Ei voi kyllä sanoa muutakuin, että voi huh huh millaisia pirttihirmuja tämä palsta eli maailma on täynnä!
Voi yhden kerran jos kerran vuodessa on ryyppäämässä ja joskus menee niin lujaa ettei jaksa/halua/muista/viitsi ilmoitella tulemisestaan. Onko teidän aivan pakko olla tollaisia kontrollifriikkejä panikoitsijoita? Ettekö nyt jumalauta pärjää 1-2 päivää lasten kanssa kun maailma on kuitenkin täynnä YH:itakin?
Miten sitä ennen voitiinkaan mennä kun ei ollut jatkuvaa datayhteyttä kännykän avulla? Piti aina sopia kirjallisesti, että kotiintuloaika on viim. 3:30? Oikeesti olisi helvetin hienoa kun ei olisi kännyköitä, olisi elämä vähän vapaampaa ja voisi hengittää. Puhun kyllä muiden puolesta, itse voin mennä miten haluan.
Ilmeisesti te kontrollinhaluiset ämmät käytätte kännyköitä kuin virtuaalista talutushihnaa? Koitatte sillä saada miestä kiinni aina?
Olisko vaikeaa joskus ajatella niinkin, että "viitsinkö häiritä miestä kun hän on pitkästä aikaa viihteellä ystävien kanssa"? Mutta ei, kun minä itse, minä soitan ja tivaan asioita.
Ja sinä ääliö joka menet lapsille sanomaan, että isä on "ryyppäämässä" olet vain sadistinen oman kruunun kiillottaja. Sano suoraan lapsille, että isi on huono, katsokaa kuinka hyvä ihminen äiti on!
[QUOTE="vieras";29177913]Sama tuli itselläni mieleen

Ja sitten täällä vastaajat vielä hyväksyvät kyseisen toiminnan, voi luoja.. On on, erittäin hyvä parisuhde varmasti jos tuollaista harrastetaan. Mukava selitellä lapsillekin, isi on nyt vähän ryyppäämässä, en kyllä yhtään tiedä milloin tulee vai tuleeko. Huh.[/QUOTE]