Mies antoi luvan tänään!

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Meillä oli puhe että,me asumme yhdessä,mutta meillä ei enää ole mitään yhteistä kauan,enkä mä voin unohda kaikki ja antaa anteeks,monista asioista,me puhuimme lisääks että pitäisikö vielä jatka,no hän sanoi että rakennetaan talo ja sitten katsotaan,eikä hän vielä kirjoitta eropaperia vaikka mitä mä teen,no mä sanoin sitten jos niin sitten mä rupen petämään sua ja käydä treffeilla,katsotaan miten sä kestät,hän vastasi että joo saa,ei se mulle haita :/ olipa ihana vastaus

Ei kannata ruveta pettämään. Nyt teidän pitäisi olla ystävällisiä toisillenne. Olkaa vaikka hyvät ystävät, jos ei rakkaus kukoista. Kyllä se siitä. Teidän pitää voida luottaa toisiinne ehdottomasti, ettei tule pettämisiä, eikä toista jätetä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei kannata ruveta pettämään. Nyt teidän pitäisi olla ystävällisiä toisillenne. Olkaa vaikka hyvät ystävät, jos ei rakkaus kukoista. Kyllä se siitä. Teidän pitää voida luottaa toisiinne ehdottomasti, ettei tule pettämisiä, eikä toista jätetä.

Miksi pitäisi ystävinä jatkaa suhdetta, ilaman rakkautta?

en kanssa ymmärrä, että mitä tuo talon rakentaminen teidän tilannetta auttaa. Jos sä haluat erota, niin haet sitä eroa käräjäoikeudelta. Ei kai siinä mitään miehen allekirjoituksia tarvita, ihan yksinäsi sä voit sitä hakea.

:o

Savanna, sinä kirjoitit: "meillä ei enää ole mitään yhteistä kauan,enkä mä voin unohda kaikki ja antaa anteeks"...

Minä kyllä eroaisin tuossa tilanteessa, luulen... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
en ainakaan taloa rupeasi rakentamaan...

Enkä varmaan oikein muutakaan. :hug:

silloin vähän yli puol vuotta sitten mä lulin että kyl,kaikki menee hyvin ja mä unohdan monet asiat,mutta kun en voi sitten en voi,enkä halua pakota itseä,on toki vielä aika ehkä kaikki muutu ja mä taas tulen rakastamaan tai edes kunnioitamaan häntä,mut ei vielä sellaista tapahtunut

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
:o

Savanna, sinä kirjoitit: "meillä ei enää ole mitään yhteistä kauan,enkä mä voin unohda kaikki ja antaa anteeks"...

Minä kyllä eroaisin tuossa tilanteessa, luulen... :/

joo niin minäkin jo kauan sitten,vain lapsien takia olen vielä tässä,ei meillä kyllä riitoja eikä semmosta ole ja jos tulee sitten lähden heti

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:

silloin vähän yli puol vuotta sitten mä lulin että kyl,kaikki menee hyvin ja mä unohdan monet asiat,mutta kun en voi sitten en voi,enkä halua pakota itseä,on toki vielä aika ehkä kaikki muutu ja mä taas tulen rakastamaan tai edes kunnioitamaan häntä,mut ei vielä sellaista tapahtunut

Niin asiat muuttuvat ja elämä menee eteenpäin välillä sellaista reittiä joten itse emme haluaisi.

Elämä on niin kyhyt, ei sitä kannata kärsien elää!

Alkuperäinen kirjoittaja Halfcafnonfatlatte:
En ma ainakaan viittis enaa taloa ruveta rakentamaan... Jos mies on sulle luvan antanut ruveta treffailemaan, valmistaudu, et alkaa varmaan myos itse. En tiia miten ma jaksaisin sellasta, varsinkin jos yhdessa asuttais... :hug:

Minulle onneks ei haita,vaikka mitä hän sano,hän on mulle kuin tyhjä paikka :D sorry mut totta se on

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:

Niin asiat muuttuvat ja elämä menee eteenpäin välillä sellaista reittiä joten itse emme haluaisi.

Elämä on niin kyhyt, ei sitä kannata kärsien elää!
Juu kyllä mulla on sattunut vaikka mitä hänen kanssa ja kerran jouduin yhden eritäin huonon paikan hänen takia ja muuten hän on mun koko terveys pilasi,mutta vaikka nyt kuinka hän yrittä olla kiltti ja anna kaikki tuhlata,ei hän mua ostaa noin vaan takaisin,mä olin joskus kiltti mut ei enää

Yhteistyössä