mies ei halua seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen ilman seksii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suotta sinä kidut tuollaisessa suhteessa.Varmasti sinullekin on jossain sellainen mies joka arvostaa, kunnioittaa ja haluaa antaa sinulle kaikkein parastaan! Lähde moisesta suhteesta jotta ehdit vielä nauttia elämästäsi! =) Tsemppiä!!!

Nyt olen päättänyt lopettaa suhteemme. Huomenna aijon sen tehdä. Itkettää jo valmiiksi ja pelottaa. Mutta tiedän että se on meidän molempien parhaaksi. Ei meistä kumpikaan ole enää onnellinen. Rakastan miestäni kovasti kaikesta huolimatta. Se tekee tämän niin vaikeaksi. Kiitos kaikille vastanneille. Pitäkää peukkuja, että suoriudun kunnialla, enkä ala perumaan sanojani tai katumaan päätöstäni.

Alkuperäinen kirjoittaja mies1:
Alkuperäinen kirjoittaja Ongelmia meilläkin:
Meillä on ongelmia makuuhuoneen puolella, mutta tyttöystäväni ei suostu puhumaan joten en tiedä mikä vaivaa. Jonkinlaista haluttomuutta, ties onko mennyt pettämään kun ei suostu minulle kertomaan mistä on kyse... En tosiaankaan tiedä mitä tekisin kun olen itse tehnyt kaikkeni suhteemme eteen. Kyllähän ajoittainen haluttomuus ja ongelmat kuuluvat mihin tahansa suhteeseen. Eniten mua häiritsee kuitenkin puhumattomuus kun en saa toista mukaan keskusteluun. Ja vaikka ei olla teinejä niin tuntuu ihmeelliseltä ettei aikuista naista saa puhumaan... omatkin haluni ovat tipotiessään kun en tiedä enää missä mennään. Jos tyttöystäväni laittaa suhteemme poikki niin romahdan silloin kyllä täysin.... :(

No tuollainen nainen kannattaisi museoida; ei puhu, eikä halua seksiä, mitähän minä vielä saan kuulla:))

Tallainen mies meillä kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja mies1:
Alkuperäinen kirjoittaja Ongelmia meilläkin:
Meillä on ongelmia makuuhuoneen puolella, mutta tyttöystäväni ei suostu puhumaan joten en tiedä mikä vaivaa. Jonkinlaista haluttomuutta, ties onko mennyt pettämään kun ei suostu minulle kertomaan mistä on kyse... En tosiaankaan tiedä mitä tekisin kun olen itse tehnyt kaikkeni suhteemme eteen. Kyllähän ajoittainen haluttomuus ja ongelmat kuuluvat mihin tahansa suhteeseen. Eniten mua häiritsee kuitenkin puhumattomuus kun en saa toista mukaan keskusteluun. Ja vaikka ei olla teinejä niin tuntuu ihmeelliseltä ettei aikuista naista saa puhumaan... omatkin haluni ovat tipotiessään kun en tiedä enää missä mennään. Jos tyttöystäväni laittaa suhteemme poikki niin romahdan silloin kyllä täysin.... :(

No tuollainen nainen kannattaisi museoida; ei puhu, eikä halua seksiä, mitähän minä vielä saan kuulla:))

Tallainen mies meillä kotona.

Meillä saa pyytää ja tehdä aloitteen siltikään mies ei anna. Puutteessa saa elää kuukaudesta toiseen. Seksi on koko ajan mielessä mutta en ole tyyppiä että, lähtisin hakemaan muualta. On koko ajan todella surkea ja surullinen olo. Itsetunto nollassa.

Apekukin tarina aivan kuin omasta elämästäni! Surullista mutta totta. Samaa olen miettinyt että, pitäisikö tämä pitkä liitto 10-vuotta jo haudata. Yksin jääminen vaan pelottaa....

Tai sanomisen sijaan yksinkertaisesti tekee sen jossain muualla. Jos ei lupaa saisikaan (omistushaluinen mustasukkis), ei jää vituttamaan. Kyllä seksi aina kannattaa, eikä siihen tarvitse liittää tunteita.

Meillä on yksi elämä tärvättävänä.Seksi on hieno nautinnollinen kyky.Jos sen jakaa oman rakkaan kanssa,onko mitään parempaa?On se kuitenkin myös niin,että seksi on nautinnollista melkein kenen kanssa hyvänsä.Ei siihen aina tunnetta liity,pelkkä fyysinen suoritus.Jos jotkut eivät halua seksiä,ei heillä ole oikeus sitä kieltää kumppaniltaan.Jos muuten haluavat olla yhdessä,toisen on alistuttava siihen että kumppani hakee seksin muualta.Siinä piilee se vaara että seksinhaluaja alkaa viihtymään kylällä enemmän eikä halua palata seksittömään elämään.Mikä on taustalla kun ihminen ei halua seksiä?

Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Mikä on taustalla kun ihminen ei halua seksiä?

Kyllä se pihtari taitaa vihata puolisoaan tai on kokenut hirveitä (raiskaus, häpeää lapsuudenkodissa tms.). Seksin haluaminen vähenee kummasti, kun toivoo sitä. Jos assosioi sen vaikka ulosteen syömiseen tai uhanalaisten eläinten teurastukseen tai naapurin ddr:stä muuttaneen karvaisen mummon peppukarvojen nuolemiseen konvehdeista, ei siinä hirveästi tee mieli. Jotkut tekevät näin tahallaan. Mutta miksi?

Hei! Olen kohta 44-vuotias, tosin kuulemma kovin nuoren ja jopa hyvännäköinen nainen. Mieheni kertoi haluavansa minua, teot eivät vaan puhuneet puolestaan! Yritin maanitella, olla seksikäs, mutta kun mitään ei tapahtunut, annoin asian olla! Tätä tilannetta kesti lähes vuoden. Lopulta annoin periksi ja lähdin ulos tuulettumaan ja tapasin pari tosi ihanaa tyyppiä. Mielessäni ajattelin, että yksi elämä tässä on elettävänä. Koin aivan ihania hetkiä ja mieletöntä seksiä, kuitenkin ainoastaan toisen kanssa. En edes koe huonoa omatuntoa, koska mielestäni ansaitsen elämässäni samaa, kuin muut, ihanaa seksiä!!!!

Tepuliinukka: sama kohtalo täälläkin. Paitsi että olen sua yli 10 vuotta nuorempi. Mies kehuu seksikkääksi ja sanoo miten paljon haluaa mua, mutta seksiä saan n. kerran 2-3 viikossa. Ja sekin on nykyään aika heikkoa kestoltaan, joskus laadultaankin. Ja suhteen alkuvuosina seksi nimenomaan oli meille molemmille tärkeää ja se oli oikeasti hyvää...

Pitkään ajattelin että minähän olen ihminen, joka ei petä. Mutta kun sattui oikea ihminen kohdalle, niin sepä oli menoa. Enkä kadu, sillä on ollut sen verran ihanaa. Parisuhdetta tästä seksisuhteesta ei koskaan voisi tulla monistakin syistä. Mutta en suostu elämään suht nuorena vieläpä ilman seksiä. Arki sujuu oman kumppanin kanssa erinomaisesti, seksistä vain on tullut kompastuskivi...

Sinulle murnuur: Sanon sinulle ihan kokemuksen kautta: Älä suostu elämään ilman seksiä edes nyt, koska tilanne ei koskaan yleensä parane. Olet vielä nuori ja mahdollisuuksia on yllin kyllin, tartu niihin! Itse hölmö olen kärvistellyt asian kanssa turhan pitkään ja välillä ärsyttää, koska aika kuluu koko ajan. Kukaan ei tule sinua kotiovelta hakemaan, sinun pitää itse lähteä ja löytää SE OIKEA. Toisaalta, jos tyydyt siihen, että arki sujuu hyvin, niin sitten tyydyt siihen, mitä saat...

Pistos sydämessä viestejänne lukiessa... Erosin vuosi sitten melkein 20 vuoden yhdessäolon jälkeen, eron suurin syy seksittömyys. Lasten saannin jälkeen ei vaan tehnyt mieli. Exäni jaksoi vuosikaudet seksitöntä suhdettamme, kai hän sen seksin etsi sitten muualta. Kun hän ilmoitti rakastajastaan, se oli kyllä aikamoinen pommi.

Tiesin kyllä ongelmani, mutta mitä pidempi väli edellisestä rakastelusta oli, sen suuremmaksi suorittamiskynnys kasvoi. Potenssini ei koskaan ole kovin korkea ollut ja seksiäni, jota joskus oli, seurasi koko ajan pelko epäonnistumisesta.

Nyt elän yksikseni ja olen onnellinen, koska paineita ei ole. Ystäviä olen saanut mukavasti, mutta pelkään, että joku nainen ehdottaisi sänkyyn menoa....

Kuinka monta kertaa näkee että naista kehotetaan olemaan suostumatta suhteessa seksiin, jollei hän sitä oikeasti itse halua. Sama asia on mielestäni tässä, miksi pakottaa itsensä suhteessakaan seksittömäksi, jos ei sitä oikeasti itse halua?

Kyllä seksi on eräs oleellinen osa parisuhdetta, vaikka pelkkä seksisuhde ei vielä ole parisuhde.

[/quote]

Just NAINEN voi kieltäytyä seksistä muuta NAISEN ei tarvitse olla puutteessa huoh koita tässä sitten miesparka olla oikeinpäin.

^ No päteehän se sama miehiinkin. Jokaisella pitää olla oikeus kieltäytyä seksistä, mutta myös oikeus saada seksiä (ts. kenelläkään ei ole oikeutta vaatia toista elämään seksittä). Jos ei suhteessa saada molempia tyydyttävää seksitiheyttä, niin sitten pitää joko erota tai sopia että toinen saa käydä vieraissa.

Olen minäkin miettinyt, että onko "hyvä arki" sellainen asia, jonka vuoksi kannattaa jatkaa. Toistaiseksi se on ollut, mutta tiedostan kyllä senkin, ettei se kovin pitkälle kanna.

Ja tämän seksisuhteen kanssa elän kuin nuoralla. Olen ottanut ihan järjettömiä riskejä himojeni vuoksi. Mutta en voi sanoa, etteikö se hetkellisesti ole ollut sen arvoista.

Välillä ajattelen, että pissaan silmilleni tämän parisuhteeni kanssa. Haluan uskoa ja toivoa, että tästä on vielä hyvä jatkaa ja että seksikin saadaan toimimaan. Mutta kun on jo useampi vuosi tahkottu tämän asian kanssa, niin kyllähän se on veronsa vienyt. Rakastan kumppaniani ja haluaisin haluta häntä. Mutta vähitellen minunkin halut häntä kohtaan ovat laimentuneet, koska intohimo välillämme on niin laimea. Tunteita kyllä on, mutta yksin ne eivät riitä parisuhteeseen. Platonisuus parisuhteessa = ystävyyttä. Ja haluaisin niin mielelläni siihen rinnalle rakastajan. Mielellään siinä yhdessä ja samassa henkis-fyysisessä paketissa...

Lopun alkuahan tämä on, myönnettäköön. Mutta pitkästä (muuten vakaasta) suhteesta on yllättävänkin vaikea lähteä :(

täyttä tuskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en voi ymmärtää miksei meillä ole seksiä!?
Ollaan onnellisia, meillä on hauskaa, pussaillaan joka päivä....pidetään lapsista huolta! (5v-ja 13v.) Mutta tämä mies ei vaan halua naida/rakastella/panna kuin kerran tai kaksi vuodessa... on kuulemma parantamisen varaa!!!!
aivan sama mitä teen ...joka päivä oon laittautunut vain siksikin koska olen kampaaja ja meikkailen, laitan ihanien naisten hiuksia ja kynsiä päivittäin...juoksen ja pidän itsestäni hyvää huolta niinkuin perheestänikin!!!
seksi elämä on ollut jo 6 vuotta huonoa...ja huonommaksi käy...nykyään rakastellaan vain noin 2 kertaa vuodessa viimmeksi elokuussa....ei ole tarvetta edes hempeilylle kun vaan ottaisi takaapäin himokkaasti keittiön tiskiä vasten edes kerran!!! olisin niin onnellinen!!!!
Rakastan miestäni avioliittomme on mulle maailman tärkein asia, en petä ...mutta onko väärin että haluan että tämä mies minua haluaisi edes kerran kuukaudessa se olisi jo upeaa!!!! ;) oon vasta 34vuotias!!!... ja vaikka olisin 84vuotias olisi kysymys yhä sama ....miksei mun mies halua mua!!!!!!!?

Ollaan onnellisia, meillä on hauskaa, pussaillaan joka päivä....pidetään lapsista huolta! (5v-ja 13v.) Mutta tämä mies ei vaan halua naida/rakastella/panna kuin kerran tai kaksi vuodessa... on kuulemma parantamisen varaa!!!!
aivan sama mitä teen ...joka päivä oon laittautunut vain siksikin koska olen kampaaja ja meikkailen, laitan ihanien naisten hiuksia ja kynsiä päivittäin...juoksen ja pidän itsestäni hyvää huolta niinkuin perheestänikin!!!
seksi elämä on ollut jo 6 vuotta huonoa...ja huonommaksi käy...nykyään rakastellaan vain noin 2 kertaa vuodessa viimmeksi elokuussa....ei ole tarvetta edes hempeilylle kun vaan ottaisi takaapäin himokkaasti keittiön tiskiä vasten edes kerran!!! olisin niin onnellinen!!!!
Rakastan miestäni avioliittomme on mulle maailman tärkein asia, en petä ...mutta onko väärin että haluan että tämä mies minua haluaisi edes kerran kuukaudessa se olisi jo upeaa!!!! ;) oon vasta 34vuotias!!!... ja vaikka olisin 84vuotias olisi kysymys yhä sama ....miksei mun mies halua mua!!!!!!!?

Ehkä kannattaisi ensin opetella korrekti nettikäyttäytyminen, ennen kuin tulet tänne pyytämään neuvoja. Vähempikin huutomerkkien käyttö riittäisi. Annat tällä tekstilläsi sen kuvan että olet henkisesti 13-vuotiaan tasolla.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja kylältä;9669514:
Sanokaa siipoillenne,jos ei kotona saa seksiä,lähden kylälle missä seksiä on saatavana.Kenenkään tarvi olla puutteessa jos ei halua.

Eukko on välillä vastenmielinen, meen naapuriin missä nuorempi mies antaa naida kun haluu.

Jos tarinasi on tosi,niin otan osaa.Ansaitsisit paremman seksielämän.Neuvoni on tämä:jos et voi/halua erota niin hae vaivihkaa rakastaja.Sinulla on OIKEUS nauttia seksistä.Tee se!

Viimeksi muokattu: