mies ei kosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitix5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitix5

Vieras
kertokaas nyt viisaammat, mitä ajatella.me ollaan mihni kanssa oltu yhdessä ihan teineistä asti, n.18vuotta ja kihloissa 16v.5 yhteistä ihanaa poikaakin on siunaantunut.
Mutta,mutta...miksi se kosi? mä olen jo vuosia toivonut naimisiinmenoa,että me oltais ihan virallisesti paperillakin yhdessä,ei vain avopari ja koko perhe samalla nimellä. mies tasan tarkkaan tietä mun toiveet mutta mitään ei vaan tapahdu.eikö tässä nyt ole harkinta-aikaa ollut tarpeeks? tästä on joskus puhuttukin,pari vuotta sitten mies sanoikin,että mennään me kesällä naimisiin.mä hölmö luulin,että se on tosissaan, mut vitsihän sekin vaan oli.tunsin itteni täydelliseksi idiootiksi! miksi se ei siis halua naimisiin jos se kerran minua rakastaa? ite en enää viitti asiaa puheeksi ottaa.

Eihän sen tarvitse sua enää kosia. Jos olette kihloissa, se tarkoittaa että olette päättäneet mennä naimisiin. Eli seuraavaks vaan kirkkoa/maistraattia varaamaan. Ei tossa vaiheessa enää kosita.

Mä olisin ajat sitten häipynyt. :o Mutta miksipä se mies kosisi kun saa kaiken ilman avioliittoakin. Mä en ylipäänsä käsitä, miten voi olla kihloissa, jos kosintaa ei ole tapahtunut. En mä mene kihloihin jos ei mua kosita. Ja kun kositaan, niin sittel aletaan suunnittelemaan häitä. kyllä sun mies varmaan sua rakastaa, mutta ei vaan halua naimisiin. :)

Mä en suostuis siihen, että lapsille annetaan miehen sukunimi, jos en itse saa sitä samaa sukunimeä myös. Jos ei suostu mun kanssa naimisiin ni lapsetkin voi sitten yhtä hyvin olla mun nimellä.

Olen samoilla linjoilla kaikkien edellä vastanneiden kanssa.

Meillä mies ei kosinut, mutta silti ollaan naimisissa. Äitini tarjosi meille rahaa häitä varten ja kysyin mieheltäni, että mennäänkö sitten ensi kesänä naimisiin. Miehelle se sopi ja siitä 3 kuukauden päästä oli häät.