Olin aina kuvitellut perinteisesti ja vanhanaikaisesti häitä,kuvittelin ja olin saanut jostain mieleeni kuvan,että mieskin on sellainen.Vuoden YK-komennukselta aikoinaan hankkinut siis oikein neulottanut mittojen mukaan frakin yms.Nykyään lapsia 3 ja eikä vieläkään kosinnasta puhetta.Olen kait itse liian ylpeä siihen,heittänyt muutaman kerran,etten aio vanhainkodissa viettää häitä.Hän heittää takaisin,että nykyään naiset huutavat tasa-arvon perään,mikseivät itse tee mitään.Kuitenkin minusta tuntuu,että ruikutan naimisiinmenoa jos itse alan kosia.Lapset kyselevät miksi te ette ole naimisissa,kun kaikki kavereiden vanhemmat ovat.Meillä olisi orkesteri,kosmetologit,kokit ym.omasta takaa,joten kustannukset eivät kävisi hirveiksi,mutta olen jo luovuttanut.Parisuhde voi hyvin.Mies on luotettavampi kuin tiilimuuri jos joku ennemmin pettää,se olen minä.Onneksi ei vielä tällaista ole tapahtunut vaikka 16 v yhdessä on taivallettu.Harmittaa ja surettaa kuinka upeat häät olisi aikanaan saanut.Tsemppiä kaikille.