Mies ei huomioi minua naisena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meidän suhde muistuttaa kaveruutta, paitsi että meillä on lapsia ja harrastetaan silloin tällöin seksiä (miehen ehdoilla).

Muuten elellään kuin kämppikset. En saa spontaaneja halauksia, pusuja en mitään. Mies ei muistanut hääpäivää. Jouluahjat on aina tyyliin kattila. Kukkia en saa koskaan.

Jotenkni itkettää ja kyllästyttää. En jaksa aina olla se joka yrittää. Ja olen vihjannut ja suoraan sanonut muttei auta!

Niin ja mies kyllä huomioi kai jotenkin tavallaan kun tekee paljon kotitöitä. Mutta niissäkin on se että hän jotenkin ansaitsee niitä tekemälllä aikaa harrastukselleen. Ja kyllähän kämppikset kotitöitä tekee :(

Minäkään en saa kukkia, halauksia enkä mitään muutakaan ekstraa, mutta silti meillä on minusta kaikki hyvin. Haluan miestäni seksuaalisesti ja mies minua. Olisi tietysti kiva, jos mies olisi romanttinen, mutta ei nyt vaan ole. Alkuun oli vähän enemmän jotain, mutta se vähäkin on karissut pois näiden 6 vuoden aikana. Jos meillä ei olisi seksielämää tai se olisi laimeaa, niin sitten ajattelisin että suhteemme on väljähtynyt.

Heh, toisessa ketjussa spontaani romanttinen ele oli hankala asia ja täällä sitä toivotaan :) Jos sellainen on tärkeää, muistakaa osoittaa arvostavanne romanttista miestä.

Ja kannattaa myös valita naista arvostava mies, jos pitää sitä tärkeänä. Turhan moni nainen ottaa miehen, joka osaa vain kertoa pari hauskaa juttua ennen kuin miehen, joka oikeasti näyttää sitä naisen arvostusta. Kolmas juttu on, että arvostus ja hemmottelu on aina myös ansaittava. Jos nainen elää liian itsenäistä tai etäistä elämää, tunneside ei voi olla niin vahva että romanttiset kuviot kiinnostaisivat tai olisivat luontevia.

Mitä sinä siis haluat? Kukkia? Käy ostamassa.

Pöh. Mä ainakin haluan kukkia, mutta se ei oo sama ostaa itse. Lisäksi mä haluan, että mies huomaa aina, että olen nätti ja katsoo mua. Haluan että sillä on mulle lempinimiä ja että se pitää mua kädestä. Ja kantaa jos vaikka mun jalat on kipeet tai jos on syvä vesilammikko tai loskaa. Jos mies ei oikeen oo musta innostunut, niin voin mä sit toisaalta olla yksinkin.

Et ole ainoa. En enää yritä saatikka odota mitään. Jouluna kyllä olen saanut pakkopullakorun. Muuten ei enää kiinnosta merkkipäivät kun toinen aina inisee että ei voi keksiä mitään ja ei muista eikä edes halua viettää mitään merkkipäiviä, hänelle saisi aina olla arkea vaan.
Ostan itselleni mitä huvittaa ja hemmottelen itseäni jos siltä tuntuu. Tosin aika harvoin, koska olen aivan liian nuuka kun on kyse itseen tuhlaamisesta.
Romantikot ja onnea etsivät ihmiset varmaan taas kysyy että miksi tässä edelleen ollaan; mies ei halua missään tapauksessa erota, en kai minäkään, meillä on ihana perhe ja hyvin toimivat rutiinit.

[QUOTE="vieras";27655810]Jouluna kyllä olen saanut pakkopullakorun. [/QUOTE]

Onpa rumasti sanottu:O Kiva että sinun miehesi ostaa sinulle lahjan ja ilmeisesti tekee sen ihan pyytämättä. Kaikki miehet eivät osta vaikka pyytäisi.

[QUOTE="mies";27655686]Heh, toisessa ketjussa spontaani romanttinen ele oli hankala asia ja täällä sitä toivotaan :) Jos sellainen on tärkeää, muistakaa osoittaa arvostavanne romanttista miestä.

Ja kannattaa myös valita naista arvostava mies, jos pitää sitä tärkeänä. Turhan moni nainen ottaa miehen, joka osaa vain kertoa pari hauskaa juttua ennen kuin miehen, joka oikeasti näyttää sitä naisen arvostusta. Kolmas juttu on, että arvostus ja hemmottelu on aina myös ansaittava. Jos nainen elää liian itsenäistä tai etäistä elämää, tunneside ei voi olla niin vahva että romanttiset kuviot kiinnostaisivat tai olisivat luontevia.[/QUOTE]
Heh, toisessa ketjussa tyrmäsit tämän, kun esitin asian vähän toisella tavalla. Mutta olen samaa mieltä kanssasi tuosta, että kannattaa itselleen valita samalla tavalla ajatteleva ja toimiva puoliso. Romantikolle romantikko, idealistille idealisti ja realistille realisti. Ja näiden kombinaatioista sellainen, joka vastaa omia toiveita.

Yhteistyössä