Kun mies ei halua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katinka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katinka

Vieras

Neuvoja? Mies (ei ennenkään niin aktiivinen) on mennyt raskauden myötä täysin haluttomaksi. Sanoi itsekin, että "jotenkin vaan häiritsee". Ja olen vasta rv 24.

Paha mieli itsellä, kun kuitenkin pitänyt itsestäni hyvää huolta, eli vain kilo on tullut painoa muutenkin hoikkaan vartalooni. Eli mielestäni siitä ei voi olla kyse, että olisin lihonut muodottomaksi. Joo, onhan tuo maha tuossa pieni kumpu..mutta muuten. Haluaisin niin kovasti rakastella ts. olla lähekkäin, eli tässä ei dildot tms auta..

Pelkääkö, että vauvalle sattuu jotain? Mun ukko tuntuu oikein tykkäävänkin tästä masusta, mutta tosi pitkä väli oli tässä, kun ei seksiä irronnut sitten millään. Nyt se on varmistunut, että vauvalla on kaikki ok, ja taas uskalletaan. Kovin varovasti kylläkin, en tiedä huomaako mies sitä itse..

Meillä ei kumpikaan halunnut raskausaikana eli ei miehen haluttomuus haitannut yhtään. Ymmärrän kyllä sinua, tuo ei ole yhtään kivaa kun sinä kuitenkin haluaisit.

Mies alkoi kyllä heti vauvan syntymän jälkeen kysellä, että halut palasivat äkkiä. En tiedä mikä sen haluttomuuden syynä oli, ei mikään ulkonäköseikka tai semmoinen, mutta ehkä se sitten johtui jotenkin raskaudesta. Ja kun en minäkään lähettänyt mitään hormonaalisia haluviestejä kun en itsekään halunnut.

Meilläkin mieheltä lähti halut kun tulin raskaaksi. Ihan muutaman kerran rakasteltiin sen jälkeen kun vatsa alkoi näkyä. Lähellä voi olla ja hyvänä pitää ilman aktiakin. Ei se haluttomuus muodoistasi johdu. Meillä käsittääkseni pelkäsi, että satuttaa vauvaa. Siihen neuvolantäti antoi vinkin "ei sun pippelis kuitenkaan niin pitkä voi olla!"

Meilläki tuosta tuli oikeen vitsi ku esikoista odotin, minua ku halutti niin mies siihen vaan: "no mutta mitä jos mä tökin sitä päähän" ..sanoin kyllä takasi et: "no älä nyt liiottele, ei sulla niin iso oo!" :D ..onneks löyty huumorintajua..

Yhteistyössä