mies ei tullu yöllä kotiin. ei oo koskaan tehnyt näin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "just"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä minun meno on kerran venähtänyt, että olin vasta 5.30 kotona. Ei ollu miehelle mikään ongelma. Hän pärjää kyllä yhden yön ilman minuakin. Eikä edes soittanut kertaakaan missä olen. Ja ollaan kyllä molemmat vastuussa perheestä ja huolehditaan lapsista. Meidän lapsille ei ole maailmanloppu jos olenkin vähän aikaa pois ja mies pärjää myös hetken ilman minua. Eri asia olis jos tietäis toisella olevan menoa, Sillon tullaan kotiin. Ei meillä oikeastaan ole mitään kotiintuloaikoja kun lähdetään. 12vuotta ollaan oltu yhdessä ja hyvin on toiminut. Ja tätä ei todellakaan usein satu, ei edes kerran vuodessa. En ymmärrä mikä onongelma jos toinen vielä vastaa puhelimeen.

[QUOTE="just";29178165]Siis eka kerta, kun ei tule yöksi kotiin. Yleensä on kotona ollut sitten viimeistään neljän aikaan. Yleensä puolen yön jälkeen.

Mutta tosiaan aiemmin se juominen lähti miehellä sitten aina käsistä ja vaikka tuli ajoissa kotiin niin tosiaan huolehtia aina sai siitä pääseekö perille asti ehjänä.
Viime yönäkin soitin sen takia, että kun ei kotiin kuulunut, niin varmistin sillä soitolla ikäänkuin että on kunnossa.[/QUOTE]

*toimhuom* kolmella soitolla!
Miten se taksi sinne puskaan osasi mennä? Ja miten kännykättömyys ja kotireitti kuuluu yhteen? Jos ei ole puhelinta niin ei osaa kävellä? Silloin ymmärrrän huolestumisesi.

[QUOTE="nuuh";29178194]*toimhuom* kolmella soitolla!
Miten se taksi sinne puskaan osasi mennä? Ja miten kännykättömyys ja kotireitti kuuluu yhteen? Jos ei ole puhelinta niin ei osaa kävellä? Silloin ymmärrrän huolestumisesi.[/QUOTE]

se taksi soitettiin siihen puiston viereen.
Ja en saanut miestä kiinni, kun oli hukannut kännykän. Sitten kun joku nainen sen oli löytänyt, vastasi mulle ja toi kännykän mulle. Mutta sanoi, ettei nähnyt ketään sillä matkan varrella vaikka tänne on vain yksi reitti. Siinä kohtaa huolestuin aika kovasti, kun kännykkä oli ollut maassa ja miestä ei näkynyt missään.

meillä mies käy kolme kertaa kuussa viihteellä, muka yhdellä. Ja kun soitan puolen yön aikaan miehelle ja kysyn suunnitelmia niin sanoo AINA tulevansa kohta kotiin! Sitten kun soitan taas myöhemmin että mitä tarkoittaa kohta, niin ei enää vasyaa puhelimeen!! Soitan useita kertoja yön aikana eikä vastaa.. Tulee sit aamulla kännissä kotiin ja selitys on ettei kuullut puhelinta.

Ja tää tapahtuu joka helvetin kerta.mutta mulla ei ole oikeutta käydä edes kahvilla ilman lapsia. Mies ei koskaan ymmärrä tehneensä väärin. Ja olis tosiaan eri asia jos mies rehellisesti sanois ettei tarvi odottaa yöksi kotiin ! Mutta ei! Sanoo AINA tulevansa kohta!!

Toisesta välittämistä on myös se, että antaa tilaa ja jopa olla ilmoittamatta jos niin haluaa. Rakastava lähimmäinen ei rajoita ja kontrolloi toista.

[QUOTE="vieras";29178183]Minusta on ihanaa, että joku välittää musta niin paljon, että haluaa tietää missä minä olen ja koska tulen kotiin :)[/QUOTE]

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Joo normaalia! No etkö sä tajua itsekin, että toki sullakin on oikeus tehdä mitä vaan.

Mutta lopettakaa nyt vitussa se 24 aikaan soittelu. Mitä helvetti siitä hyötyy. Ettekö edes tajua, että se jatkuva rimputus karkottaa ja ahdistaa joitakin. Ei varmasti huvita mennä kotiin ja vastailla puhelimeen kun aina sama virsi "koska tuut, jo kolme tuntia oot ollu"

[QUOTE="katja";29178226]meillä mies käy kolme kertaa kuussa viihteellä, muka yhdellä. Ja kun soitan puolen yön aikaan miehelle ja kysyn suunnitelmia niin sanoo AINA tulevansa kohta kotiin! Sitten kun soitan taas myöhemmin että mitä tarkoittaa kohta, niin ei enää vasyaa puhelimeen!! Soitan useita kertoja yön aikana eikä vastaa.. Tulee sit aamulla kännissä kotiin ja selitys on ettei kuullut puhelinta.

Ja tää tapahtuu joka helvetin kerta.mutta mulla ei ole oikeutta käydä edes kahvilla ilman lapsia. Mies ei koskaan ymmärrä tehneensä väärin. Ja olis tosiaan eri asia jos mies rehellisesti sanois ettei tarvi odottaa yöksi kotiin ! Mutta ei! Sanoo AINA tulevansa kohta!![/QUOTE]

Joo normaalia! No etkö sä tajua itsekin, että toki sullakin on oikeus tehdä mitä vaan.

Mutta lopettakaa nyt vitussa se 24 aikaan soittelu. Mitä helvetti siitä hyötyy. Ettekö edes tajua, että se jatkuva rimputus karkottaa ja ahdistaa joitakin. Ei varmasti huvita mennä kotiin ja vastailla puhelimeen kun aina sama virsi "koska tuut, jo kolme tuntia oot ollu"

Sulla ei taida olla lapsia? Niitä kun siunaantuu, niin se oikeus tehdä mitä vaan loppuu.

On.

Tarkoitin että "vaikka mitä", en mitä tahansa. Ihmisellä pitää olla oikeus tehdä asioita vaikka olisi lapsi. Jos toinen vanhemmista on lapsien kanssa niin ei isoa rikettä synny jos toinen on joskus vähän "kulun päällä".

[QUOTE="vieras";29178267]Sulla ei taida olla lapsia?

Niitä kun siunaantuu, niin se oikeus tehdä mitä vaan loppuu.[/QUOTE]

Hieno juttu teille. Kiva, että elämä on täynnä sopimuksia, ohjeita ja rajoituksia mistä on kiva pitää kiinni jotta voi kiillottaa "maailman parhaan perheihmisen kruunua"! Kyllä teillä on kaikki paremmin kun pidätte elämän hyvin kontrollissa! Aina pitää tietää missä toinen menee ja mitä tapahtuu, muuten voi sattua vaikka mitä hassua. Ja jopa hauskaa!, helvetti se vasta olisi kamalaa jos sattuisi jotain kivaa ja yllättävää ilman puolisoa. Siitä voisikin vetää herneen nenään, mahdotonta ilakointia!

Oletko tosiaan noin yksinkertainen? Jos pitää kiinni sovitusta niin se tarkoittaa tuota? :D

Taidat olla vielä teinipoika kun suutut jopa muiden kohteliaille tavoille ja toisen kunnioitukselle. Rauhoitus nyt vähän ja lähde vaikka sinne pussikaljalle.

Tälle palstalle tuntuu kerääntyvän kyllä melkoisen niuhoja naisia. Koko perhe on tyyliin hajoamassa, kun mies jää kerran elämässään yön yli johonkin juhlimaan - vaikka tosiaan vastaa koko yön puhelimeensa ihan normaalisti. Sen jälkeen parisuhden perustuu pelkälle epäkunnioitukselle ja dokaamiselle, koska "en minä äitinä niin voi tehdä, lapset kärsii kun toinen vanhempi juo kerran elämässään yön yli".

Rentoutukaa nyt.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="just";29177735]No näin mäkin sen ajattelen! Jos sovitaan, että oo vaikka seuraavaan päivään niin olkoon sitten. Mutta viime yönäki se lupaili tulla aina pian mutta koskaan ei näkynyt! Sellanen on suoraan sanottuna perseestä! Ja vielä enemmän ärsyttää, että se olettaa, et se voi nukkua rauhassa koko päivän ja mä hoidan tän päivän muksuja ja siivoon kodin ihan yksin. Tänään pitää siis siivota, ku tulee vieraita iltapäivällä. Kyllä ärsyttää!![/QUOTE]

No on kyllä aivan ylitsepääsemätön ongelma. :laugh:

[QUOTE="vieras";29178259]Jos toisesta ja lapsista välittää, niin kyllä ilmoittaa ettei iskä tule yöksi kotiin. [/QUOTE]

Käännetäänkö vielä niinpäin, että jos lähtee viihteelle eikä saavu+ilmoita yöksi kotiin niin silloin ei välitä kumppanista eikä liiemmin lapsistaan?

On.

Tarkoitin että "vaikka mitä", en mitä tahansa. Ihmisellä pitää olla oikeus tehdä asioita vaikka olisi lapsi. Jos toinen vanhemmista on lapsien kanssa niin ei isoa rikettä synny jos toinen on joskus vähän "kulun päällä".

No kun ei pidä, kun niistä lapsista huolehditaan yhdessä. Senpä takia poissaoloista ilmoitetaan etukäteen. Meillä mies ei ole mikään hoitaja, vaan tasavertainen vanhempi.

Aikuinen vastuuntuntonen ihminen ei oleta, että voi ilmottamatta ja ennalta sopimatta olla yön pois, nakittaa lasten hoidon yöks ja seuraavaks päiväks puolisolle, nukkua päivän ja odottaa, että kaikesta tästä kiitollisena puoliso vielä yksin siivoo ja kokkaa kun toinen nukkuu krapuloissaan päivän. Ennalta sovittuna ok, mutta on kakaramaista hetken mielijohteesta tehä tommosta ja odottaa että vaimo ymmärtää. Minä suuttuisin.

Oletin katos, että sunkaltaisten elämässä KAIKKI sovitaan. Elämä on suunniteltua, sovittua ja täynnä säännöksiä.

[QUOTE="vieras";29178294]Oletko tosiaan noin yksinkertainen? Jos pitää kiinni sovitusta niin se tarkoittaa tuota? :D

Taidat olla vielä teinipoika kun suutut jopa muiden kohteliaille tavoille ja toisen kunnioitukselle. Rauhoitus nyt vähän ja lähde vaikka sinne pussikaljalle.[/QUOTE]

Käännetäänkö vielä niinpäin, että jos lähtee viihteelle eikä saavu+ilmoita yöksi kotiin niin silloin ei välitä kumppanista eikä liiemmin lapsistaan?

Ei ainakaan kunnoita mun mittapuulla pätkän vertaa. Mikä vaikeus se on sopia asia etukäteen? Herranjumala onhan isälläkin nyt joku vastuu jälkikasvusta ja parisuhteesta! Ihan teinimeininkiä olla ilmoittamatta pois.

Ei hyvää päivää :laugh: onnea vaan teidän sopimushelvettiin! :laugh:

Se, että lapsista huolehditaan yhdessä ei ainakaan mulla tarkoita että niistä huolehditaan kokoajan ja molemmat samaan aikaan.

[QUOTE="vieras";29178309]No kun ei pidä, kun niistä lapsista huolehditaan yhdessä. Senpä takia poissaoloista ilmoitetaan etukäteen. Meillä mies ei ole mikään hoitaja, vaan tasavertainen vanhempi.[/QUOTE]

[QUOTE="just";29177983]ette tee katoamistemppuja ja pidätte sovitusta kiinni? Mutta teillehän oli ihan ok, että mies katoaa yöksi johonkin?[/QUOTE]

Varsinaisesti en kyllä pitäisi katoamistemppuna tuollaista? Mieshän vastasi puhelimeen, tuli aamulla kotiin, ilmoitti jäävänsä vielä sinne kuuden aikaan.
Miten tuo nyt on katoamistemppu?
Mulle ois riittäny miehen ilmoitus että jää sinne ja that's it. En todellakaan olisi yötä valvonut ja odottanut tuleeko yöllä vai aamulla vai seuraavana päivänä. Enkä pilaisi omaa päivääni tuollaisesta.

Aikoinaan kun enemmän käytiin viihteellä, saatettiin tosiaan mennä jatkoille jonnekin ja sopia että toinen hakee aamulla tms. Ei siinä ollut mitään ihmeellistä.
Nykyään tuota ei oo, vanhemmiten ei oo enää kauheeta mielenkiintoo juosta baareissa tms. mutta mulle on ihan ok jos miehellä vaikka mp-tallilla venähtää jonkun vehkeen rassuu ja ottavat bissee siellä. Haen sit seuraavana päivänä pois.
Parempi niin kuin se että pitäis olla hissukseen aamulla lasten kanssa että krapulainen saa nukkua.

[QUOTE="just";29177713]oon saanu sen yöllä aina kiinni ku oon yrittäny soittaa (huolissani oon odotellut kotiin ku ei oo kuulunu) ja tiedän missä se on joidenkin kavereidensa kanssa mutta sinne on jääny hauskaa pitämään. Viimeks soitin kuudelta ja sanoi, et ehtiihän se päivällä sit nukkua.

joo-o.. en tykkää olla kiukus sille mut nyt kyllä oon tosi vihanen! meillä kolme lasta ja ollaan oltu 10v yhdes eikä tosiaan ikinä oo tehnyt näin ettei ois tullu koko yönä kotiin. Olisitteko te vihasia?[/QUOTE]

Oma mies sai vuosien onnellisen liiton jälkeen yksi yö naiskaverilta hieman poskihoitoa. Siitä lähtien ollutkin aktiivisesti öitä poissa kotoa. Mies ei tiedä, että minä tiedän... Toivottavasti omasi ei ole lähtenyt juoksemaan öisin ulkopuolisen römpsän perässä. :( Kannattaa sitäkin vaihtoehtoa tosin pohtia...

Monella menee pahasti sekasin kaks asiaa: yhdessä sopiminen ja luvan pyytäminen. Aikuiset ihmiset sopii asioista keskenään, eikä määräillä, holhota ja pyydetä lupaa. Tai käyttäydytä niin että toinen joutuu holhoomaan ja olemaan päävastuussa asioista ja toinen ystävällisyyttään toimii sillon tällön pikku apurina.

Se, että sä oot kynnysmatto etkä saa suutasi auki, on vain sun itsesi vika. Eipä teidän suhdetta mikään korjaa jos sä et osaa edes puhua.

Oma mies sai vuosien onnellisen liiton jälkeen yksi yö naiskaverilta hieman poskihoitoa. Siitä lähtien ollutkin aktiivisesti öitä poissa kotoa. Mies ei tiedä, että minä tiedän... Toivottavasti omasi ei ole lähtenyt juoksemaan öisin ulkopuolisen römpsän perässä. :( Kannattaa sitäkin vaihtoehtoa tosin pohtia...

Avasin ketjun ihan siksi, että arvasin maailman ihanimman miehen osallistuvan keskusteluun. Ja oikeassa olin, Vierasmies on niin ennalta arvattava. Olet oikea helmi. :) Naiset! Kuka kehtaa myöntää, että on napannut tuon helmen omakseen?

Laita nyt vielä vatkaimet, pesukoneet ja muumilaaksot täysille että mies VARMASTI tajuaa tehneensä vuosisadan mokan!!! :D Miks ne vieraat piti tälle päivälle kutsua? Eikö koko perhe voisi viettää kalsari- ja pitsapäivää? Vai meneekö liian rennoksi? Nutturaan tulee liikaa elastisuutta ja huulet vois vahingossa kääntyä sellaiseen tiiättekö öö, hymyasentoon :)
No niin, mä lähen töihin ja toivottavati joku ukoistanne tulee ostaa krapulakaljat!

Yhteistyössä