Lapsellista? Paha mieli kun mies ei halua..tai ainakaan osoita sitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tiina"

Vieras
Mä itken eri huoneessa kun koitin taas vaikka miten pitää miestä hyvänä ja innostaa seksiin, ja sain pakit.. Plaah. Niin paha mieli.. Kyllä hän usein lämpenee mutta ei ole aktiivinen eikä näytä juurikaan siltä että haluaisi minua. Siis hyvin harvoin tekee aloitetta. Sekavaa tekstiä kun niin väsynyt ja surullinen.. Voiko tästä päästä yli? Parisuhde on muuten todella hyvä ja mies ihana. Pelottaa vain että jos tässä vaiheessa kun on vasta kaksi vuotta takana ja pitäisi olla seksihalut parhaimmillaan vielä ja innoissaan..niin entäpä sitte myöhemmin. lapsellisesti ajattelen heti miksei hän halua minua. Pelkään että sorrun hakemaan joskus sitä seksuaalista ihalua ja huomiota muualta. Mutten halua olla sellainen ihminen. Enkä halua pilata tätä suhdetta. Haluan olla miehen kanssa lopunelämää, perustaa perheen ja rakastaa. Miksi teen seksistä niin suuren numeron? Kyllä me harrastamme sitä siis, mutta nykyisin ehkä kerran viikossa vain.. Joudun aina "kerjäämään" sitä ja se saa minut tuntemaan itseni epänaiselliseksi. En minä edes tarvitse seksiä kovin usein. Kunhan vain tuntisin itseni halutuksi ja seksikkääksi naiseksi. Täytyykö hyväksyä sen ettei mies ole aktiivinen osapuoli ja täytyykö tyytyä itse aina kerjäämään seksiä?. Muuta hellyyttä meillä on paljon.

Aika inhottavalta tilanteelta kyllä kuulostaa.. :/ Ootko ottanu asiaa puheeks miehes kanssa? Sanoa ihan suoraan miltä tuo susta tuntuu. Tai ootko muuten näyttäny tota pahaa oloa miehelle? Että onko se ylipäätään tietoinen siitä miten sua loukkaa tuo sen käytös? Kaikki ei vaan halua sitä seksiä yhtä paljon, ei ees ne miehet aina. Mutta ymmärrän kyllä että tuntuu pahalta. Neuvoisin kyllä ottamaan härkää sarvista, ja puhumaan asiasta. Tuskin se tilanne muuten siitä miksikään muuttuu.

Tsemppiä! :)

Meillä tilanne on vaan niin, että vaimo ei halua kuin kerran kuussa tai sillain. Ymmärrän pahan mielesi ja turhautumisesi. Voimia, jos ei muu auta, niin vieraisiin.

Mä kyllästyin tekemään aloitteen. Oltiin sen takia vuosi "seksilakossa" kun mies ei saanu aikaseks tehä aloitetta. Valitettavasti olin Huora ja kävin vieraissa, useamman kerran ja useamman miehen tykönä. Oli pakko oman pääkopan takia, sillä tunsin itseni rumaksi ja vaikka mitä, ku en miehelleni kelvannu. Vuoden aikana sain pönkitettyä itsetuntoani ja nostin kissan kunnolla pöydälle! Vaadin mieheni puhumaan ja vaadin seksiä. Sanoin, että en halua erota, haluan tuntea itseni halutuksi. Mies ei tiiä syrjähypyistäni, mutta mielestäni mulla oli siihen noin pitkän seksittömän ja hellyydettömän kauden aikana täysi oikeus! En pode huonoa omaatuntoa ollenkaan!!!

Mä kyllästyin tekemään aloitteen. Oltiin sen takia vuosi "seksilakossa" kun mies ei saanu aikaseks tehä aloitetta. Valitettavasti olin Huora ja kävin vieraissa, useamman kerran ja useamman miehen tykönä. Oli pakko oman pääkopan takia, sillä tunsin itseni rumaksi ja vaikka mitä, ku en miehelleni kelvannu. Vuoden aikana sain pönkitettyä itsetuntoani ja nostin kissan kunnolla pöydälle! Vaadin mieheni puhumaan ja vaadin seksiä. Sanoin, että en halua erota, haluan tuntea itseni halutuksi. Mies ei tiiä syrjähypyistäni, mutta mielestäni mulla oli siihen noin pitkän seksittömän ja hellyydettömän kauden aikana täysi oikeus! En pode huonoa omaatuntoa ollenkaan!!!

Möitkö itseäsi kun kävit vieraissa? Kun sanot itseäsi huoraksi. Pettäminen ei tee miestä tai naista huoraksi.

Muutaman kerran olen masennuksissani sanonut. Ja pari kertaa kuten eilen, miehen kieltäydyttyä seksistä tai torjuttua lähestymiseni olen silmin nähden loukkaantunut hetkeksi. kunnes olen tjunnut oman typeryyteni. Mutten ole varma saiko mies selkoa näistä kiukustumisista ja puheistani että todella tarkoitan että tarvitsen todella sen tunteen että olen haluttu. Täytyy koittaa jutella asiasta ilman että se se kiukku ja loukkaantunut olotila on minulla päällä.

Ja tästä asiasta valittaminen tuntuu typerältä kun tosiaan harastamme sitä seksiä useimmiten ihan riittävsti. Voisin halua useammin mutta nykyinen määrä on ihan riittävä. Ongelmana on vain se ettei mies ole se innokas osapuoli eikä tee aloitetta. Onko asia sellainen jonka takia hyvä parisuhde täytyy hylätä? Siis näin pieni asia, kun muuten asiat ovat hyvin. Mies antaaa minulle paljon hellyyttä ja kosketusta oma-aloitteisesti ilman seksiä . Joten miksi valitan. Eihän täydellistä parisuhdetta olekaan

Vaikea jutella kenenkään kanssa asiasta. Onko miehen haluttomuus tai vähäiset seksihalut tabu? Kerran olen asiasta muutamalle ystävälle jutellut ja he totesivat vain että heillä ei kyllä ole tuota ongelmaa, päinvastoin miehensä aina haluavat ja liikaakin. Tuli valn paha mieli siitä keskustelusta.

Mieheni kyllä näyttää rakkautensa minulle. Hän on ihan tyypillinen suomalainen mies, ei juuri lepertele rakkaudentunnustuksia, mutta näyttää sen teoillaan. Ja olemme kolmekymppisiä joten vielä ihan viriilissä iässä.

[QUOTE="Tiina";29061936]Onko asia sellainen jonka takia hyvä parisuhde täytyy hylätä? Siis näin pieni asia, kun muuten asiat ovat hyvin. Mies antaaa minulle paljon hellyyttä ja kosketusta oma-aloitteisesti ilman seksiä . Joten miksi valitan. Eihän täydellistä parisuhdetta olekaan[/QUOTE]

Asia kuitenkin vaivaa sinua niin paljon, että haluat siihen ratkaisun. Silloin kannattaa tehdä sen eteen jotain. Yritä innostaa miestäsi tekemään asian eteen ja kerro miltä sinusta tuntuu. Jos miestäsi ei kiinnosta, niin toimit sitten parhaasi mukaan. Nyt on kuitenkin kyse sinun elämästäsi.

Saahan sitä osoittaa olevansa loukkaantunut mutta onko seksistä kieltäytyminen asia, josta on syytä loukkaantua. Ei minusta. Jokaisella miehelläkkn on oikeus kieltäytyä. Jos itse kieltäytyisin seksistä olettaisin että asia on ihan oikeutettua. Vielä ei ole tullut tilannetta etten olisi halukas. Kun ei mies tee aloitetta, joten seksin harrastaminen tuntuu olevan minun "varassani".

Siis ymmärsinkö nyt oikein?
a) teillä on seksiä riittävästi
b) miehesi osoittaa sinulle hellyyttää ja läheisyyttää, ilman että se johtaa seksiin, oma-aloitteisesti ja riittävästi

mutta

c) sulla on pahamieli koska miehesi ei ilmeisesti kuitenkaan riittävän "tehokkaasti" osoita että haluaa sinua?

Olisiko vika vaan sun päässä? Mikä miehen osoittama mielenkiinto olisi riittävä saamaan sut tuntemaan olosi halutuksi? Koska mieshän harrastaa sun kanssa seksiä, mies osoittaa sulle hellyyttää... mutta se ei vaan riitä sinulle? Terve itsetunto kestää myös sen, että ihan joka ikinen kerta ei voikaan saada sitä mitä haluaa. Mieti myös sitä mistä tuo johtuu että tunnet riittämättömyyttä. Sanoit että kuitenkin olet tyytyväinen seksin määrään eli kyse ei ole puutteessa olemisesta. Sanoit että saat lämpöä ja läheisyyttä, kyse ei ole myöskään sen puutteessa. Kerroit että sun mielestä tässä vaiheessa "pitäisi olla" enemmän ja useammin ja aina. Tuleeko paine ulkopuolelta? Sä kuvittelet et teidän suhteen pitäisi olla jotenkin toisenlainen tai että "kuuluu olla" vaikka todellisuudessa teillä on asiat hyvin? Mies välittää susta, pitää sua haluttavana, teillä on molempia tyydyttävää seksiä. Ei se "pidä olla" mitään tuon ihmeellisempää.

Juuri tuota mä mietin teenko ja kehitänkl itse tyhjästä vain ongelman? Ongelma on se ettei mies osoita että hän haluaisi seksiä. Siis tee aloitetta. Mietin että jos minä en tee alna aloitetta olisiko meillä olelnkaan seksiä. Niin, juuri kuten sanoit, harrastamme kyllä seksiä ja saan rakkautta ja läheisyyttä. Ongelma voi olla omassa päässäni ja kuvitelmat ja ulkopuolelta kuullut jutut kuinka miehet haluavat jatkuvasti ja nimenomaa sitä seksiä. Pitäisiköhän olla vain tyytyväinen että seksiä harrastetaan silloin kun minä haluan eikä niin että joutuisin torjumaan miehen yrityksiä itse ja hermostunaan siihen että hän vaatisi seksiä jatkuvaan. Varsinkin jos tulee aikakausi jolloin minä en halua seksiä. Ehkä olen itse vain se stereotypinen nainen joka kiukuttelee joka asiasta ja keksii ongelmia joita ei todellisuudessa ole olemassa, tai joilla ei ole merkitystä

Möitkö itseäsi kun kävit vieraissa? Kun sanot itseäsi huoraksi. Pettäminen ei tee miestä tai naista huoraksi.

En myynyt itseäni. Mielestäni pettäjä on huora. Varsinkin silloin, jos pettää useamman, kuin yhden kanssa.

Kannattaa yrittää kyllä puhua asiasta, ettei mene niin pitkälle, kuin meillä. Emme puhuneet päivän aikana mitään, jos osuimme samaan (ahtaaseen) tilaan, niin välttelimme koskemasta toisiamme.
Voihan se olla, että miehenikin kävi silloin vieraissa, mutta samapa tuo. Onneksi nykyään suhteemme voi vallan mainiosti ja seksiäkin on riittävästi. Eipä tuo ukko edelleenkään pahemmin aloitteita tee, mutta nykyään saan sen lähes joka kerta sänkyyn asti, kun vähän vihjasen, supatan korvaan tai kourasen munista.

[QUOTE="Tiina";29062013]Juuri tuota mä mietin teenko ja kehitänkl itse tyhjästä vain ongelman? Ongelma on se ettei mies osoita että hän haluaisi seksiä. Siis tee aloitetta. Mietin että jos minä en tee alna aloitetta olisiko meillä olelnkaan seksiä. Niin, juuri kuten sanoit, harrastamme kyllä seksiä ja saan rakkautta ja läheisyyttä. Ongelma voi olla omassa päässäni ja kuvitelmat ja ulkopuolelta kuullut jutut kuinka miehet haluavat jatkuvasti ja nimenomaa sitä seksiä. Pitäisiköhän olla vain tyytyväinen että seksiä harrastetaan silloin kun minä haluan eikä niin että joutuisin torjumaan miehen yrityksiä itse ja hermostunaan siihen että hän vaatisi seksiä jatkuvaan. Varsinkin jos tulee aikakausi jolloin minä en halua seksiä. Ehkä olen itse vain se stereotypinen nainen joka kiukuttelee joka asiasta ja keksii ongelmia joita ei todellisuudessa ole olemassa, tai joilla ei ole merkitystä[/QUOTE]Kehität ongelman tyhjästä.

Se että miehet haluavat jatkuvasti seksiä on pelkkä myytti. Toki niitä häiriintyneitäkin yksilöitä on jotka nylkyttävät vaikka roskalaatikkoa aamuin illoin jos siinä on reikä mutta keskiverto mies ei todellakaan ole koko ajan vonkaamassa pillua.

Uskomatonta että jotkut naiset vielä tänäkin päivänä luulevat että jos mies ei kerjää seksiä niin itsessä tai suhteessa on jotain pahasti vialla. Jumalauta, aina ei vaan oikeasti kiinnosta ja siinä tilanteessa on aivan sama minkänäköinen olet ja minkälaisissa hörhelöissä yrität edessä pyöriä ja persettä tyrkyttää.

• Tykkää
Reactions: dechs
Kehität ongelman tyhjästä.

Se että miehet haluavat jatkuvasti seksiä on pelkkä myytti. Toki niitä häiriintyneitäkin yksilöitä on jotka nylkyttävät vaikka roskalaatikkoa aamuin illoin jos siinä on reikä mutta keskiverto mies ei todellakaan ole koko ajan vonkaamassa pillua.

Uskomatonta että jotkut naiset vielä tänäkin päivänä luulevat että jos mies ei kerjää seksiä niin itsessä tai suhteessa on jotain pahasti vialla. Jumalauta, aina ei vaan oikeasti kiinnosta ja siinä tilanteessa on aivan sama minkänäköinen olet ja minkälaisissa hörhelöissä yrität edessä pyöriä ja persettä tyrkyttää.

Kuulostat ihan joka naisen unelmamieheltä :rolleyes:

tiina ymmärrän sinua hyvin, itse olen vasta noin vuoden vanhassa suhteessa ja kaiken järjen mukaan minun ei pitäisi olla pahoilla mielin mutta kyllä se mies minut vaan torjuu useasti. Parhaimmillaan seksiä on kaksi kertaa viikossa ja pahimmillaan 2 kertaa kk. Olemme puhuneet asiasta jo riittävästi eikä se ole auttanut. yritän aina innostaa mutta pohjimmiltaan tunnen että olen hänen valtansa alla koska aina kun minä haluan saan pakit. mielestäni olen liian nuori kaksikymppisenä jo elämään kuin 20 v avioliitossa ollut vaimo. kaikki muu on kyllä hyvin mutta tunnen päivittäin surua kun hän ei tunne haluavansa minua samoin kuin minä häntä.