Sanonkin, että #&%?$!*.Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 19:44 juu kirjoitti:Sanokoot muut mitä tykkäävät mutta minä olen sitä mieltä että jos todellakin haluaa viettää loppuikänsä toisen kanssa ja rakastaa täydestä sydämestä, niin haluaa myös naimisiin.
samoin! hittoako on katsellut mua kaikki nää vuosikymmenet ja lapsia teetättänyt jos ei rakasta ja halua viettää loppuelämänsä! Haloo! kiitti kommentista, kyllä piristi. mua on siis vedätetty koko aika????Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 07:17 niinpä niin kirjoitti:\Sanonkin, että #&%?$!*.Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 19:44 juu kirjoitti:Sanokoot muut mitä tykkäävät mutta minä olen sitä mieltä että jos todellakin haluaa viettää loppuikänsä toisen kanssa ja rakastaa täydestä sydämestä, niin haluaa myös naimisiin.
Ei ollut tarkoitus saada pahaa mieltä aikaan, toi oli vain mun mielipide ja ´toki voi rakastaa aidosti vaikkei naimisissa olisikaan. Taisit jättää sen viimeisen lauseen lukematta...Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 19:04 vieras kirjoitti:\samoin! hittoako on katsellut mua kaikki nää vuosikymmenet ja lapsia teetättänyt jos ei rakasta ja halua viettää loppuelämänsä! Haloo! kiitti kommentista, kyllä piristi. mua on siis vedätetty koko aika????Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 07:17 niinpä niin kirjoitti:\Sanonkin, että #&%?$!*.Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 19:44 juu kirjoitti:Sanokoot muut mitä tykkäävät mutta minä olen sitä mieltä että jos todellakin haluaa viettää loppuikänsä toisen kanssa ja rakastaa täydestä sydämestä, niin haluaa myös naimisiin.
Heh heh. Sensuuri iski. Tarkoitin, että tuo "jos todellakin haluaa viettää loppuikänsä toisen kanssa ja rakastaa täydestä sydämestä, niin haluaa myös naimisiin" on täyttä p*skapuhetta! Typerää edes väittää tuollaista.Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 11:36 juu kirjoitti:\Ei ollut tarkoitus saada pahaa mieltä aikaan, toi oli vain mun mielipide ja ´toki voi rakastaa aidosti vaikkei naimisissa olisikaan. Taisit jättää sen viimeisen lauseen lukematta...Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 19:04 vieras kirjoitti:\samoin! hittoako on katsellut mua kaikki nää vuosikymmenet ja lapsia teetättänyt jos ei rakasta ja halua viettää loppuelämänsä! Haloo! kiitti kommentista, kyllä piristi. mua on siis vedätetty koko aika????Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 07:17 niinpä niin kirjoitti:\Sanonkin, että #&%?$!*.Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2006 klo 19:44 juu kirjoitti:Sanokoot muut mitä tykkäävät mutta minä olen sitä mieltä että jos todellakin haluaa viettää loppuikänsä toisen kanssa ja rakastaa täydestä sydämestä, niin haluaa myös naimisiin.