L
Lillukka-
Vieras
Tulipa tässä mieleen. Elleissä tuntuu olevan kovin yleviä nämä miehet. Kuitenkin heidän jutuissaan vilisee jokapojan antautuvat flikat. Mistä te tiedätte, mitä naiset tekevät kenenkin kanssa, lukumäärä kun ei tallennu, ei edes dna:han. Ajautuuko elleihin näitä herkkiä runopoikia? Vai ovatko he (te) naisiin pettyneitä (petetyksi joutuneita,) joidenka mielestä kaikki naiset ovat eevoja -yks kun söi kiellettyä hedelmää, kantavat kaikki naiset hänen syntinsä.
Luulisi perusluottamuksen ihmisiin kuitenkin olevan jonkilainen, koska eihän kukaan voi kuvitella olevansa ainut laatuaan?
No, mistä esim. sinä tiedät tai tietäisit mitä saatilla tapahtuu? Omakohtaisena kokemuksena voin kertoa, että minun nuoruudessani lähes kaikki tytöt leimattiin kovinkin helposti jakorasioiksi -minutkin, vaikka en ollut ollut kenenkään kanssa. Riitti, että oli iloinen, sosiaalinen, nätti ja kaipa minä olin aika flirttikin.
Luulisi perusluottamuksen ihmisiin kuitenkin olevan jonkilainen, koska eihän kukaan voi kuvitella olevansa ainut laatuaan?
No, mistä esim. sinä tiedät tai tietäisit mitä saatilla tapahtuu? Omakohtaisena kokemuksena voin kertoa, että minun nuoruudessani lähes kaikki tytöt leimattiin kovinkin helposti jakorasioiksi -minutkin, vaikka en ollut ollut kenenkään kanssa. Riitti, että oli iloinen, sosiaalinen, nätti ja kaipa minä olin aika flirttikin.