="vieras";29178098]Onneksi meillä ei mies ole tuollainen kusipää, vaan on kotiinpäin, eikä hänelle tulisi mieleenkään huitelehtia kuin teini-ikäinen ja olla ilmoittamatta menoistaan tai tuloistaan, ja onneksi haluaa pitää kiinni sovitusta. Perheellinen kun on, mutta on muutenkin luonteeltaan vastuuntuntoinen ja muita kunniottava.

Sinä, vierasmies kuulostat tosi katkeralta ja itsekkäältä. Taidat olla sinkku.[/QUOTE]

Hieno juttu teille. Kiva, että elämä on täynnä sopimuksia, ohjeita ja rajoituksia mistä on kiva pitää kiinni jotta voi kiillottaa "maailman parhaan perheihmisen kruunua"! Kyllä teillä on kaikki paremmin kun pidätte elämän hyvin kontrollissa! Aina pitää tietää missä toinen menee ja mitä tapahtuu, muuten voi sattua vaikka mitä hassua. Ja jopa hauskaa!, helvetti se vasta olisi kamalaa jos sattuisi jotain kivaa ja yllättävää ilman puolisoa. Siitä voisikin vetää herneen nenään, mahdotonta ilakointia!

Minusta on ihanaa, että joku välittää musta niin paljon, että haluaa tietää missä minä olen ja koska tulen kotiin :)

Yhteistyössä