täyttä tuskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en voi ymmärtää miksei meillä ole seksiä!?
Ollaan onnellisia, meillä on hauskaa, pussaillaan joka päivä....pidetään lapsista huolta! (5v-ja 13v.) Mutta tämä mies ei vaan halua naida/rakastella/panna kuin kerran tai kaksi vuodessa... on kuulemma parantamisen varaa!!!!
aivan sama mitä teen ...joka päivä oon laittautunut vain siksikin koska olen kampaaja ja meikkailen, laitan ihanien naisten hiuksia ja kynsiä päivittäin...juoksen ja pidän itsestäni hyvää huolta niinkuin perheestänikin!!!
seksi elämä on ollut jo 6 vuotta huonoa...ja huonommaksi käy...nykyään rakastellaan vain noin 2 kertaa vuodessa viimmeksi elokuussa....ei ole tarvetta edes hempeilylle kun vaan ottaisi takaapäin himokkaasti keittiön tiskiä vasten edes kerran!!! olisin niin onnellinen!!!!
Rakastan miestäni avioliittomme on mulle maailman tärkein asia, en petä ...mutta onko väärin että haluan että tämä mies minua haluaisi edes kerran kuukaudessa se olisi jo upeaa!!!!

oon vasta 34vuotias!!!... ja vaikka olisin 84vuotias olisi kysymys yhä sama ....miksei mun mies halua mua!!!!!!!?