mies ei halua seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen ilman seksii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tylyä;8617539:
Jos mieheni sanoisi, että 'mua panettas' saisi kyllä ihan vapaasti panettaa, multa ei irtoaisi mitään. Vähän hienovaraisempia konstejä pitäisi käyttää.

Seksi on kahden ihmisen, hellää tai rajumpaakin, yhdessäoloa parhaimmillaan. Tuollainen alatyylin rahvaanomainen töksäys kyllä sammuttaisi haluni oitis.

Eli perus aseksuaali nainen jota haluttaa kerran tuhannes vuodes...
kun kerran sais haluttaa vapaasti

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minni Näytä viesti
täyttä tuskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en voi ymmärtää miksei meillä ole seksiä!?
Ollaan onnellisia, meillä on hauskaa, pussaillaan joka päivä....pidetään lapsista huolta! (5v-ja 13v.) Mutta tämä mies ei vaan halua naida/rakastella/panna kuin kerran tai kaksi vuodessa... on kuulemma parantamisen varaa!!!!
aivan sama mitä teen ...joka päivä oon laittautunut vain siksikin koska olen kampaaja ja meikkailen, laitan ihanien naisten hiuksia ja kynsiä päivittäin...juoksen ja pidän itsestäni hyvää huolta niinkuin perheestänikin!!!
seksi elämä on ollut jo 6 vuotta huonoa...ja huonommaksi käy...nykyään rakastellaan vain noin 2 kertaa vuodessa viimmeksi elokuussa....ei ole tarvetta edes hempeilylle kun vaan ottaisi takaapäin himokkaasti keittiön tiskiä vasten edes kerran!!! olisin niin onnellinen!!!!
Rakastan miestäni avioliittomme on mulle maailman tärkein asia, en petä ...mutta onko väärin että haluan että tämä mies minua haluaisi edes kerran kuukaudessa se olisi jo upeaa!!!! ;) oon vasta 34vuotias!!!... ja vaikka olisin 84vuotias olisi kysymys yhä sama ....miksei mun mies halua mua!!!!!!!?
Jos tarinasi on tosi,niin otan osaa.Ansaitsisit paremman seksielämän.Neuvoni on tämä:jos et voi/halua erota niin hae vaivihkaa rakastaja.Sinulla on OIKEUS nauttia seksistä.Tee se!

KENELLÄKÄÄN ei ole oikeus pettää, tappakaa mieluuummin itsenne kun menette semmoista tekemään, toivottavasti kärsitte jotka niin teette.

Eilen kaupan kassajonossa. Pari nuoremmanoloista venakkonaista edellä kireine farkkuineen ja korkeine korkoineen.
Pakko myöntää, vanhoilla päivillä, muna alkoi pullistua, ja hyvä ettei pitänyt alkaa raiskata tuota ihanuutta siisä paikassa.
Sitten joskus näkee näitä naapurimaan ihastuksia hameeseen pukeutuneina.
Kyllä ovat hemaisevia. Suomineitokin saisi panostaa enemmän pukeutumiseen.
Suomineidolle taitaa nykyään olla tärkeempää jätkänoloinen pukeutuminen, meikit, tatuoinnit, kännääminen, turvansoitto, ja niinpoispäin.
Me soomalaiset ollaan täysiä metsäläisiä, sen huomaa ravintoloissa, missä käy monenmaalaisia, kielisiä ihmisiä.
Heillä on elämänilo, me juntit, meidän ainut ilo, se on kalja, viinapullo ja äkänen akka.
Kakarat touhuu sitten omiaan, kuka missäkin juopotteleer, piikittää, mitä kaikkee keksivätkin.
Roskakatosten polttoja, kaikkea muiutakin pikku "jäynää". aINAKIN HEIDÄN MIELESTÄ.

Sinulle sama neuvo kuin edelläkin. Miehen velvollisuuksiin kuuluu täyttää vaimon (jos kerran katsotte suhteenne sellaiseksi) seksuaalisia tarpeita. Sinun miehesi ei sitä tee. Olet saanut sen, mitä omalta mieheltäsi tarvitisisit, toiselta mieheltä. Hyvin harva ihminen pystyy elämään ilman seksiä.

Sinun on aika vaihtaa miestä, ehkä jopa sellaiseen, joka ei tyydy pelkkään avoliittoon vaan on valmis laillistamaan suhteen avioliitoksi ja tyydyttämään tarpeesi vastavuoroisesti. Olet niin nuori, että varmaankin törmäät vielä sopivaan mieheen. Älä sido itseäsi sellaiseen mieheen, joka ei tiedä, mitä parisuhde tarkoittaa.

mulla oli taas niin päin et nainen ei halunnut seksiä kun kerran pari kuussa... se ei mulle riittänyt ja koska nainen ei suutaan saanut auki tässä asiassa aloin käydä erään entisen panoni luona.. noin puoli vuotta sitten tuli tyttökaveria petettyä ja lopulta huono omatunto pa.otti jättämään hänet. pettämisestä en kertonut.

Viimeksi muokattu:
Ahdistaa. Tuntuu että tästä ei tule mitään. Kun minä olen se mies, joka ei halua seksiä. Tai haluaisin kyllä haluta mutta kun en pysty. Minulla on maailman kaunein vaimo, nuoria ollaan ja kaiken pitäisi olla kunnossa. Vaimo on halukas, mutta ahdistunut, kun seksiä on niin vähän.

No mikä mättää? Kai vissiin se, että isä herätti meidät yöllä ja hakkasi äidin ainakin kerran viikossa, joskus kerran päivässä, siitä lähtien kun olin noin 7-8 vuotias. 15-vuotiaana muutin askarteluvajaan, ettei tarvitsisi herätä ja pelätä niin paljon. Juu, ja ennen kuin joku moittii, niin kyllä, tottakai minä tunsin syyllisyyttä siitä, että jätin äidin ja pikkusiskot yksin mutta kun en vaan kestänyt enää. Anteeksi. Isä on iso mies ja heitteli meitä lapsia pitkin mäkiä ja runttasi oven ja seinän väliin kun tuli kiskomaan isää pois äidin kimpusta. Näen siitä edelleen, 36-vuotiaana, painajaisia.

Oi voi. Tämän kirjoittaminen on niin vaikeaa. Tuli itku, vaikka koitan olla vahva, vakuutella itselleni että se on taakse jäänyttä elämää, painolasti, jota minun ei tarvitse kantaa, ja tuska, jota minun ei varsinkaan pidä kuljettaa "isiltä seitsemänteen polveen".

Syy isän väkivaltaisuuteen oli aina sama: kun äiti ei anna. Isä ryyppäsi ja halusi seksiä, äidiltä ei herunut joten nyrkkiä naamaan. Ja sitten sai kuunnella kahden tunnin luennon miehen seksuaalisuudesta; siitä, miten miehen täytyy saada seksiä niin ja niin usein, muuten käy niin ja niin huonosti. Minä kuuntelin tai olin kuuntelevinani ja nyökyttelin, pysyttelin hereillä ainoastaan onnellisena siitä, että äiti sai silloin nukkua. Ja yö yön, viikko viikon, kuukausi kuukauden ja vuosi vuoden jälkeen minä vannoin itselleni, etten koskaan tekisi omalle vaimolleni samoin.

Minä menin rikki jotenkin, epäkuntoon. Minulle seksi merkitsee aina ensisijaisesti väkivallantekoa, toiseksi lasten hankkimista, kolmanneksi halujen tyydyttämistä. Rakkauden osoitukseksi minä en saa itseäni sitä mieltämään, vaikka kuinka yritän. Minä olen hellä ja romanttinen, otan huomioon, pidän hyvänä, hellin ja paijaan. Sängyssä koitan tehdä kaikenlaista. Supisen tuhmia juttuja, hieron hierontaöljyllä, hyväilen käsin, annan suuseksiä. Mutta minun täytyy olla aivan järjettömän kiihottunut että pystyn rakastelemaan. Mielessä täytyy olla jokin intensiivinen mielikuva, että voin keskittyä siihen, sillä jos erehdyn ajattelemaan sitä, mitä olen juuri tekemässä, se loppuu siihen paikkaan. Ei kovin romanttista.

Voi vaimo parkaa. Haluaisin antaa hänelle sen, mitä hän haluaa, mutta en tiedä kuinka pystyisin siihen. Olen koittanut puhua vaikeuksistani vaimon kanssa, mutta hän haluaisi, että olisin enemmän spontaani, joten asian vatvominen ei oikein sovi siihen. Asiasta keskusteleminen on hänelle todella vastenmielistä ja ymmärtäähän sen. Eihän sitä halua kuunnella toisen ruikutusta ja valitusta, kun haluaa parempaa seksiä. Edes joskus. En minäkään haluaisi valittaa. Minäkin haluaisin rakastella. Mutta kun en voi.

Enkä sitäpaitsi usko, että tämän tuskan vyöryttäminen hänen kestettäväkseen tekisi kovin hyvää suhteellemme. Vai mitä mieltä olette?

On ymmärrettävää, että seksi on vaikeaa noin vaikeiden lapsuudenkokemusten jälkeen.

Kuitenkin on hyvä asia, kun pystytte hyväilemään ja yms.
Tuohan kertoo sen, että pystytte rakastamaan häntä.
Toivottavasti hän ymmärtää saamansa rakkauden arvon.

Jos nuo käsi ja suuseksit etenee orgasmiinasti, niin sehän on jo monelle ihmiselle tyydyttävää.
Tietysti jos yhdynnästä pitää kovasti, niin puutehan se on hänen näkökulmastaan.

Tyydyttääkö vaimonne teidät suulla tai käsillään.

Jos nyt aluksi tyytyisitte molemmat noihin vaihtoehtomuotoihin.
Ja voi siinä käydä niinkin, että jatkossa se yhdyntäkin alkaa tuntua kivalle.

Sitten tuli vielä mieleen.
Kun teille tulee seksistä ensisijaisesti mieleen väkivallanteko, niin olisiko sillä mitään merkitystä, jos vaimo olisikin se aktiivisempi osapuoli.
Kun mies on päällä, niin siitähän voi tulla miehelle alistamisentunne.
Kun nainen on päällä, niin voisiko mies tuntea toisin?

Tuskin tilanne noin yksinkertaisella toimella korjaantuu, mutta voisiko se olla alkusysäyksenä?

On ymmärrettävää, että seksi on vaikeaa noin vaikeiden lapsuudenkokemusten jälkeen...

Kiitokset tuesta. Kyllä, minulla ei ole sinänsä valitettavaa, vaimoni ottaa minut ihan hyvin huomioon sängyssä.

Ajatus siitä, että vaimo olisi se aktiivisempi osapuoli on hyvä. Puhuin hiukan vaimon kanssa ja seuraavankaltainen menettely tuntuisi toimivan: halutessaan seksiä hän riisuutuu ja tulee luokseni. Hän sytyttää kynttilän tai kynttilöitä. Niiden näkeminen auttaa minua muistamaan, että en tee väärin, vaan olen tekemässä juuri sitä, mitä vaimoni haluaa.

Viimeksi muokattu:
Mulla on nyt hankala tilanne. Mentiin mun miehen kanssa viime kesänä naimisiin ja eilen mun mies sanoi, että hän haluaa erota koska ei enää rakasta mua niin paljoa eikä enää tunne vetoa mua kohtaan. Kuulemma on tuntenut niin jo kaksi vuotta mutta on toivonut, että se muuttuu, koska kuulemma olen muuten kaikin puolin niin hyvä nainen hänelle. Seksiä meillä on kyllä koko ajan ollut ja mä oon luullut, että meillä menee hyvin ja että se rakastaa mua. Mä oon ollut oikein onnellinen sen kanssa. Musta tuntuu, että se on huijannu mua ja valehdellu mulle 2 vuotta, jos siitä on niin kauan tuntunut siltä. Tuntuu, että mä en tunnekaan mun miestä, se ei oo se sama mies, jonka kanssa menin naimisiin. Kuulemma mä silti oon sen mielstä hyvän näkönen ja se on kuulemma kehunu mun ulkonäköa sen kavereille. En mä edes oo mitenkään vanha ja rupsahtanut, oon alle 30 ja urheilen 3-4 kertaa viikossa ja oon urheillu koko ikäni. En mä mikään missi oo, mutta kyllä mulla tuolla baarissa aina näyttäisi olevan vientiä. Oon sanonut sille, että jos se haluaa kokeilla seksin suhteen jotain, niin olen avoin ja valmis kokeilemaan, ei kuitenkaan mitään parinvaihtoa tai semmosta, mutta se ei oo halunnut. Mä en siis vain ymmärrä tätä, mä oon tosiaan luullut, että kaikki on hyvin. Tuntuu siltä, kun oltais oltu ihan eri suhteissa.

Me päätettiin, että asutaan nyt viikko erillään ja mietitään omilla tahoillamme tätä, mutta vaikka häntä sitten kaduttaisikin ja hän haluaisi jatkaa, niin mä en tiedä pystynkö oleman lopun ikääni semmosen ihmisen kanssa joka ei tunne mua kohtaan mitään seksuaalista vetoa. Eikä oo tuntenu sitä 2 vuoteen, eli se ei oo mitään hetkellistä. Mulle kummiskin toimiva seksi on tärkeää, mä en oo onnellinen suhteessa, jossa seksipuoli ei toimi.

Kummiskin mentiin justiin naimisiin, niin ei haluaisi heti luovuttaa, ja kun mä vielä oikiasti rakastan/rakastin sitä tosi paljon ja olin valmis satsaamaan tähän täysillä ja sitoutumaan tähän täysillä. Ei tiedä mitä pitäisi ajatella ja tehdä. Vituttaa ja ahdistaa kympillä.

Ollaan oltu naimisissa jo lähes 5 vuotta,mutta miehelläni ei tee mieli kuin kerran kuussa.eilenkin sanoin että mua panettas,mies vaan hymähti ja katsoi telkkaa.silloin harvoin kun hänellä haluttaa,minun on annettava,mutta itse en saa ikinä kun haluan.tämä on todella turhauttavaa,itsessä ei ole vikaa,pidän huolta itsestäni ja olen ihan nätti ja hoikka nainen...toista naista sillä ei ole...vienkö miehen lekuriin ja hankitaan lääkkeet avuks vai mitä`?

[keskustelu siirretty]

Homo? Bi?

Viimeksi muokattu:
Eilen kaupan kassajonossa. Pari nuoremmanoloista venakkonaista edellä kireine farkkuineen ja korkeine korkoineen.
Pakko myöntää, vanhoilla päivillä, muna alkoi pullistua, ja hyvä ettei pitänyt alkaa raiskata tuota ihanuutta siisä paikassa.
Sitten joskus näkee näitä naapurimaan ihastuksia hameeseen pukeutuneina.
Kyllä ovat hemaisevia. Suomineitokin saisi panostaa enemmän pukeutumiseen.
Suomineidolle taitaa nykyään olla tärkeempää jätkänoloinen pukeutuminen, meikit, tatuoinnit, kännääminen, turvansoitto, ja niinpoispäin.
Me soomalaiset ollaan täysiä metsäläisiä, sen huomaa ravintoloissa, missä käy monenmaalaisia, kielisiä ihmisiä.
Heillä on elämänilo, me juntit, meidän ainut ilo, se on kalja, viinapullo ja äkänen akka.
Kakarat touhuu sitten omiaan, kuka missäkin juopotteleer, piikittää, mitä kaikkee keksivätkin.
Roskakatosten polttoja, kaikkea muiutakin pikku "jäynää". aINAKIN HEIDÄN MIELESTÄ.

mutta tiedät, ja niin jokainen tietää, että nuo huoria kaikkia. Luuletko ettei venäjällä ole huumeita? Siellä niitä vasta onkin. On myös äkäisiä akkoja, tuo on vain kuvitelmaa omassa pääkopassasi mitä ajattelet noista hutsuista. Työkeikallahan ne ovat täällä.

Viimeksi muokattu:
huomiota aloittajan brutaaliin sanavalintaan .... ei ihme ettei ole vastakaikua. Enempää en viitsi selittää, olisi paras ajatella himena itse, jos nimittäin kykenee ajattelemaan.

Ollaan oltu naimisissa jo lähes 5 vuotta,mutta miehelläni ei tee mieli kuin kerran kuussa.eilenkin sanoin että mua panettas,mies vaan hymähti ja katsoi telkkaa.silloin harvoin kun hänellä haluttaa,minun on annettava,mutta itse en saa ikinä kun haluan.tämä on todella turhauttavaa,itsessä ei ole vikaa,pidän huolta itsestäni ja olen ihan nätti ja hoikka nainen...toista naista sillä ei ole...vienkö miehen lekuriin ja hankitaan lääkkeet avuks vai mitä`?

[keskustelu siirretty]

Mies on luonnostaan saalistaja. Ala ynseäksi, jo alkaa viisari värähtämään...

Viimeksi muokattu:
Mä olen ihan rikki.. Olemme olleet naimisissa vajaat 8 kk ja saan elää muuten hyvässä parisuhteessa, mutta jatkuvassa puutteessa! Mieheni on kiltti, huomaavainen,raitis ja kaikin puolin kunnollinen, mutta makuuhuoneessa tuskin olemme kosketelleet kolmeen kuukauteen!! Olen kaikkeni yrittänyt, olla hyvä ja lempeä ja keskustella asiasta.

Nyt alan olla siinä pisteesä, että minua on alkanut pistää vihaksi, enkä tiedä mitä teen? Kertokaa minulle, ennen kuin minun pääni halkeaa.

Mä olen ihan rikki.. Olemme olleet naimisissa vajaat 8 kk ja saan elää muuten hyvässä parisuhteessa, mutta jatkuvassa puutteessa! Mieheni on kiltti, huomaavainen,raitis ja kaikin puolin kunnollinen, mutta makuuhuoneessa tuskin olemme kosketelleet kolmeen kuukauteen!! Olen kaikkeni yrittänyt, olla hyvä ja lempeä ja keskustella asiasta.

Nyt alan olla siinä pisteesä, että minua on alkanut pistää vihaksi, enkä tiedä mitä teen? Kertokaa minulle, ennen kuin minun pääni halkeaa.

Keskustelet miehesi kanssa mikä mättää. Puhutte asiat juuria myöten ja teette ratkaisunne sen mukaan. Täältä et apuja tilanteeseesi saa, ja ehkä parempi niin.
Täällä ehdotellaan vain eroja ;)

Viimeksi muokattu:
Sama ongelma meillä. Ollaan kuitenkin oltu vasta reilut pari vuotta yhdessä. Olen lähes varma, että miehelläni on heikko sukupuolinen vietti ja sairaus on heikentänyt sitä entisestään. Probleema on se, että minulla taas ei ole ja kärsin puutteesta. Mietin pystynkö olemaan tälläisessä suhteessa enää kovin kauaa, jos homma ei muutuu.

Totta. Kyllä naiset tarvitsevat seksiä. Se on kuule monessa eri tutkimuksessa todettu, että naiset haluavat enemmän seksiä kuin monet miehet. Meidän kohdalla asia on juuri niin. Mies ei halua seksiä. Joutuu aina kinumaan, jos haluaa ja silloinkaan ei saa.
Ja miehessäni ei ole mitään vikaa. Hän voisi tosiaan ehkä harrastaa enemmän liikuntaa tai syödä enemmän kasviksia ja hedelmiä. Olen siis sitä mieltä, että kaikki miehet eivät vain yksinkertaisesti ole yhtä aktiivisia. Tiedän myös, että hän ei petä eikä vedä käteen. Ollaan niin tiiviisti yhdessä, että se ei vaan ole mahdollista. Hänen energiataso on kuitenkin melkoisen alhainen.

Veikkaan siis, että miehen haluttomuus johtuu luonteenpiirteestä tai alhaisesta energiatasosta. Sitä energiaa saa varmaan lisää paremman ruokavalion ja liikunnan avulla. Nyt on kyllä tosiaan ollut niin paljon stressiä elämässä että ymmärrän tosi hyvin jos mieheni ei halua.
Ongelma on se, että minua helpottaa jos saan. Eli kun on stressiä, auttaa todella paljon jos harrastaa seksiä. On naisillakin oikeus saada haluta seksiä. Tuntuu että yhteiskunnassa se on aina se mies jolla on oikeus pyytää seksiä..

Viimeksi muokattu:
Jostain terveyslehdestä luin aikoinaan hyvän artikkelin ravinnosta. Siinä varoiteltiin siitä ettei ihminen saa syödä itseään happamaksi. Siis runsaalla maitotuotteiden nauttimisella ihminen muuttuu happamaksi, joka taas johtaa flegmaattisuuteen, ruumiilliseen laiskuuteen.
Otappa selvää.