[QUOTE="vieras";29151332]En tarkoittanut sua, oon vaan ollut monesti Levillä ruska-aikaan työmatkalla. Hullua menoa, ja ne jotka sinne aina varta vasten haluaa kokousmatkat järjestää, yleensä toivoo reissulta jotain muuta kuin poronkäristystä ja kauniita maisemia. Joo, onhan niitä uskollisiakin, mutta niinpä niiden sarjapettäjien puolisotkin taitaa kuvitella, että ihan vaan työmatkalla kumppani on.
Niin joo, isälläni on ollut tapana tehdä metsästysreissu parinkymmenen vuoden ajan aina syksyisin. Äitini ei lähtenyt noille reissuille mukaan eikä häntä pyydettykään, mutta kun vanhempani erosivat, tuli ilmi että jo vuosien ajan isällä oli ollut toinen nainen, nykyinen vaimo, reissuilla mukana. Eihän se rakastajattaren mukanaolo metsästyssaaliiseen vaikuta, eikä sen kuvia varmaan kotona esitellä.

Nykyään isäni menee uuden vaimonsa kanssa metsästysreissuille yhdessä.
Mutta ei ole pakko olla sen enempää sinisilmäinen kuin mustasukkainen. Kannattaa vaan ymmärtää, että näitä asioita ei voi hallita eikä ketään uskolliseksi pakottaa. Parisuhteesta huolehtiminen voi auttaa, esim. yhteiset irtiotot arjesta.[/QUOTE]
No sieltähän sinun traumasi kumpuaakin. Ok.
Kiitos vain, en tarvitse sinun neuvojasi parisuhteeni hoitamiseen tai mihinkään muuhunkaan.
Mitäs hittoa sinä siellä työmatkoilla olet ollut todistamassa sitä hullua menoa? Sivusta katsellut ja paheksunut pakon edessä vai ollut karkeloissa mukana? Vai oletko sinä nyt se ainoa uskollinen ollut siinä puljussa Levillä vai miten se oli?
Kuinkahan hulluksi minun mies tulisi jos olisi samanlainen kuin sinä, minä kun olen meillä se reissutyöntekijä.